|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska zastrzega nowy logotyp TVP Info
W połowie września Telewizja Polska wystąpiła do Urzędu Patentowego RP z wnioskiem o zastrzeżenie nowego znaku słowno-graficznego TVP Info. Identyczny logotyp pojawił się kilka dni temu na kostce mikrofonu jednej z reporterek relacjonującej wydarzenia związane z powodzią. więcej
|
Tanieją reklamy w TV Republika. Kilka tysięcy mniej za spot
W cenniku reklamowym Telewizji Republika obniżono, w porównaniu do września, ceny spotów przy głównych pozycjach programowych stacji. Nawet o kilka tysięcy złotych. więcej
|
Ilu widzów ogląda show ,,Cudowne lata" w TVP2?
Po trzech odcinkach nowy rozrywkowy program TVP2 ,,Cudowne lata" gromadzi średnio 530 tys. widzów. Widownia formatu prowadzonego przez Barbarę Kurdej-Szatan spada jednak z odcinka na odcinek. więcej
|
,,Profilerka" przyciąga do TVP1 milion oglądających. Ale widzów ubywa
Nowy serial TVP1 ,,Profilerka" po trzech odcinkach ogląda 1,02 mln widzów - wnika z danych Nielsena. To minimalnie lepszy wynik od tego, jaki jesienią ubiegłego roku zanotował emitowany w tym samym paśmie serial ,,Komisarz Alex". Z odcinka na odcinek widownia ,,Profilerki" jednak maleje. więcej
|
Rośnie widownia 15. edycji ,,The Voice of Poland" w TVP2
Po trzech tygodniach emisji 15. edycji ,,The Voice of Poland" program TVP2 ogląda średnio 1,24 mln widzów. W porównaniu do wyników muzycznego show z poprzedniej jesieni stracił on 131 tys. widzów, jednak widownia bieżącej serii rośnie z tygodnia na tydzień. więcej
|
Polsat podał ceny reklam. "Wydarzenia" i "Taniec z gwiazdami" najdroższe
W październikowym cenniku Polsatu najdroższe reklamy kosztują ponad 100 tys. zł i są emitowane w blokach reklamowych przy m.in. "Wydarzeniach" i show "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami". więcej
|
"Twoja Twarz Brzmi Znajomo" w Polsacie z większą widownią niż rok temu
Trzy pierwsze odcinki programu ,,Twoja Twarz Brzmi Znajomo" w Polsacie obejrzało średnio 1,08 mln widzów - wynika z danych Nielsena. Najnowsza edycja muzycznego show zanotowała tym samym lepszy start w porównaniu do 19. serii emitowanej jesienią ubiegłego roku, zyskując średnio 150 tys. widzów. więcej
|
1,8 mln zł od Polsatu dla powodzian. Dzięki reklamom
Telewizja Polsat podczas emisji charytatywnego bloku reklamowego w minioną sobotę o godz. 18.40 zebrała prawie 1,8 mln zł, co z przychodami ze zbiórek prowadzonych przez Fundację Polsat daje blisko 5 milionów. więcej
|
TV Republika pokaże kolejną galę MMA
Telewizja Republika drugi raz pokaże transmisję z gali walk Strife MMA. Wydarzenie już w najbliższy piątek 27 września. więcej
|
Magdalena Piotrowska na nowym stanowisku w Polsat Media
Magdalena Piotrowska, dotychczas group account menager, awansowała na stanowisko client service director w dziale sponsorships w biurze reklamy Polsat Media. więcej
|
,,Awantura o kasę" rusza w Polsacie. Teleturniej zyskał nową oprawę
W pierwszy weekend października na antenie Polsatu pojawi się ,,Awantura o kasę". Reaktywowany teleturniej zaprezentuje się widzom w nowej odsłonie. Zobaczcie pierwsze zdjęcia z planu. więcej
|
Eleven Sports będzie pokazywać ligę francuską przez kolejne sezony
Telewizja Eleven Sports (grupa Cyfrowy Polsat) pozyskała prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej ligi piłkarskiej Ligue 1 McDonald's przez najbliższych pięć lat. więcej
|
Nowy gospodarz ,,Poranka" w telewizji wPolsce24
