|
|
|
|
|
|
|
Republika z kolejną zbiórką. Nowe studio za kilkanaście mln zł
Republika rozpoczęła zbiórkę 1 mln zł na system oświetlenia studia. Wcześniej kanał z sukcesem zakończył kilka podobnych akcji. Szef wydawców stacji Jarosław Olechowski tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że łącznie nowe studio będzie kosztować kilkanaście milionów złotych. Republika ma wspierać regularnie około 300 tys. osób. więcej
|
TVP ogranicza nagrody jubileuszowe. Związkowcy oburzeni
Władze Telewizji Polskiej wydłużyły o pięć lat staż zatrudnienia w firmie, za który pracownikowi przysługuje nagroda jubileuszowa. Dwa działające w TVP związki zawodowe są oburzone. - Czy autorzy tej zmiany przewidzieli taką sytuację, że dzięki swoim działaniom wieloletni pracownicy zostaną ukarani za swój wkład pracy w TVP? - pytają. więcej
|
Polsat i Interia dużo zyskowniejsze. Nie ciążą już koszty lig piłkarskich
W zeszłym kwartale segment mediowy grupy Cyfrowy Polsat, obejmujący głównie Telewizję Polsat i Grupę Interia, zanotował spadek przychodów, a jego wpływy reklamowe wzrosły znacznie słabiej od całego rynku reklamy tv. Za to zysk EBITDA podskoczył o trzy czwarte, bo nie obciążały go już koszty praw do transmisji piłkarskiej Ligi Mistrzów i PKO BP Ekstraklasy. więcej
|
TVN Warner Bros. Discovery ma nowy wóz transmisyjny 4K
Firma TVN Warner Bros. Discovery pochwaliła się na portalu Linkedin.com zakupem nowego wozu transmisyjnego. Pozwoli na produkcje w jakości 4K i pomieści aż 30 osób. Nadawca poinformował, że sprawdzi się w ,,najbardziej wymagających produkcjach telewizyjnych". więcej
|
Więcej widzów Kuby Wojewódzkiego. Ilu oglądało ostatni sezon?
36. sezon talk-show Kuby Wojewódzkiego oglądało w TVN średnio 612 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. To więcej niż w ubiegłym roku, a stacja TVN w porze emisji programu była liderem rynku. więcej
|
W TVN najdroższe spoty przy "Faktach" i "Lego Masters"
W cenniku reklamowym TVN na grudzień ogłoszonym właśnie przez biuro reklamy TVN Media najwyżej wyceniono reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Niewiele mniej trzeba też zapłacić za reklamę przy emitowanym w niedzielne wieczory programie "Lego Masters Kierunek Polska". więcej
|
Nowy kanał w ofercie Vectry
Sieć kablowa Vectra dołączyła do oferty kanał Echo24. Wchodzi w skład Pakietu Złotego, który łącznie obejmuje 143 stacje telewizyjne. Miesięcznie paczka kosztuje 59,99 zł w przypadku umowy na dwa lata. więcej
|
Dziennikarka rozstaje się z Polsat News
Agnieszka Kuzyk żegna się z Polsat News - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka pracowała w stacji osiem lat. więcej
|
TVP2 bez "M jak miłość" W wigilię. Serial zawsze przegrywał z "Kevinem"
Telewizyjna Dwójka nie pokaże w tym roku w Wigilię wieczorem specjalnego odcinka ,,M jak miłość". To zmiana w stosunku do lat ubiegłych, gdy serial konkurował z filmem "Kevin sam w domu" emitowanym w Polsacie, ale zawsze przegrywał walkę o widzów. więcej
|
Będzie nowe randkowe show. Ruszył casting do ,,Say yes! To love"
Firma producencka FremantleMedia Polska szuka uczestników do nowego randkowego show ,,Say yes! To love". Program ma być dostępny na jednej z platform streamingowych. więcej
|
Gigant wydzieli płatne kanały linearne. Tracą na wartości przez streaming
Medialno-telekomunikacyjny gigant Comcast zdecydował, że przeniesie swoje płatne kanały linearne do nowej spółki SpinCo. Zmiana dotyczy takich marek jak, CNBC, MSNBC, Oxygen, E! i Golf Channel. W dobie serwisów streamingowych tradycyjne kanały straciły na wartości. Z nowym podmiotem łatwiejsze będą potencjalne fuzje z innymi graczami. więcej
|
Polsat szybko ruszy z powtórkami ,,Awantury o kasę". Kiedy emisja?
