WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Cykl życia produktu

pojęcie z teorii marketingu oznaczające okres, w którym produkt jest obecny na rynku. Innymi słowy jest to rynkowy cykl życia produktu.

Cykl ten sklada się z czterech faz:
wprowadzenie
wzrost
nasycenie / dojrzałość
spadek
Cykl życia produktu często obrazowany jest za pomocą wykresu funkcji, gdzie oś "x" to czas jaki produkt obecny jest na rynku, a oś "y" to wielkość sprzedaży.

*

*

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