Do grona gospodarzy porannego programu telewizji wPolsce24 (Fratria) dołączył Damian Stanisławski. Ze stacją jest związany od jej startu na początku września, w ostatnich latach pracował natomiast w TVP Info. więcej
|
Miuosh czwartym jurorem ,,Must be the music"
Poznaliśmy ostatniego jurora najnowszej edycji programu ,,Must be the music". Do Dawida Kwiatkowskiego, Sebastiana Karpiel-Bułecki i Natalii Szroeder dołączył raper Miuosh.Informacja o nowym jurorze pojawiła się w mediach społecznościowych programu. więcej
|
IQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych online IQS, do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv, wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, rozwijane i testowane w IQS. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Organizacja prywatnych nadawców popiera założenia reformy medialnej
Związek Pracodawców Ogólnopolskich, Ponadregionalnych i Lokalnych Nadawców Radiowych MOC FM pozytywnie odniósł się do zapisów EMFA. W konsultacjach dotyczących reformy medialnej wziął też udział prof. Tadeusz Kowalski z KRRiT. Wcześniej inni członkowie regulatora przyjęli stanowisko, w którym zarzucili rządowi pomijanie ich przy pracach nad ustawami. więcej
|
|
Andrzej Saromonowicz i Piotr Pilewski w jesiennej ramówce Radia Dla Ciebie
W ostatnim tygodniu września na antenie Radia Dla Ciebie ruszyła nowa ramówka. Na słuchaczy warszawskiej stacji czekają zmiany w dotychczasowych pasmach, kontynuacje programów oraz nowe audycje m.in. o tematyce kulturalnej i technologicznej. Do współpracowników RDC dołączyli m.in. Andrzej Saromonowicz i Piotr Pilewski. więcej
|
|
Jest nowy dyrektor Orkiestry Polskiego Radia
Kurator muzyczny, inicjator i dziennikarz muzyczny, menedżer - Kajetan Prochyra - będzie kierował Orkiestrą Polskiego Radia w Warszawie. więcej
|
|
|
|
|
Publicis Groupe Poland tworzy nowy zespół, na czele Stanisław Miczel
Stanisław Miczel, dotychczas head of growth w agencji mediowej Zenith, objął nowo utworzone stanowisko growth & transformation directora w Publicis Groupe Poland. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju biznesu i transformacji Grupy. więcej
|
,,Dziwny pan ze stocka" w kampanii Gorąco Polecam. Smaki z piekarni
Marka Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (zarządzana przez grupę Enata Bread) wystartowała z pełnowymiarową - pierwszą w swojej historii - kampanią reklamową. więcej
|
"Przejdź na dobrą stronę mocy" w reklamach jogurtów Skyr
OSM Piątnica prowadzi kampanię promującą Skyry - jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych bogatych w białko produktów, które dostarczają energii w ciągu intensywnego dnia. więcej
|
Alior Banku promuje się jako pracodawca
Alior Bank wystartował z kampanią employer brandingową pod hasłem #AliorToMy. Działania promocyjne obejmujące nośniki outdoorowe będą realizowane w największych miastach Polski. więcej
|
Central Group i Flipp Group łączą siły
Media Central Group, firma z zakresu marketingu sieci handlowych i marek, łączy siły z Flipp Group, agencją cyfrowego merchandisingu. Partnerzy zamierzają razem stworzyć globalny podmiot marketingu drive-to-store, Wspólnie będą działać na aż 27 rynkach, tj. w Europie (w tym w Polsce), Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej i Australii. więcej
|
Kerris ze zleceniem od Hortexu
Agencja Kerris, w ramach kolektywu Pragmatycy, zwyciężyła w przetargu na realizację kampanii digital dla nowej mrożonej pizzy Grande Appetito marki Hortex. więcej
|
Żabka wejdzie na giełdę. Ile zarobiła w tym roku?
