Bezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!

konsultant Data ostatniej zmiany: 2010-11-13 08:40:44

Bezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatn...

2010-11-12 22:38:39 - konsultant

Witam,

jakiś miesiąc temu zadzwonili do ojca z propozycją dodatkowego pakietu
nFilmHD. Tata nie wprost się zgodził, ale zażądał przesłania pocztą
oferty. Nic nie przyszło. Po 2 godzinach zadzwoniłem do szanownych
konsultantów, pytając jaki pakiet jest w posiadaniu taty. Potwierdzili
mi że pakiet za 54zł i nic więcej.Zażądałem usunięcia telefonu taty z
ich systemu i zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych zakazałem
wykorzystywania danych do komunikowania się z tatą w sprawie ofert. Po
miesiącu okazało się że faktura wystawiona jest na kwotę 63zł z groszami
(dodali pakiet nFilmHD).
Co mamy robić? Tata dziś zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił
więcej niż 54zł/ miesiąc. I ma rację. Co mogą mu zrobić? Najwyżej
odłączą sygnał. Ale wtedy mama kupi na swoje nazwisko dekoder;) i
będziemy już wiedzieli jak trzeba rozmawiać z natrętami z nTV.



Re: Bezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety p...

2010-11-13 07:27:08 - brum

> Co mamy robić?

zlozyc reklamacje

> Tata dziś zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił więcej niż 54zł/
> miesiąc. I ma rację. Co mogą mu zrobić? Najwyżej odłączą sygnał.

zrobia wszystko to, co jest w umowie
sygnal odlacza, srodki odzyskaja, wpisza do krd
a jak tego uniknac ? placic albo patrz wyzej





Re: Bezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety p...

2010-11-13 08:40:44 - Robert Magott

On 2010-11-12 22:38:39 +0100, konsultant said:

> jakiś miesiąc temu zadzwonili do ojca z propozycją dodatkowego pakietu
> nFilmHD. Tata nie wprost się zgodził, ale zażądał przesłania pocztą
> oferty. Nic nie przyszło. Po 2 godzinach zadzwoniłem do szanownych
> konsultantów, pytając jaki pakiet jest w posiadaniu taty. Potwierdzili
> mi że pakiet za 54zł i nic więcej.Zażądałem usunięcia telefonu taty z
> ich systemu i zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych zakazałem
> wykorzystywania danych do komunikowania się z tatą w sprawie ofert. Po
> miesiącu okazało się że faktura wystawiona jest na kwotę 63zł z
> groszami (dodali pakiet nFilmHD).
> Co mamy robić? Tata dziś zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił
> więcej niż 54zł/ miesiąc. I ma rację. Co mogą mu zrobić? Najwyżej
> odłączą sygnał. Ale wtedy mama kupi na swoje nazwisko dekoder;) i
> będziemy już wiedzieli jak trzeba rozmawiać z natrętami z nTV.

Jeśli usługa jest na tate - to On podejmuje decyzje. Rozmowy są
nagrywane - składacie reklamację i sprawdzą nagranie czy się zgodził,
czy nie na ten pakiet dodatkowy.

--
Pozdrawiam, Robert Magott




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS