Dark Souls!!!

Mateusz Ludwin Data ostatniej zmiany: 2012-04-19 18:49:47

Dark Souls!!!

2012-03-14 03:17:54 - Mateusz Ludwin

AAAAAAAA!!!!!

Gra konsolowa (!!!) ale po prostu muszę o niej napisać, bo jest inna niż
wszystko inne na dowolnej platformie. Wyobraźcie sobie coś takiego:

- masocore action RPG
- poziom frustracji 10x większy niż w VVVVVV
- gigantyczny otwarty świat bez żadnych loadingów, chodzimy jedną postacią i
po prostu eksplorujemy, nie ma questów jako takich, tylko eksploracja i
walka
- ekstremalny poziom trudności, najmniejszy błąd i YOU DIED
- zero jakiejkolwiek pomocy ze strony gry, wszystko trzeba odkryć
samodzielnie (lokacje, znaczenie przedmiotów, sposoby walki)
- jako checkpointy służą ogniska rozpalane w niektórych lokacjach
- po rozpaleniu ogniska i zaznaczeniu checkpointa odradzają się wszystkie
potwory w grze (!!!) po naszej śmierci też (!!!)
- walutą w grze są dusze, które zbieramy z zabitych wrogów, wydajemy je na
przedmioty, levelowanie i różne inne rzeczy
- jeżeli giniemy, to dusze zostają na miejscu i trzeba po nie wrócić (ale po
respawnie wrogowie się odrodzili)
- jeżeli giniemy jeszcze raz, to dusze przepadają :)
- gra ma niesamowity klimat beznadziei i przygnębienia, wszystko jest
brudne, zatęchłe, muzyka jest smutna i depresyjna, bestie są ODRAŻAJĄCE,
całkowite NO FUTURE
- NIESAMOWITY TRYB MULTI. MP jest zintegrowany w SP. Widzimy czasami innych
graczy w postaci duchów które gdzieś biegną i odtwarzają swoje działania z
innych gier. Napotykamy plamy krwi, które oznaczają, że w tym miejscu zginął
kiedyś jakiś inny gracz. Możemy taką plamę aktywować i widzimy wtedy jak
jego duch walczył i umierał (!!!). Napotykamy informacje i ostrzeżenia
pozostawiane przez innych graczy. Możemy wezwać innego gracza do pomocy w
walce i ostatecznie możemy przenieść się do jego gry (!!!)

Gra jest niesamowicie pokręcona i NIESAMOWICIE MNIE FASCYNUJE, patrząc na
filmiki można powiedzieć, że to jakaś niskobudżetowa produkcja, ale ma cult
following porównywalny z Dwarf Fortress. MUSICIE SIĘ Z TYM ZAPOZNAĆ POMIMO
TEGO, ŻE GRA NIE WYSZŁA NA PC.

Przykładowe o co chodzi:
www.youtube.com/watch?v=oUEYUPYKD5Y

Polecam LP:
www.youtube.com/watch?v=56WO7N0Qu8c&feature=list_related&playnext=1&list=SP8357E84128EEEE8C

Nie wiem czy jestem gotowy w to grać, ale od LP nie mogę się oderwać.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-03-14 15:28:52 - M.G.

On Wed, 14 Mar 2012 03:17:54 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

> AAAAAAAA!!!!!

No tak tak! Musi być na PC.

[...]

--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-03-14 16:16:00 - Mateusz Ludwin

On Wednesday, 14 March 2012 15:28:52 UTC+1, M.G. wrote:
> On Wed, 14 Mar 2012 03:17:54 +0100, Mateusz Ludwin wrote:
>
> > AAAAAAAA!!!!!
>
> No tak tak! Musi być na PC.

Czytam sobie wiki, to jest jeszcze bardziej popieprzone:

- gramy jako nieumarły, ale możemy zbierać punkty człowieczeństwa
- czym wyższe człowieczeństwo, tym mamy inne statystyki, odporności i szanse na znalezienie przedmiotów
- ale jednocześnie czym wyższe człowieczeństwo, tym większa szansa, że zaatakuje nas inny gracz w postaci fantoma który na jakiś czas przenosi się do naszej gry (!!!). Gramy wtedy normalne PvP w czasie rzeczywistym. W ten sam sposób zamiast normalnego grania możemy dopakowywać postać najeżdżając inne singlowe (!!!) instancje gry. Bez rozłączenia z siecią nie da się zlikwidować tych elementów MP w grze single.
--
Mateusz Ludwin



Re: Dark Souls!!!

2012-03-14 17:02:26 - piorun

Dnia 2012-03-14 15:28:52 w wiadomości
użytkownik *M.G.*
napisał:
> On Wed, 14 Mar 2012 03:17:54 +0100, Mateusz Ludwin wrote:
>
>> AAAAAAAA!!!!!
>
> No tak tak! Musi być na PC.
>
> [...]

petitionbureau.org/DarkSoulsForPC
I tym razem taka petycja ma sens, bo jest z 'błogosławieństwem' wydawców.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Dark Souls!!!

2012-03-14 20:43:43 - ML

piorun napisał(a):

> petitionbureau.org/DarkSoulsForPC
> I tym razem taka petycja ma sens, bo jest z 'błogosławieństwem' wydawców.

... pod warunkiem, że pod pojęciem wydawców rozumiemy administratora ich forum.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Dark Souls!!!

2012-03-14 20:44:19 - M.G.

On Wed, 14 Mar 2012 17:02:26 +0100, piorun wrote:

> Dnia 2012-03-14 15:28:52 w wiadomości
> użytkownik *M.G.*
> napisał:
>> On Wed, 14 Mar 2012 03:17:54 +0100, Mateusz Ludwin wrote:
>>
>>> AAAAAAAA!!!!!
>>
>> No tak tak! Musi być na PC.
>>
>> [...]
>
> petitionbureau.org/DarkSoulsForPC
> I tym razem taka petycja ma sens, bo jest z 'błogosławieństwem' wydawców.