W grudniu na głównej antenie Polsatu pojawią się powtórki ,,Awantury o kasę", którea trafiła na antenę w październiku br. Teleturniej będzie emitowany w tym samym paśmie. więcej
|
"Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem TVN. Program zwiększył widownię
10. edycję ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia" oglądało w TVN średnio 913 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. W porównaniu do poprzedniego sezonu emitowanego jesienią ub.r. program zyskał widzów, a stacja TVN w porze jego emisji była liderem rynku w grupach komercyjnych. więcej
|
Apple może wprowadzić na rynek własny ,,telewizor"
Niedługo koncern Apple może zacząć rywalizację z firmami typu Sony, Samsung, LG czy Philips. Bloomberg poinformował, że trwają prace nad urządzeniem pod roboczą nazwą J490. Miałby to być ekran naścienny, służący do oglądania multimediów i zarządzania usługami inteligentnego domu. więcej
|
Więcej prądu i zysku w Cyfrowym Polsacie. Koszty w dół
W trzecim kwartale 2024 roku grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła r/r wpływy o 3,6 proc., m.in. dzięki o jedną trzecią wyższej sprzedaży energii. Przy spadku wydatków operacyjnych i kosztów obsługi długu mocno wzrósł zysk firmy. więcej
|
CBA weszła do TVP. Chodzi o Biełsat
Agenci Centralnego Biura Antykorupcyjnego w środę weszli do budynku Telewizji Polskiej przy placu Powstańców Warszawy. Zabezpieczają tam dokumentację w ramach śledztwa prowadzonego przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie w sprawie Biełsatu - podaje PAP. więcej
|
TVP przeprasza posła PO. Zarzuciła mu ujawnienie danych ofiar pedofila
Telewizja Polska wyemitowała przeprosiny skierowane do posła Platformy Obywatelskiej Piotra Borysa. Wiosną br. ówcześni dziennikarze TVP wbrew prawdzie zarzucali politykowi, że to on ujawnił informacje pozwalające zidentyfikować dzieci posłanki PO jako ofiary pedofila. więcej
|
Dziennikarz TVP Sport odchodzi po 18 latach
Reporter Filip Czyszanowski po 18 latach współpracy żegna się z TVP Sport. więcej
|
Nowa kampania edukacyjna TV Puls i Policji. Wykorzystano w niej kontrolowany scam z aktorem z "Lombardu"
Telewizja Puls we współpracy z Komendą Główną Policji ruszyła z kolejną odsłoną kampanii edukacyjnej #ZnamTeNumery, która skierowana jest do seniorów i ich bliskich. Wykorzystano w niej filmik wideo będący scamem. Pojawił się w nim aktor Henryk Gołębiewski prawie w całości wygenerowany przy użyciu sztucznej inteligencji. więcej
|
Były szef Biełsatu żegna się z Telewizją Polską
Z Telewizji Polskiej odchodzi Aleksy Dzikawicki, do niedawna dyrektor i redaktor naczelny TV Biełsat. Ze stają był związany przez prawie dwie dekady. więcej
|
Jak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień? Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Burger Drwala już w McDonald's. Cena może zaskoczyć
Od środy w restauracjach sieci McDonald's można już kupić Burgera Drwala. Na razie tylko w wersji klasycznej. Kosztuje tyle samo, co rok temu. więcej
|
Jaguar z nowym logo i hasłem
Marka motoryzacyjna Jaguar zmienia logo. Usunięto z niego charakterystyczny dla niej znak skaczącego jaguara, pozostawiając jedynie napis. Nowe lma podkreślać, że firma będzie się teraz skupiać na produkcji luksusowych aut elektrycznych. więcej
|
NASK ma 15 mln zł budżetu mediowego. Szuka agencji
Naukowa Sieć Akademicka i Komputerowa (NASK) szykuje kampanię nt. cyberbezpieczeństwa. Chce wybrać agencję do jej obsługi mediowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Globalne firmy chcą inaczej płacić agencjom marketingowym
Trzy na cztery międzynarodowe marki zamierzają w ciągu najbliższych trzech lat zmienić model wynagradzania swoich agencji - wynika z badania przeprowadzonego przez World Federation of Advertisers i firmę doradczą MediaSense. więcej
|
16 ofert w przetargu NASK
Do przetargu Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK) na kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa zgłosiło się kilkanaście agencji. Wśród nich są m.in. Euvic Media, Grupa Eskadra i Ad Value. więcej
|
Sopot zaprasza turystów po sezonie
Sopot rozpoczyna kampanię promocyjną, która ma zachęcić turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania miasta poza tzw. ,,wysokim" sezonem. Kampania pod hasłem ,,Widzimy się w Sopocie" pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie. więcej
|
Nowa kampania edukacyjna TV Puls i Policji. Wykorzystano w niej kontrolowany scam z aktorem z "Lombardu"
Telewizja Puls we współpracy z Komendą Główną Policji ruszyła z kolejną odsłoną kampanii edukacyjnej #ZnamTeNumery, która skierowana jest do seniorów i ich bliskich. Wykorzystano w niej filmik wideo będący scamem. Pojawił się w nim aktor Henryk Gołębiewski prawie w całości wygenerowany przy użyciu sztucznej inteligencji. więcej
|
Pepsi Twist znów w Polsce, dostępna w Żabce
Marka napojów Pepsi Twist powraca na polski rynek z nowym logo i w odświeżonej odsłonie wizualnej, spójnej z globalnym rebrandingiem. Nowością w portfolio marki jest Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny. więcej
|
Oshee rozpoczyna współpracę z Fundacją Sexedpl
Marka napojów funkcjonalnych Oshee rozpoczyna współprace z Fundacją Sexedpl, zajmującą się edukacją seksualną w Polsce. Będą wspólnie działać na rzecz rozwoju i promocji Antyprzemocowej Linii Pomocy 720 720 020 - anonimowej linii pomocy i platformy stworzonej z myślą o osobach doświadczających przemocy lub nią zagrożonych. więcej
|
Lenovo ma nowego prezesa na region EMEA
Firma technologiczna Lenovo mianowała Matta Dobrodzieja na stanowisko prezesa regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) ze skutkiem natychmiastowym. więcej
|
,,Chłopiec i ośmiornica" w świątecznym spocie Disneya. Reżyserem gwiazda Hollywood
Świąteczny spot Disneya ,,Chłopiec i ośmiornica" został stworzony we współpracy z laureatem Oscara Taiką Waititim. To uniwersalna opowieść o dziecięcej radości, przyjaźni, przygodzie i magii Świąt, która przypomina, co czyni ten czas tak wyjątkowym. więcej
|
Blik z kampanią z okazji Black Friday
Z okazji nadchodzącego Black Friday, Blik wprowadził promocję w ramach Blik Płace Później. Informuje o niej w kampanii. więcej
|
Chromatique wygrał przetarg marki Bols
Marka wódki Bols (Maspex CEDC) rozpoczyna współpracę reklamową z agencją Chromatique. Podpisanie umowy poprzedzono przetargiem. więcej
|
Nietypowy billboard Lecha - marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i zadbali o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Marka postawiła billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. materiał reklamowywięcej |
|
|
Logo ,,Dziennika Gazety Prawnej" znika z portalu wydawcy
Z serwisu internetowego gazetaprawna.pl zniknęło logo papierowego ,,Dziennika Gazety Prawnej". W ten sposób Grupa Infor, właściciel obu tytułów, szykuje się do zmiany layoutu portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Netflix ujawnił nowości na 2025 rok
Netflix ujawnił swoją nieanglojęzyczną ofertę na 2025 rok, obejmującą seriale włoskie, japońskie, niemieckie, hiszpańskie, kolumbijskie i polskie. więcej
|
Netflix kręci serial o kontrowersyjnym gwiazdorze Realu Madryt
Netflix zapowiedział, że w przyszłym roku wyemituje serial dokumentalny o Viniciusie Juniorze, piłkarzu Realu Madryt. To kolejna produkcja platformy o karierze piłkarskiej. więcej
|
Netflix zaprasza na australijski ,,Ocet jabłkowy". Mamy zwiastun
Nowy australijski serial Netfliksa zatytułowany ,,Ocet jabłkowy" opowie, opartą na kłamstwie i półprawdach, historię wzlotu i upadku imperium w branży wellness, kultury, która ją stworzyła, i ludzi, którzy obnażyli jej prawdziwą twarz. więcej
|
Nietypowy billboard Lecha - marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i zadbali o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Marka postawiła billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska stawia własną fabrykę AI. "Suwerenność technologiczna"
Pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych w Europie fabryk sztucznej inteligencji powstanie w Akademickim Centrum Komputerowym Cyfronet AGH. Fabryka sztucznej inteligencji da szansę na to, żebyśmy mogli być dzisiaj postrzegani jako lider cyfryzacji w Europie - ocenił w środę w Krakowie wicepremier, minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. więcej
|
|
|