Spółka zarządzająca siecią sklepów Żabka potwierdziła, że planuje debiut na warszawskiej giełdzie. Nie będzie przy tym emisji jej nowych akcji, a wpływy ze sprzedaży części obecnych walorów trafią do funduszu CVC. W pierwszej połowie 2024 roku grupa kapitałowa Żabka zwiększyła przychody o 21,5 proc., a sprzedaż porównywalna w sklepach Żabka urosła o 10,3 proc. więcej
|
UOKiK godzi się na konsolidację działań Auchan i Intermarché
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na koncentrację i utworzenie długotrwałego sojuszu zakupowego francuskich sieci handlowych Auchan Polska i Intermarché. Obie firmy powołają do życia nowy podmiot, którego zadaniem będzie reprezentowanie obu sieci w rozmowach z kontrahentami. więcej
|
Seat w nowej kampanii podkreśla europejską jakość
Marka samochodów Seat prezentuje nowe oblicze marki i podkreśla swoje zaangażowanie w dostarczanie europejskiej jakości w przystępnej cenie. W najnowszej kampanii stawia na kreatywne i chwytliwe slogany i skupia się na flagowych modelach - Atece i Aronie. więcej
|
Legendarny piłkarz nowym ambasadorem XTB
Były szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović został ambasadorem reklamowym polskiej platformy inwestycyjnej XTB. Jest twarzą kampanii reklamowej, prowadzonej pod hasłem ,,Tu pracują Twoje pieniądze". więcej
|
Nowe osoby w Neon Shake
Do zespołu wrocławskiej agencji 360 stopni dołączy Anna Kurakowska jako account manager oraz Zofia Wiktorowicz jako social media manager. więcej
|
Reklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu Podstawą biznesu opartego o promocję w internecie stała się troska o duży i kaloryczny ruch oraz możliwość przekonwertowania go na sesje. W kampanii reklamowej nieodzowne dziś jest wykorzystanie narzędzi, które umożliwiają optymalizację w czasie rzeczywistym - innymi słowy, wkraczamy w erę skutecznego zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wydawca ,,Super Expressu" z nowym prezesem. Katarzyna Białek żegna się z ZPR Media po 27 latach
Rafał Arciszewski został nowym prezesem spółki Time, wydawcy ,,Super Expressu" i nadawcy Radia Eska czy stacji VOX FM. Zastąpi Katarzynę Białek, która po 27 latach pracy odchodzi z Grupy ZPR Media. więcej
|
Były szef RASP wraca z Waszyngtonu. Będzie rządził finansami Axel Springer
Mark Dekan, obecnie COO serwisu Politico w USA, a wcześniej prezes Ringier Axel Springer Polska, obejmie stanowisko chief finanancial officera w koncernie Axel Springer. więcej
|
Mikołaj Fidziński: z Gazeta.pl do "Rzeczpospolitej"
Mikołaj Fidziński dołączył do zespołu ,,Rzeczpospolitej". Analityk związany dotychczas z redakcją Next Gazeta.pl wzmocni zespół gospodarczo-biznesowy dziennika, należącego do Gremi Media. więcej
|
Krakowskie tytuły Polska Press Grupy z nowym naczelnym
Piotr Rąpalski, dotąd p.o. redaktor naczelny ,,Gazety Krakowskiej" oraz ,,Dziennika Polskiego" i ich serwisów internetowych, został oficjalnie mianowany na stanowisko naczelnego tych tytułów. Funkcje tę zacznie pełnić od 1 października br. więcej
|
Orlen: poprzedni zarząd Polska Press bez absolutorium. Były cięcia w centrali
Poprzedni zarząd Polska Press nie otrzymał absolutorium za 2023 r. - dowiedziała się PAP w biurze prasowym Orlenu. koncern podał, że straty, które poniosła Polska Press, spowodowały konieczność podjęcia działań poprawiających sytuację finansową spółki oraz odbudowę jej wartości. Polsks Press poinformowała o likwidacji części jednostek w centrali firmy i redukcji etatów. więcej
|
Były prezes Orlenu felietonistą ,,Sieci"
Na łamach tygodnika ,,Sieci" (Fratria) jako felietonista zadebiutował europoseł PiS Daniel Obajtek, w ostatnich latach prezes Orlenu. więcej
|
|
|
"Każdy internauta kupił coś online". Debata Wirtualnemedia.pl o e-commerce
Portal Wirtualnemedia.pl kontynuuje serię debat w ramach projektu ,,Wpływowi 2024". W dyskusji ,,Nowe horyzonty e-commerce" goście Patryka Pallusa, redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl, rozmawiali m.in. obecnym stanie sprzedaży internetowej w Polsce, trendach na tym rynku i jego przyszłości. więcej
|
Dawne twarze TVP w odświeżonym kanale Silver TV
Dzięki inwestycji Szymona Negacza, internetowy kanał Silver TV ruszy 1 października w nowej odsłonie. Do medium stworzonego przez Beatę Borucką, znaną jako Mądra Babcia dołączy szereg znanych twarzy. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do listy prezenterów stacji. W kanale adresowanym do osób powyżej 50. roku życia programy mają prowadzić m.in. Norbi, Paweł Blajer i Monika Richardson. więcej
|
Musk wymiękł w sprawie blokady X w Brazylii
Platforma X Elona Muska zamierza dostosować się do nakazów brazylijskiego wymiaru sprawiedliwości, by wrócić na tamtejszy rynek. Serwis został w największym kraju Ameryki Łacińskiej zablokowany, bo nie zastosował się do wymagań legislacyjnych państwa. więcej
|
Nowy polski film Netfliksa w październiku. W obsadzie Olaf Lubaszenko
Netflix udostępnił zwiastun i plakat filmu ,,Napad" - nowego dramatu psychologicznego z elementami thrillera. W rolach głównych zobaczymy Olafa Lubaszenkę i Jędrzeja Hycnara, a reżyserem filmu jest Michał Gazda, autor ubiegłorocznego hitu ,,Znachor". Twórcą scenariusza jest Bartosz Staszczyszyn. więcej
|
Wyciek danych klientów polskiego e-sklepu. Sąd znów zdecydował ws. grzywny
Wojewódzki Sąd Administracyjny podtrzymał grzywnę nałożoną przez prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na właściciela sklepu internetowego Morele.net. Chodzi o karę sprzed pięciu lat dotyczącą wycieku danych klientów. więcej
|
Ringier Axel Springer Polska rośnie w ogłoszeniach. Dokupił akcji, dalej bez dywidendy
Grupa Morizon-Gratka, do której należą serwisy ogłoszeniowe przejęte kilka lat temu przez Ringier Axel Springer, w 2023 roku przy wzroście przychodów o 9,1 proc. do 52 mln zł zarobiła na czysto 5,5 mln zł. Kolejny rok z rzędu nie wypłaca dywidendy, tak samo jak kontrolująca ją bezpośrednio MZN Property. więcej
|
Śledztwo ws. Netfliksa. Chodzi o wizy i podatki
Reuters poinformował o śledztwie prowadzonym w Indiach w związku z działaniami Netfliksa, które mogą dotyczyć m.in. naruszeń ruchu wizowego i płatności podatków. więcej
|
Fortuna Playerem Onnetwork się toczy Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej ,,Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!" stworzył niestandardowy ,,klikalny" Branding Playera w kształcie litery ,,L" zwanym potocznie ,,L-ką" lub ,,eLON-em" (nazwa własna). materiał reklamowywięcej |
|
|