Heh, podpisałem. Bo czemu nie.

--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-03-14 21:17:03 - mrmisio

Mateusz Ludwin pisze:
> AAAAAAAA!!!!!
>
> Gra konsolowa (!!!)

Zgadles :D





--
Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)
steamcommunity.com/id/mrmisio/screenshots/

Teraz gram: Alan Wake PC



Re: Dark Souls!!!

2012-03-14 23:28:33 - Cezar Matkowski


Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości
news:jjp2l2.5ns.1@teren.hamstera.pl...
> - poziom frustracji 10x większy niż w VVVVVV

No to po co w to grać?

> - gigantyczny otwarty świat bez żadnych loadingów, chodzimy jedną
> postacią i
> po prostu eksplorujemy, nie ma questów jako takich, tylko
> eksploracja i
> walka

Czyli nudne na dłuższą metę.

> - ekstremalny poziom trudności, najmniejszy błąd i YOU DIED

Znaczy, badziewnie zaimplementowane poziomy trudności.

> - zero jakiejkolwiek pomocy ze strony gry, wszystko trzeba odkryć
> samodzielnie (lokacje, znaczenie przedmiotów, sposoby walki)

Czyli nawet instrukcji nie chciało się pisać. Do czego ten świat
zmierza...

> - jako checkpointy służą ogniska rozpalane w niektórych lokacjach

Checkpointy? Seriously, dude...

> - po rozpaleniu ogniska i zaznaczeniu checkpointa odradzają się
> wszystkie
> potwory w grze (!!!) po naszej śmierci też (!!!)

Czyli stary, niedobry dizajn z lat 80.

> - gra ma niesamowity klimat beznadziei i przygnębienia, wszystko
> jest
> brudne, zatęchłe, muzyka jest smutna i depresyjna, bestie są
> ODRAŻAJĄCE,
> całkowite NO FUTURE

Ja odpadłem ze śmiechu patrząc na intro, kiedy pojawiła się nazwa
krainy, w której to wszystko się dzieje. Przygnębienia i beznaidziei
nie zauważyłem, co w sumie jest chyba dość trudne w grze akcji...
Świat za to jest średnio mało oryginalny.

> jego duch walczył i umierał (!!!). Napotykamy informacje i
> ostrzeżenia
> pozostawiane przez innych graczy. Możemy wezwać innego gracza do
> pomocy w
> walce i ostatecznie możemy przenieść się do jego gry (!!!)

O, jedna fajna rzecz. Ciekawe, czy ratuje całość.

> filmiki można powiedzieć, że to jakaś niskobudżetowa produkcja, ale
> ma cult
> following porównywalny z Dwarf Fortress.

Manos: Hands of Fate też jest dziełem kultowym :8]

Pozdrawiam




Re: Dark Souls!!!

2012-03-15 02:11:04 - Mateusz Ludwin

Rzecze Cezar Matkowski:

>> - poziom frustracji 10x większy niż w VVVVVV
>
> No to po co w to grać?

A po co się ludzie wspinają? Żeby oglądać widoki?

Można grać dla rozrywki, można grać dla wyzwań.

>> - gigantyczny otwarty świat bez żadnych loadingów, chodzimy jedną
>> postacią i
>> po prostu eksplorujemy, nie ma questów jako takich, tylko
>> eksploracja i
>> walka
>
> Czyli nudne na dłuższą metę.

To jest jak ADOM, tylko wielokrotnie obszerniejszy i bogatszy w sekrety.

>> - gra ma niesamowity klimat beznadziei i przygnębienia, wszystko
>> jest
>> brudne, zatęchłe, muzyka jest smutna i depresyjna, bestie są
>> ODRAŻAJĄCE,
>> całkowite NO FUTURE
>
> Ja odpadłem ze śmiechu patrząc na intro, kiedy pojawiła się nazwa
> krainy, w której to wszystko się dzieje. Przygnębienia i beznaidziei
> nie zauważyłem, co w sumie jest chyba dość trudne w grze akcji...
> Świat za to jest średnio mało oryginalny.

Świat nie jest oryginalny, ale wygląda genialnie. To nie jest klimat w stylu
łojezu wszyscy umrzemy, tylko umarliśmy setki lat temu i nie ma już
żadnej nadziei.

consoletard.com/wp-content/uploads/2011/11/Dark-Souls-4.jpg

Na pierwszy rzut oka - widoczek z erpega. Ale tu wszystko jest wymarłe i
puste (poza czekającymi umarlakami). I jedyne czego możesz oczekiwać to to,
że wielokrotnie umrzesz. Klimat przypomina pustkowia z Fallouta 3.

Do tego genialna muzyka:

www.youtube.com/watch?v=mvvFnR0kJFw
www.youtube.com/watch?v=LaM9YRUsDXs

Ta gra jest chyba najbliższa kompletnej estetyce początku XIX w. Mroczne
ruiny gotyckie i jasne nienaruszone neoklasyczne pomieszczenia.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Odp: Dark Souls!!!

2012-03-15 10:29:42 - vurt



Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jjp2l2.5ns.1@teren.hamstera.pl...

AAAAAAAA!!!!!

Gra konsolowa (!!!) ale po prostu muszę o niej napisać, bo jest inna niż
wszystko inne na dowolnej platformie. Wyobraźcie sobie coś takiego:

Jedyna gra której zazdroszczę konsolowcom.
Znajomy po 20 godzinach grania w nią jest sfrustrowany...
i na razie robi przerwę, a ma doświadczenie (20 letnie)

vurt





Re: Dark Souls!!!

2012-03-15 20:05:55 - Mateusz Ludwin

Rzecze vurt:

> Jedyna gra której zazdroszczę konsolowcom.

No nie tylko.

Jeszcze genialny Red Dead Redemption.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-03-15 20:39:25 - Goomich

You have one message from: Mateusz Ludwin

>> Jedyna gra której zazdroszczę konsolowcom.
>
> No nie tylko.
> Jeszcze genialny Red Dead Redemption.

Brutal Legend nuff said.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Dark Souls!!!

2012-03-15 22:47:28 - Mateusz Ludwin

Rzecze Goomich:

> Brutal Legend nuff said.

A to jest rzeczywiście dobre? Nie była to czasem wielka klapa?
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-03-16 00:45:36 - Goomich

On 15 Mar, 22:47, Mateusz Ludwin wrote:
> Rzecze Goomich:
>
> > Brutal Legend nuff said.
>
> A to jest rzeczywiście dobre? Nie była to czasem wielka klapa?

Pewnie tak, w koncu to gra Tima Shafera, on tylko niesprzedawalne
gnioty wypuszcza.



Re: Dark Souls!!!

2012-03-16 08:46:36 - M.G.

On Thu, 15 Mar 2012 22:47:28 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze Goomich:
>
>> Brutal Legend nuff said.
>
> A to jest rzeczywiście dobre? Nie była to czasem wielka klapa?

Połowa gier Shafera to klapy, zwłaszcza te najlepsze. Ale jak patrzę na LP
i klimat, to Brutal Legend jest kompletnym odlotem.


--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-03-18 01:35:00 - Cezar Matkowski


Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości
news:jjtri0.4g8.1@teren.hamstera.pl...
>> Brutal Legend nuff said.
> A to jest rzeczywiście dobre? Nie była to czasem wielka klapa?

Jak w przypadku tego autora, całość się trzyma na klimacie, więc
produkcja dość niszowa. Niemniej dla ludzi, którzy lubią metal i rock,
a jednocześnie nie traktują go zbyt poważnie jest to kompletny odjazd.
Coś jak w Overlord - nie powiem, że to ten sam typ humoru, ale
podobny mechanizm.

Pozdrawiam




Re: Dark Souls!!!

2012-03-17 00:59:25 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

>> Jedyna gra której zazdroszczę konsolowcom.
>
> No nie tylko.
>
> Jeszcze genialny Red Dead Redemption.

A w ogóle to Forza 4 po prostu miażdży system wszystkim: grafiką
(tinyurl.com/6t2apdt), modelem jazdy (nie jest to symulacja jak L4S,
ale wreszcie powtórzono, a nawet poprawiono poziom NFS: Porsche),
niesamowitą miodnością. A do tego wyjdzie jeszcze orgazmiczne DLC:

forzamotorsport.net/en-us/en-us/porsche_expansion_announce/
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Odp: Dark Souls!!!

2012-03-17 20:08:04 - vurt



Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jjti33.7d4.1@teren.hamstera.pl...

Rzecze vurt:

> Jedyna gra której zazdroszczę konsolowcom.

No nie tylko.

Jeszcze genialny Red Dead Redemption.

prawdę mówisz, jakoś liczę że to wyjdzie kiedyś na pc.


vurt




Re: Dark Souls!!!

2012-03-18 00:44:45 - Mateusz Ludwin

Rzecze vurt:

> Jeszcze genialny Red Dead Redemption.
>
> prawdę mówisz, jakoś liczę że to wyjdzie kiedyś na pc.

Nie ma szans.
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-03-18 17:47:45 - mrmisio

Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze vurt:
>
>> Jeszcze genialny Red Dead Redemption.
>>
>> prawdę mówisz, jakoś liczę że to wyjdzie kiedyś na pc.
>
> Nie ma szans.

Alan Wake wyszedl to i RDR wyjdzie.




--
Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)
steamcommunity.com/id/mrmisio/screenshots/

Teraz gram: Alan Wake PC



Re: Dark Souls!!!

2012-03-15 23:35:39 - SirMike

On 2012-03-14 03:17, Mateusz Ludwin wrote:
> AAAAAAAA!!!!!
>
> Gra konsolowa (!!!) ale po prostu muszę o niej napisać, bo jest inna niż
> wszystko inne na dowolnej platformie. Wyobraźcie sobie coś takiego:

Bardzo chciało mi się śmiać jak to czytałem ;) Miło zobaczyć jak ktoś
odkrywa Amerykę podczas gdy...

....Skończyłem ją kilka miesięcy temu i ciągle mnie kusi aby to zrobić
raz jeszcze. Gra jest genialna.

Żeby zaostrzyć apetyt powiem tylko, że dawno nie miałem sytuacji aby
grać w coś 14h bez przerwy (z czego prawie 3h bijąc jednego bossa).
W TO TRZEBA ZAGRAĆ!

--
SirMike
dubscore.pl



Re: Dark Souls!!!

2012-03-16 00:27:10 - Mateusz Ludwin

Rzecze SirMike:

> Żeby zaostrzyć apetyt powiem tylko, że dawno nie miałem sytuacji aby
> grać w coś 14h bez przerwy (z czego prawie 3h bijąc jednego bossa).
> W TO TRZEBA ZAGRAĆ!

Czy po Burgu też jest tylko jedno ognisko na dużą lokację? I nie jest w
hubie, tylko na początku dłuższej drogi?
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-03-17 00:52:41 - SirMike

On 2012-03-16 00:27, Mateusz Ludwin wrote:
> Rzecze SirMike:
>
>> Żeby zaostrzyć apetyt powiem tylko, że dawno nie miałem sytuacji aby
>> grać w coś 14h bez przerwy (z czego prawie 3h bijąc jednego bossa).
>> W TO TRZEBA ZAGRAĆ!
>
> Czy po Burgu też jest tylko jedno ognisko na dużą lokację? I nie jest w
> hubie, tylko na początku dłuższej drogi?

Nie, ogniska są dość często, przeważnie kilka na lokację, ale niezbyt
blisko siebie.

--
SirMike
dubscore.pl



Re: Dark Souls!!!

2012-03-17 14:09:31 - Mateusz Ludwin

Rzecze SirMike:

> Nie, ogniska są dość często, przeważnie kilka na lokację, ale niezbyt
> blisko siebie.

A to nawet OK, bo przejście z Burgu do Parish jest dość wkurzające.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-07 13:13:59 - Rais

W dniu 2012-03-14 03:17, Mateusz Ludwin pisze:
> AAAAAAAA!!!!!
>
> Gra konsolowa (!!!) ale po prostu muszę o niej napisać, bo jest inna niż
> wszystko inne na dowolnej platformie. Wyobraźcie sobie coś takiego:
>

Jest juz potwierdzone.
Ukaże się latem na PC.
gameplay.pl/news.asp?ID=67300

--
pzdr



Re: Dark Souls!!!

2012-04-09 17:06:51 - M.G.

On Sat, 07 Apr 2012 13:13:59 +0200, Rais wrote:

> W dniu 2012-03-14 03:17, Mateusz Ludwin pisze:
>> AAAAAAAA!!!!!
>>
>> Gra konsolowa (!!!) ale po prostu muszę o niej napisać, bo jest inna niż
>> wszystko inne na dowolnej platformie. Wyobraźcie sobie coś takiego:
>>
>
> Jest juz potwierdzone.
> Ukaże się latem na PC.
> gameplay.pl/news.asp?ID=67300

O M G

I Binary Domain też. W dodatku Epic tworzy jakiś pecetowy exclusive.
Szkoda, że MS nie pozwoli wypuścić GoW 2 i 3 na PC.


--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-10 13:45:26 - Goomich

M.G. naskrobał/a w
news:a5e3eji877w9.69c9rkdewtyj.dlg@40tude.net:

> W dodatku Epic tworzy jakiś pecetowy exclusive.

Może go sobie wsadzić w swojego fejsbuka.

www.thesixthaxis.com/2010/05/16/epic-president-the-moneys-on-console/

We still do PC, we still love the PC, but we already saw the impact of
piracy: it killed a lot of great independent developers and completely
changed our business model. Capps discusses the rise of free-to-play
microtransaction based games, like Farmville, the biggest game of
all right now.

So, maybe Facebook will save PC gaming, he concludes, but it's not
going to look like Gears of War.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Dark Souls!!!

2012-04-10 14:38:10 - M.G.

On Tue, 10 Apr 2012 13:45:26 +0200, Goomich wrote:

> M.G. naskrobał/a w
> news:a5e3eji877w9.69c9rkdewtyj.dlg@40tude.net:
>
>> W dodatku Epic tworzy jakiś pecetowy exclusive.
>
> Może go sobie wsadzić w swojego fejsbuka.
>
> www.thesixthaxis.com/2010/05/16/epic-president-the-moneys-on-console/
>
> We still do PC, we still love the PC, but we already saw the impact of
> piracy: it killed a lot of great independent developers and completely
> changed our business model. Capps discusses the rise of free-to-play
> microtransaction based games, like Farmville, the biggest game of
> all right now.

Się im trochę odmienia. W ogóle się odmienia. No bo skoro nawet Dark
Souls... Gears of War i dalszych części Halo zapewne nie będzie, bo MS
ciągle chce wspierać Xboksa.


> So, maybe Facebook will save PC gaming, he concludes, but it's not
> going to look like Gears of War.

To nie jest szczyt głupoty ze strony Epików. Teraz twierdzą, że nie będzie
w ogóle Bulletstorm 2 bo... piractwo na PC O_O

Jak to mówią, what is it I don't even...


--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-10 15:37:29 - Goomich

M.G. naskrobał/a w
news:m0cir20ymrtt$.1v8c332emmzma.dlg@40tude.net:

> To nie jest szczyt głupoty ze strony Epików. Teraz twierdzą, że nie
> będzie w ogóle Bulletstorm 2 bo... piractwo na PC O_O

Jak również się słabo sprzeda, to też będzie wina piratów pecetowych.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Dark Souls!!!

2012-04-11 10:34:52 - Jader

On 04/10/2012 03:37 PM, Goomich wrote:
>
>> To nie jest szczyt głupoty ze strony Epików. Teraz twierdzą, że nie
>> będzie w ogóle Bulletstorm 2 bo... piractwo na PC O_O
>
> Jak również się słabo sprzeda, to też będzie wina piratów pecetowych.

Ej, ja bym jako przyczynę Zła dodał jeszcze dema. I listy dyskusyjne,
gdzie każdy pirat i inne ścierwo może wyrazić swoją opinię na temat gry,
bez żadnej kontroli ze strony wydawcy. Ugh.

Jader



Re: Dark Souls!!!

2012-04-10 14:50:32 - Mateusz Ludwin

Rzecze Goomich:

> We still do PC, we still love the PC, but we already saw the impact of
> piracy: it killed a lot of great independent developers and completely
> changed our business model. Capps discusses the rise of free-to-play
> microtransaction based games, like Farmville, the biggest game of
> all right now.

He he he. Największe Polskie forum o konsolach Xbox xboxforum.pl to jedyne
takie forum, gdzie nie tylko nie ma w regulaminie zapisu, że nie wspiera się
piractwa, gdzie nie tylko 90% postów i tematów dotyczy tego jak przerobić
grę X ściągniętą z torrenta, żeby poszła na przeróbce Y, gdzie nie tylko
administracja nie widzi nic złego w otwartym pisaniu skąd ściągnąć i jak
odpalić wykradzionego przed premierą Wiedźmina 2, ale także gdzie gracze
grający na oryginałach mają swój specjalny klub użytkowników :)))))))))))

Masakra po prostu, nie sądziłem, że w 2012 roku coś takiego może jeszcze
istnieć zupełnie oficjalnie w sieci. Właściwie całe to forum to jedna wielka
warezownia.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-10 23:26:39 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

> O M G

BTW polecam CUDOWNĄ serię:

www.youtube.com/playlist?list=PL8EDF103C6EBECA64&feature=plcp

Można oglądać właściwie w dowolnej kolejności i w dowolnym momencie. Mała
próbka:

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pRbL4UHU1rk#t=1045s

To po 15 minutach rozpaczliwego nie-ginięcia.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-17 23:25:21 - piorun

Dnia 2012-04-10 23:26:39 w wiadomości
użytkownik *Mateusz Ludwin* napisał:
> Rzecze M.G.:
>
>> O M G
>
> BTW polecam CUDOWNĄ serię:
>
> www.youtube.com/playlist?list=PL8EDF103C6EBECA64&feature=plcp
>
> Można oglądać właściwie w dowolnej kolejności i w dowolnym momencie. Mała
> próbka:
>
> www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pRbL4UHU1rk#t=1045s
>
> To po 15 minutach rozpaczliwego nie-ginięcia.

Uuuu...
Obejrzałem tylko ten fragment końcowy, ale czuję, że pooglądam więcej w
wolnym czasie. No i czekam z niecierpliwością aż to wyjdzie na PC. Oby też
pozostała obsługa pada, a nie tak jak w ME zostało to perfidnie wycięte :/
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 08:10:59 - M.G.

On Tue, 17 Apr 2012 23:25:21 +0200, piorun wrote:

> Dnia 2012-04-10 23:26:39 w wiadomości
> użytkownik *Mateusz Ludwin* napisał:
>> Rzecze M.G.:
>>
>>> O M G
>>
>> BTW polecam CUDOWNĄ serię:
>>
>> www.youtube.com/playlist?list=PL8EDF103C6EBECA64&feature=plcp
>>
>> Można oglądać właściwie w dowolnej kolejności i w dowolnym momencie. Mała
>> próbka:
>>
>> www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pRbL4UHU1rk#t=1045s
>>
>> To po 15 minutach rozpaczliwego nie-ginięcia.
>
> Uuuu...
> Obejrzałem tylko ten fragment końcowy, ale czuję, że pooglądam więcej w
> wolnym czasie. No i czekam z niecierpliwością aż to wyjdzie na PC. Oby też
> pozostała obsługa pada, a nie tak jak w ME zostało to perfidnie wycięte :/

Nie dość, że będzie, to jest to jeszcze preferowany sposób sterowania.


--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 09:02:58 - Jader

On 04/18/2012 08:10 AM, M.G. wrote:
>> Obejrzałem tylko ten fragment końcowy, ale czuję, że pooglądam więcej w
>> wolnym czasie. No i czekam z niecierpliwością aż to wyjdzie na PC. Oby też
>> pozostała obsługa pada, a nie tak jak w ME zostało to perfidnie wycięte :/
>
> Nie dość, że będzie, to jest to jeszcze preferowany sposób sterowania.

Aha, czyli nie potrafią porządnego portu zrobić ;)

Jader



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 09:06:57 - M.G.

On Wed, 18 Apr 2012 09:02:58 +0200, Jader wrote:

> On 04/18/2012 08:10 AM, M.G. wrote:
>>> Obejrzałem tylko ten fragment końcowy, ale czuję, że pooglądam więcej w
>>> wolnym czasie. No i czekam z niecierpliwością aż to wyjdzie na PC. Oby też
>>> pozostała obsługa pada, a nie tak jak w ME zostało to perfidnie wycięte :/
>>
>> Nie dość, że będzie, to jest to jeszcze preferowany sposób sterowania.
>
> Aha, czyli nie potrafią porządnego portu zrobić ;)
>
> Jader

Potrafią właśnie ;-)


--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 11:53:22 - Goomich

You have one message from: M.G.

> Potrafią właśnie ;-)

Jak potrafią, skoro gfwl?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 12:10:23 - M.G.

On Wed, 18 Apr 2012 11:53:22 +0200, Goomich wrote:

> You have one message from: M.G.
>
>> Potrafią właśnie ;-)
>
> Jak potrafią, skoro gfwl?

No tak :/

--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 19:56:44 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> Jak potrafią, skoro gfwl?
>
> No tak :/

Powód może być jak wyżej napisałem - kontrola antycziterska. Choć tu lepiej
zadziałałby steamguard.
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 19:59:48 - M.G.

On Wed, 18 Apr 2012 19:56:44 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze M.G.:
>
>>> Jak potrafią, skoro gfwl?
>>
>> No tak :/
>
> Powód może być jak wyżej napisałem - kontrola antycziterska. Choć tu lepiej
> zadziałałby steamguard.

E, chodzą słuchy, że łatwiej im było skorzystać z GWTFL bo portowali wersję
xboksową i są jakieś podobieństwa z Xbox Live czy coś. Nie znam się.


--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 20:05:26 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> Powód może być jak wyżej napisałem - kontrola antycziterska. Choć tu lepiej
>> zadziałałby steamguard.
>
> E, chodzą słuchy, że łatwiej im było skorzystać z GWTFL bo portowali wersję
> xboksową i są jakieś podobieństwa z Xbox Live czy coś. Nie znam się.

Te czity mnie bardzo frapują, ostatnia taka gra to był chyba Diablo 1.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 14:35:05 - Rais

W dniu 2012-04-18 09:06, M.G. pisze:
> On Wed, 18 Apr 2012 09:02:58 +0200, Jader wrote:
>
>> On 04/18/2012 08:10 AM, M.G. wrote:
>>>> Obejrzałem tylko ten fragment końcowy, ale czuję, że pooglądam więcej w
>>>> wolnym czasie. No i czekam z niecierpliwością aż to wyjdzie na PC. Oby też
>>>> pozostała obsługa pada, a nie tak jak w ME zostało to perfidnie wycięte :/
>>>
>>> Nie dość, że będzie, to jest to jeszcze preferowany sposób sterowania.
>>
>> Aha, czyli nie potrafią porządnego portu zrobić ;)
>>
>> Jader
>
> Potrafią właśnie ;-)
>

Nie potrafią i sami się do tego przyznają.

www.gry-online.pl/S013.asp?ID=67526

Producent Dark Souls przekazał redaktorowi The Guardian, że wsparcie
dla klawiatury i myszki będzie ograniczone do minimum. Autorzy tworzą
czystą konwersję konsolowego pierwowzoru i zalecają korzystanie z padów.
--





Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 19:59:55 - Mateusz Ludwin

Rzecze Rais:

> Producent Dark Souls przekazał redaktorowi The Guardian, że wsparcie
> dla klawiatury i myszki będzie ograniczone do minimum. Autorzy tworzą
> czystą konwersję konsolowego pierwowzoru i zalecają korzystanie z padów.

Granie myszką byłoby bardzo trudne ze względu na konieczność uników. Jeżeli
nie lockujesz się na przeciwniku, to unik powoduje odjechanie od niego, a to
ma kluczowe znaczenie w DS. Unik z lockiem odbywa się po okręgu. A lock +
myszka to kiepski pomysł.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 20:08:56 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

> Granie myszką byłoby bardzo trudne ze względu na konieczność uników. Jeżeli
> nie lockujesz się na przeciwniku, to unik powoduje odjechanie od niego, a to
> ma kluczowe znaczenie w DS. Unik z lockiem odbywa się po okręgu. A lock +
> myszka to kiepski pomysł.

Z prostej symulacji wychodzi mi:

Lewa ręka:

- trzy palce na WSAD
- jeden palec na bieganie i unik (shift+ctrl)
- kciuk na spacji na skok (?)

Prawa ręka:

- myszka obroty kamery
- lewy mieczyk
- prawy tarcza

Gdzie wsadzić lockowanie? Na spacji raczej nie ma szans, nie nadaje się do
tego. No i jeszcze co z przełączaniem locka na innego wroga?

Bez pada raczej nie ma szans na normalne granie.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 19:56:13 - Mateusz Ludwin

Rzecze piorun:

> Obejrzałem tylko ten fragment końcowy, ale czuję, że pooglądam więcej w
> wolnym czasie. No i czekam z niecierpliwością aż to wyjdzie na PC.

Jest inny problem - cheaterzy. Jako że gra ma obligatoryjny tryb coop/pvp, a
jednocześnie pozwala grać offline, to będzie możliwe nabicie trainerami
dowolnego poziomu i potem najeżdżanie innych graczy. Na konsolach był jeden
bug który umożliwiał uzyskanie nieskończonej liczby dusz, ale został szybko
załatany. Na PC będzie to stanowić ogromny problem, ewentualnie gra będzie
wymagać połączenia z siecią.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 09:08:30 - Rais

Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze M.G.:
>
>> O M G
>
> BTW polecam CUDOWNĄ serię:
>
> www.youtube.com/playlist?list=PL8EDF103C6EBECA64&feature=plcp
>
> Można oglądać właściwie w dowolnej kolejności i w dowolnym momencie. Mała
> próbka:
>
> www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pRbL4UHU1rk#t=1045s
>
> To po 15 minutach rozpaczliwego nie-ginięcia.


Jak tak czytam o tej grze to wychodzi mi, że to produkcja dla masochistów.

--
pzdr



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 09:11:32 - M.G.

On Wed, 18 Apr 2012 09:08:30 +0200, Rais wrote:

[...]

> Jak tak czytam o tej grze to wychodzi mi, że to produkcja dla masochistów.

Właśnie dlatego ludzie ją tak kochają. To jak z Super Meat Boy czy super
trudnymi grami logicznymi. One tworzą pewien kult wokół siebie.

--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 20:42:06 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> Jak tak czytam o tej grze to wychodzi mi, że to produkcja dla masochistów.
>
> Właśnie dlatego ludzie ją tak kochają. To jak z Super Meat Boy czy super
> trudnymi grami logicznymi. One tworzą pewien kult wokół siebie.

Bo są dwa zupełnie różne podejścia do grania w gry. Gra się dla przyjemności
grania, albo dla przyjemności przechodzenia wyzwań. Tak jak można chodzić po
górach, żeby oglądać widoki, albo wspinać się wyczynowo. Myślisz że gostek
który wykończony wychodzi wreszcie na jakiś szczyt w okropnych warunkach
atmosferycznych odczuwa mniejszą przyjemność od tego, który sobie chodzi po
Beskidach? Jak przeszedłeś już 10 łatwych FPP i 10 łatwych action RPG, to po
co grać w kolejnego CoD albo Torchlighta?

