WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Słownik pojęć

Media/reklama/PR
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Technologie
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

Dodaj własne Terminy na literę C z kategorii Media/reklama/PR

Call Sheet
(ang.Harmonogram Pracy dnia na planie zdjęciowym) rozpiska zawierająca plan pracy na planie. Uwzględnia członków ekipy zdjęciowej, ich zadania do których (...)
Canal+
pierwsza w Polsce telewizja typu Premium. Jest obecna w kraju od 1995 r Nadawcą Canal+ jest spółka Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o., która jest (...)
Canvassing
agent akwizujący, przedstawiciel akwizycyjny, akwizytor frachtowy.
Capi
(ang. od Computer Assisted Personal Interviewing)
Cartoon Network
międzynarodowy kanał telewizyjny, nadający programy dla dzieci. Dostępna w naszym kraju od 1998 roku stacja emituje program w cyklu 18 (...)
Case study
(ang.studium przypadku) opis przebiegu kampanii, realizacji lub wdrożenia z zaznaczeniem jego efektów.
cash & carry
(ang. cash 'gotówka', carry 'nieść') system sprzedaży towarów w dużych ilościach i po cenach niższych niż w tradycyjnych sklepach - (...)
Cati
(Computer Assisted Telephone Interviewing) czyli badanie prowadzone z wykorzystaniem telefonu pod kontrolą komputera
Cawi
(ang. Computer Assisted Web Interviews, internetowy kwestionariusz) metoda badania marketingowego, opierająca się na przeprowadzaniu wywiadów przez Internet.
CCS
(Czytelnictwo Cyklu Sezonowego) miernik szerokiego zasięgu tytułu wskazujący, jaki procent w populacji stanowią osoby, które zetknęły się z tym tytułem (...)
Celebrity
(ang.)- osoba znana dzięki swojej zwykle masowej działalności (muzyka, aktorstwo, telewizja, szeroko pojęta rozrywka). Kreowanie celebrity odbywa się przez media.
Cena
ilość pewnego dobra (najczęściej pieniądza), za przyjęcie której sprzedający jest gotów zrzec się swoich praw do danego dobra, lub też (...)
Certyfikacja
proces w którym niezależna strona trzecia zapewnia w formie pisemnej, że wyrób, usługa lub proces spełnia określone wymagania.
Channel
kanał (ang.)
Channel swimming
(ang.)zjawisko przełączania kanałów telewizyjnych lub radiowych w trakcie trwania bloku reklamowego.
Charakter marki
(ang. brand charakter) zbiór charakterystycznych dla marki, cech elementów budujących jej wizerunek. Charakter marki wyróżnia ją z od innych Brandów, (...)
Chiński mur
metoda stosowana w przypadku współpracy agencji z dwiema konkurencyjnymi firmami; agencja deleguje do obsługi dwa oddzielne zespoły pracowników i zapewnia (...)
Cinemax
marka telewizyjnych kanałów filmowych, należąca do stacji HBO. Pierwszy kanał pod tą nazwą został uruchomiony w USA w 1980. Debiut (...)
Cityboard
(ang.) wolnostojąca tablica reklamowa(6 x 3m czyli 18 m2) umieszczona przy drogach o dużym natężeniu ruchu. Zewnętrznie oświetlona.
Citylight
(ang.) nośnik reklamy zlokalizowany w ścisłych centrach miast oraz ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe). Citylighty (...)

Dodaj własne

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