WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Pay Per Action

[z ang. płatność za akcję] sposób rozliczenia reklamodawcy z witryną zamieszczającą jego reklamę: wydawca witryny otrzymuje wynagrodzenie, jeśli użytkownik danej witryny dokona zakupu na stronie reklamodawcy.
(studio Mak)

Pay Per Click
[z ang. płatność za kliknięcie] jeden z rodzajów płatności za kampanię reklamową w Internecie: wydawca witryny otrzymuje wynagrodzenie, jeśli użytkownik na jego stronie kliknie w banner reklamodawcy lub link przekierowujący na jego stronę. Wykorzystywany, jeśli celem reklamodawcy jest generowanie ruchu, czyli odwiedzin serwisu.
(studio Mak)

*

*

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