W latach 80 grało się wyłącznie dla wyzwań, bo gry nie oferowały żadnych
wrażeń estetyczo - rozrywkowych, a teraz większość tytułów jest produkowana
dla casuali, którzy mają się dobrze bawić i mają na pewno przejść grę na
normal. Np. dowolny FPS jest tak konstruowany, żeby każdy, dokładnie każdy
mógł go skończyć bez problemu. Więc jak ktoś gra dla wyzwań, to pozostaje mu
tylko multi PvP albo szukanie takich gier jak Dark Souls czy FEZ. W latach
80/90 jak nie byłeś dobry w jakimś gatunku, to mogłeś sobie pograć 10 minut,
a potem ginąłeś i nie było bata żebyś przeszedł taką grę. Bo takie było
podejście w grach automatowych. A teraz to wydaje się nienormalne, bo
zmienił się target producentów.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-19 15:53:15 - kamil

On 18/04/2012 19:42, Mateusz Ludwin wrote:
>

> W latach 80 grało się wyłącznie dla wyzwań, bo gry nie oferowały żadnych
> wrażeń estetyczo - rozrywkowych, a teraz większość tytułów jest produkowana
> dla casuali, którzy mają się dobrze bawić i mają na pewno przejść grę na
> normal. Np. dowolny FPS jest tak konstruowany, żeby każdy, dokładnie każdy
> mógł go skończyć bez problemu. Więc jak ktoś gra dla wyzwań, to pozostaje mu
> tylko multi PvP albo szukanie takich gier jak Dark Souls czy FEZ. W latach
> 80/90 jak nie byłeś dobry w jakimś gatunku, to mogłeś sobie pograć 10 minut,
> a potem ginąłeś i nie było bata żebyś przeszedł taką grę. Bo takie było
> podejście w grach automatowych. A teraz to wydaje się nienormalne, bo
> zmienił się target producentów.


Nie target się zmienił, tylko nie trzeba już wrzucać kolejnych złotówek
do automatu. Prosta ekonomia, a nie żadne tam dbanie o wymagającą klientelę.




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Dark Souls!!!

2012-04-19 19:24:13 - Mateusz Ludwin

Rzecze kamil:

> Nie target się zmienił, tylko nie trzeba już wrzucać kolejnych złotówek
> do automatu. Prosta ekonomia, a nie żadne tam dbanie o wymagającą klientelę.

No ale weź porównaj sobie pierwsze Tomb Raidery z takim Uncharted 3.
Teoretycznie ta sama tematyka, tylko że w praktyce U3 to film interaktywny z
drugiej połowy lat 90, tyle że w 3D. To jest gra, którą się ogląda. Co to ma
w ogóle być?
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-19 19:29:41 - M.G.

On Thu, 19 Apr 2012 19:24:13 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze kamil:
>
>> Nie target się zmienił, tylko nie trzeba już wrzucać kolejnych złotówek
>> do automatu. Prosta ekonomia, a nie żadne tam dbanie o wymagającą klientelę.
>
> No ale weź porównaj sobie pierwsze Tomb Raidery z takim Uncharted 3.
> Teoretycznie ta sama tematyka, tylko że w praktyce U3 to film interaktywny z
> drugiej połowy lat 90, tyle że w 3D. To jest gra, którą się ogląda. Co to ma
> w ogóle być?

Adventure game. Ale Tomb Raidery akurat trzymały konwencję platformówkową
aż do Underworld.


--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-19 23:38:54 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> No ale weź porównaj sobie pierwsze Tomb Raidery z takim Uncharted 3.
>> Teoretycznie ta sama tematyka, tylko że w praktyce U3 to film interaktywny z
>> drugiej połowy lat 90, tyle że w 3D. To jest gra, którą się ogląda. Co to ma
>> w ogóle być?
>
> Adventure game. Ale Tomb Raidery akurat trzymały konwencję platformówkową
> aż do Underworld.

Adventure sradventure. Jaki jest sens wydawać kasę na coś takiego? Nie
lepiej obejrzeć sobie film z Indianą?

A przecież tak się wszyscy nabijali z filmów interaktywnych.

Normalna gra to np. God Of War. Jest równie filmowa, ale jest grą, a nie
filmem przedzielonym prostymi minigierkami.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-20 00:44:06 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

> Adventure sradventure. Jaki jest sens wydawać kasę na coś takiego? Nie
> lepiej obejrzeć sobie film z Indianą?
>
> A przecież tak się wszyscy nabijali z filmów interaktywnych.
>
> Normalna gra to np. God Of War. Jest równie filmowa, ale jest grą, a nie
> filmem przedzielonym prostymi minigierkami.

A teraz będzie znowu wylewanie łez nad Dragon's Dogma, bo Capcom się obudził
i zauważył, że w nocy jest ciemno i strasznie.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-20 09:01:36 - M.G.

On Thu, 19 Apr 2012 23:38:54 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze M.G.:
>
>>> No ale weź porównaj sobie pierwsze Tomb Raidery z takim Uncharted 3.
>>> Teoretycznie ta sama tematyka, tylko że w praktyce U3 to film interaktywny z
>>> drugiej połowy lat 90, tyle że w 3D. To jest gra, którą się ogląda. Co to ma
>>> w ogóle być?
>>
>> Adventure game. Ale Tomb Raidery akurat trzymały konwencję platformówkową
>> aż do Underworld.
>
> Adventure sradventure. Jaki jest sens wydawać kasę na coś takiego? Nie
> lepiej obejrzeć sobie film z Indianą?
>
> A przecież tak się wszyscy nabijali z filmów interaktywnych.
>
> Normalna gra to np. God Of War. Jest równie filmowa, ale jest grą, a nie
> filmem przedzielonym prostymi minigierkami.

No mnie nie pytaj, niemniej do MW1 wreszczie nie dość, że przywykłem to
nawet kampania mi się podobała, zwłaszcza świetny pozoim w Prypeci.


--
M.G.



Re: Dark Souls!!!

2012-04-19 22:32:32 - kamil

On 19/04/2012 18:24, Mateusz Ludwin wrote:
> Rzecze kamil:
>
>> Nie target się zmienił, tylko nie trzeba już wrzucać kolejnych złotówek
>> do automatu. Prosta ekonomia, a nie żadne tam dbanie o wymagającą klientelę.
>
> No ale weź porównaj sobie pierwsze Tomb Raidery z takim Uncharted 3.
> Teoretycznie ta sama tematyka, tylko że w praktyce U3 to film interaktywny z
> drugiej połowy lat 90, tyle że w 3D. To jest gra, którą się ogląda. Co to ma
> w ogóle być?

Nie łam się, kupiłem sobie Hard Reset dla odmóżdżającego relaksu. Kiedyś
prosta nawalanka, czyli Doom, wymagała nieraz studiowania mapy poziomu.
W HR masz HINT: You can jump over obstacles.

Pff..


--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Dark Souls!!!

2012-04-20 00:02:01 - Gajos

W dniu 2012-04-18 20:42, Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze M.G.:
>
>>> Jak tak czytam o tej grze to wychodzi mi, że to produkcja dla masochistów.
>>
>> Właśnie dlatego ludzie ją tak kochają. To jak z Super Meat Boy czy super
>> trudnymi grami logicznymi. One tworzą pewien kult wokół siebie.
>
> Bo są dwa zupełnie różne podejścia do grania w gry. Gra się dla przyjemności
> grania, albo dla przyjemności przechodzenia wyzwań. Tak jak można chodzić po
> górach, żeby oglądać widoki, albo wspinać się wyczynowo. Myślisz że gostek
> który wykończony wychodzi wreszcie na jakiś szczyt w okropnych warunkach
> atmosferycznych odczuwa mniejszą przyjemność od tego, który sobie chodzi po
> Beskidach? Jak przeszedłeś już 10 łatwych FPP i 10 łatwych action RPG, to po
> co grać w kolejnego CoD albo Torchlighta?
>
> W latach 80 grało się wyłącznie dla wyzwań, bo gry nie oferowały żadnych
> wrażeń estetyczo - rozrywkowych, a teraz większość tytułów jest produkowana
> dla casuali, którzy mają się dobrze bawić i mają na pewno przejść grę na
> normal. Np. dowolny FPS jest tak konstruowany, żeby każdy, dokładnie każdy
> mógł go skończyć bez problemu. Więc jak ktoś gra dla wyzwań, to pozostaje mu
> tylko multi PvP albo szukanie takich gier jak Dark Souls czy FEZ. W latach
> 80/90 jak nie byłeś dobry w jakimś gatunku, to mogłeś sobie pograć 10 minut,
> a potem ginąłeś i nie było bata żebyś przeszedł taką grę. Bo takie było
> podejście w grach automatowych. A teraz to wydaje się nienormalne, bo
> zmienił się target producentów.

Pamiętam jak udało mi się kiedyś przejść w końcu Zorro na moim Atari
65XE. Byłem tak zajarany, że myślałem, że jestem jedną z niewielu osób
na Ziemi, które tego dokonały (gry na Atari były tak przeje... trudne,
że większości nie dało się skończyć - z Montezumą, Ride Over Moscow,
Blue Maxem, czy jakimś Jet Set Willy na czele ;). Potem doszedłem już do
takiej wprawy, że przechodziłem ją bez straty życia :)

--
GJS



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 19:54:56 - Mateusz Ludwin

Rzecze Rais:

> Jak tak czytam o tej grze to wychodzi mi, że to produkcja dla masochistów.

No bo taka jest, jeżeli nie masz 200h na granie, to obejrzyj całe
walkthrough na gamefront, mając taką dawkę wiedzy można w to grać z
satysfakcją i nie tracić gigantycznego czasu na rozczajanie o co tu chodzi.
Inaczej musisz codziennie spędzić przy grze co najmniej 2-3h i tak przez
kilka tygodni.

Ja czekam tylko na obniżkę ceny poniżej 100 zł i kupuję.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-18 20:01:00 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

> Ja czekam tylko na obniżkę ceny poniżej 100 zł i kupuję.

A w ogóle to gram w tego Wiedźmina 2 i rzeczywiście jest ciężki, walki chyba
niewiele łatwiejsze od DS.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Dark Souls!!!

2012-04-19 15:54:45 - kamil

On 18/04/2012 19:01, Mateusz Ludwin wrote:
> Rzecze Mateusz Ludwin:
>
>> Ja czekam tylko na obniżkę ceny poniżej 100 zł i kupuję.
>
> A w ogóle to gram w tego Wiedźmina 2 i rzeczywiście jest ciężki, walki chyba
> niewiele łatwiejsze od DS.

Powiedział bym raczej, że nierówny. Kilka głównych walk jest ciężka, a i
to głównie przez głupie naciskanie czegoś na czas, a nie faktyczną
strategię rozgrywki. Pozostałe 95% machania mieczem można przejść z
marszu bez żadnych eliksirów.




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Dark Souls!!!

2012-04-19 18:49:47 - Mateusz Ludwin

On Thursday, 19 April 2012 15:54:45 UTC+2, kamil wrote:

> > A w ogóle to gram w tego Wiedźmina 2 i rzeczywiście jest ciężki, walki chyba
> > niewiele łatwiejsze od DS.
>
> Powiedział bym raczej, że nierówny. Kilka głównych walk jest ciężka, a i
> to głównie przez głupie naciskanie czegoś na czas, a nie faktyczną
> strategię rozgrywki. Pozostałe 95% machania mieczem można przejść z
> marszu bez żadnych eliksirów.

Poszło prościej jak załapałem, że w tej grze nie należy blokować, tylko ganiać po planszy...
--
Mateusz Ludwin



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS