UT sławię

Mateusz Ludwin Data ostatniej zmiany: 2012-03-14 20:51:42

UT sławię

2012-03-13 00:14:56 - Mateusz Ludwin

Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz, pierwszy
na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje niepobita pod
względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak Nigella Lawson, widok
Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na Morpheusie miażdży nawet
Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery przeminą, ale UT będzie wieczne,
diaboli perfectum!!!
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-13 08:54:24 - Jader

On 03/13/2012 12:14 AM, Mateusz Ludwin wrote:
> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz, pierwszy
....
> diaboli perfectum!!!

Ech, aż mi się łezka w oku zakręciła. Więcej może grałem w Q:TF albo w
ET, ale UT to był prawdopodobnie szczyt mojego zaangażowania w sportowe
podejście do FPS.

Jader



Re: UT sławię

2012-03-13 15:12:49 - Mateusz Ludwin

On Tuesday, 13 March 2012 08:54:24 UTC+1, Jader wrote:
> On 03/13/2012 12:14 AM, Mateusz Ludwin wrote:
> > Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz, pierwszy
> ...
> > diaboli perfectum!!!
>
> Ech, aż mi się łezka w oku zakręciła. Więcej może grałem w Q:TF albo w
> ET, ale UT to był prawdopodobnie szczyt mojego zaangażowania w sportowe
> podejście do FPS.

Druga mega giera to był CoD:UO w trybie Base Assault, spędzałem tam długie godziny, niestety tu już trzeba co najmniej 20 osób do gry. Ale żadne batlefildy tego nie przebiją.
--
Mateusz Ludwin



Re: UT sławię

2012-03-13 09:38:26 - ...::QRT::...

Dnia Tue, 13 Mar 2012 00:14:56 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz, pierwszy
> na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje niepobita pod
> względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak Nigella Lawson, widok
> Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na Morpheusie miażdży nawet
> Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery przeminą, ale UT będzie wieczne,
> diaboli perfectum!!!

a daj pan spokój! toć wiadomo iż król jest i był tylko jeden i na pewno nie
był nim UT :P



Re: UT sławię

2012-03-13 10:32:03 - Mateusz Ludwin

Rzecze ...::QRT::...:

> a daj pan spokój! toć wiadomo iż król jest i był tylko jeden i na pewno nie
> był nim UT :P

Q3A być może wygrywa pod względem pro, ale do grania ze znajomymi najlepszy
jest UT.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-13 11:05:58 - ...::QRT::...

Dnia Tue, 13 Mar 2012 10:32:03 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

> Rzecze ...::QRT::...:
>
>> a daj pan spokój! toć wiadomo iż król jest i był tylko jeden i na pewno nie
>> był nim UT :P
>
> Q3A być może wygrywa pod względem pro, ale do grania ze znajomymi najlepszy
> jest UT.

ja tam też grałem ze znajomymi i zadne pro to nie było. Poprostu w robocie
przed czy po pracy (choć w trakcie też sie zdarzało) żesmy sobie prawie
codziennie grywali. Z resztą innej możliwości w sumie nie było bo wtedy
internet mocno kulał, a zorganizowanie lanparty to mimo wszystko było nie
byle jakie przedsiewzięcie logistyczne. A q3 dlatego bo przedtem było q2.
Zadnej w sumie filozofii.

W UT też ześmy próbowali ale szczerze powiedziawszy pomimo tego iż gra jest
w sumie bardzo podobna to jednak dla osób przyzwyczajonych do jednego typu
rozgrywki nawet niewielkie zmiany mechaniki powodowały ze w sumie jakoś tak
nie szło jak powinno wiec zesmy zostali przy q3 :)



Re: UT sławię

2012-03-13 11:52:58 - Mateusz Ludwin

Rzecze ...::QRT::...:

> ja tam też grałem ze znajomymi i zadne pro to nie było. Poprostu w robocie
> przed czy po pracy (choć w trakcie też sie zdarzało) żesmy sobie prawie
> codziennie grywali. Z resztą innej możliwości w sumie nie było bo wtedy
> internet mocno kulał, a zorganizowanie lanparty to mimo wszystko było nie
> byle jakie przedsiewzięcie logistyczne. A q3 dlatego bo przedtem było q2.
> Zadnej w sumie filozofii.

Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się tak
szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy reszcie.
W UT mechanika i konstrukcja mapek pozwala każdemu zdobyć jakieś fragi.
Dokładnie tak samo jest w porównaniu MW vs CS. Dobry gracz w CS-a będzie
miał 30 fragów na jedną śmierć. W MW tak się nie da.

Q2 nie wliczam z powodu tego, że nie była to gra MP-only.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-13 12:40:43 - Jader

On 03/13/2012 11:52 AM, Mateusz Ludwin wrote:
>
> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się tak
> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy reszcie.

Q3A w ogóle drętwe jest. Jakieś ciągłe migi-śmigi i żaboskoki. To się
grywalnością IMO do UT nie umywa.

Jader



Re: UT sławię

2012-03-13 20:23:52 - ToMasz


> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się tak
> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy reszcie.
o ile Q3A jest podobne (a raczej tak) do QuakeLive, to kolega ma 100%
racji. O ile w przypadku nawalanek kto lepszy jest to pewien problem,
to w przypadku Capture The Flag - jest to katastrofa. jeden taki
miszcz znawca tricków rozwala całkowicie grę dla co najmniej 10 osób.
> W UT mechanika i konstrukcja mapek pozwala każdemu zdobyć jakieś fragi.
czy UT jest lub będzie free lub jak QL w przeglądarce?

ToMasz



Re: UT sławię

2012-03-13 23:02:13 - Mateusz Ludwin

Rzecze ToMasz:

>> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się tak
>> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy reszcie.
> o ile Q3A jest podobne (a raczej tak) do QuakeLive, to kolega ma 100%
> racji. O ile w przypadku nawalanek kto lepszy jest to pewien problem,
> to w przypadku Capture The Flag - jest to katastrofa. jeden taki
> miszcz znawca tricków rozwala całkowicie grę dla co najmniej 10 osób.

Q3A = QL

>> W UT mechanika i konstrukcja mapek pozwala każdemu zdobyć jakieś fragi.
> czy UT jest lub będzie free lub jak QL w przeglądarce?

Nigdy, ale ta gra na promocjach kosztuje grosze, jest też na allegro.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-14 12:30:42 - ...::QRT::...

Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:23:52 +0100, ToMasz napisał(a):

>> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się tak
>> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy reszcie.
> o ile Q3A jest podobne (a raczej tak) do QuakeLive, to kolega ma 100%
> racji. O ile w przypadku nawalanek kto lepszy jest to pewien problem,
> to w przypadku Capture The Flag - jest to katastrofa. jeden taki
> miszcz znawca tricków rozwala całkowicie grę dla co najmniej 10 osób.

mo bo kto gra w CTF w q3? IMO ta gra nadaje sie tylko do FFA ewentualnie
1v1 i to jest największy fun.



Re: UT sławię

2012-03-14 12:44:45 - kamil

On 13/03/2012 19:23, ToMasz wrote:
>
>> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się
>> tak
>> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy
>> reszcie.
> o ile Q3A jest podobne (a raczej tak) do QuakeLive, to kolega ma 100%
> racji. O ile w przypadku nawalanek kto lepszy jest to pewien problem,
> to w przypadku Capture The Flag - jest to katastrofa. jeden taki miszcz
> znawca tricków rozwala całkowicie grę dla co najmniej 10 osób.

W QL taki miszcz znawca trików trafia szybko do gier na swoim poziomie,
a 10 osób bawi się dalej na swoim.


--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: UT sławię

2012-03-14 15:32:42 - ToMasz

W dniu 14.03.2012 12:44, kamil pisze:
> On 13/03/2012 19:23, ToMasz wrote:
>>
>>> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się
>>> tak
>>> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy
>>> reszcie.
>> o ile Q3A jest podobne (a raczej tak) do QuakeLive, to kolega ma 100%
>> racji. O ile w przypadku nawalanek kto lepszy jest to pewien problem,
>> to w przypadku Capture The Flag - jest to katastrofa. jeden taki miszcz
>> znawca tricków rozwala całkowicie grę dla co najmniej 10 osób.
>
> W QL taki miszcz znawca trików trafia szybko do gier na swoim poziomie,
> a 10 osób bawi się dalej na swoim.
w żadnym wypadku. taki gostek po 4 minutach ma 50 fragów, i pokolei
odpadają (rezygnują) nooby. potem lecą przekleństwa na tych którzy grali
rolę tarcz strzelniczych i fajnie się do nich celowało, a teraz jest
pusta plansza. Jak podchodzą nowi, to miszcz zostaje i łoi tych którzy
mają przewalczone mniej niż 5000 meczy.
Z tego co widzę, jakieś 2% gier jest tak wyrównanych żeby na remisie
przejść prze 20stą minutę. JA bym sobie życzył 98% takich
ToMasz



Re: UT sławię

2012-03-14 15:49:11 - kamil

On 14/03/2012 14:32, ToMasz wrote:
> W dniu 14.03.2012 12:44, kamil pisze:
>> On 13/03/2012 19:23, ToMasz wrote:
>>>
>>>> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się
>>>> tak
>>>> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy
>>>> reszcie.
>>> o ile Q3A jest podobne (a raczej tak) do QuakeLive, to kolega ma 100%
>>> racji. O ile w przypadku nawalanek kto lepszy jest to pewien problem,
>>> to w przypadku Capture The Flag - jest to katastrofa. jeden taki miszcz
>>> znawca tricków rozwala całkowicie grę dla co najmniej 10 osób.
>>
>> W QL taki miszcz znawca trików trafia szybko do gier na swoim poziomie,
>> a 10 osób bawi się dalej na swoim.
> w żadnym wypadku. taki gostek po 4 minutach ma 50 fragów, i pokolei
> odpadają (rezygnują) nooby. potem lecą przekleństwa na tych którzy grali
> rolę tarcz strzelniczych i fajnie się do nich celowało, a teraz jest
> pusta plansza. Jak podchodzą nowi, to miszcz zostaje i łoi tych którzy
> mają przewalczone mniej niż 5000 meczy.
> Z tego co widzę, jakieś 2% gier jest tak wyrównanych żeby na remisie
> przejść prze 20stą minutę. JA bym sobie życzył 98% takich

Nie grałem już z rok w QL, ale takich problemów nie pamiętam szczerze
mówiąc..



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: UT sławię

2012-03-14 16:17:38 - Mateusz Ludwin

On Wednesday, 14 March 2012 15:49:11 UTC+1, kamil wrote:
> On 14/03/2012 14:32, ToMasz wrote:
> > W dniu 14.03.2012 12:44, kamil pisze:
> >> On 13/03/2012 19:23, ToMasz wrote:
> >>>
> >>>> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się
> >>>> tak
> >>>> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy
> >>>> reszcie.
> >>> o ile Q3A jest podobne (a raczej tak) do QuakeLive, to kolega ma 100%
> >>> racji. O ile w przypadku nawalanek kto lepszy jest to pewien problem,
> >>> to w przypadku Capture The Flag - jest to katastrofa. jeden taki miszcz
> >>> znawca tricków rozwala całkowicie grę dla co najmniej 10 osób.
> >>
> >> W QL taki miszcz znawca trików trafia szybko do gier na swoim poziomie,
> >> a 10 osób bawi się dalej na swoim.
> > w żadnym wypadku. taki gostek po 4 minutach ma 50 fragów, i pokolei
> > odpadają (rezygnują) nooby. potem lecą przekleństwa na tych którzy grali
> > rolę tarcz strzelniczych i fajnie się do nich celowało, a teraz jest
> > pusta plansza. Jak podchodzą nowi, to miszcz zostaje i łoi tych którzy
> > mają przewalczone mniej niż 5000 meczy.
> > Z tego co widzę, jakieś 2% gier jest tak wyrównanych żeby na remisie
> > przejść prze 20stą minutę. JA bym sobie życzył 98% takich
>
> Nie grałem już z rok w QL, ale takich problemów nie pamiętam szczerze
> mówiąc..

Ja też kiedyś grałem (ze dwa lata temu) i nie było takich problemów, choć oczywiście w meczach bardzo trudno było zająć pierwsze miejsce (ale spokojnie bywałem w top 3).
--
Mateusz Ludwin




Re: UT sławię

2012-03-14 16:31:39 - Mateusz Ludwin

On Wednesday, 14 March 2012 15:49:11 UTC+1, kamil wrote:
> On 14/03/2012 14:32, ToMasz wrote:
> > W dniu 14.03.2012 12:44, kamil pisze:
> >> On 13/03/2012 19:23, ToMasz wrote:
> >>>
> >>>> Q3A jest dużo bardziej pro z powodu mechaniki, tam wszystko dzieje się
> >>>> tak
> >>>> szybko, że gracz z dobrym skillem nie daje kompletnie żadnej szansy
> >>>> reszcie.
> >>> o ile Q3A jest podobne (a raczej tak) do QuakeLive, to kolega ma 100%
> >>> racji. O ile w przypadku nawalanek kto lepszy jest to pewien problem,
> >>> to w przypadku Capture The Flag - jest to katastrofa. jeden taki miszcz
> >>> znawca tricków rozwala całkowicie grę dla co najmniej 10 osób.
> >>
> >> W QL taki miszcz znawca trików trafia szybko do gier na swoim poziomie,
> >> a 10 osób bawi się dalej na swoim.
> > w żadnym wypadku. taki gostek po 4 minutach ma 50 fragów, i pokolei
> > odpadają (rezygnują) nooby. potem lecą przekleństwa na tych którzy grali
> > rolę tarcz strzelniczych i fajnie się do nich celowało, a teraz jest
> > pusta plansza. Jak podchodzą nowi, to miszcz zostaje i łoi tych którzy
> > mają przewalczone mniej niż 5000 meczy.
> > Z tego co widzę, jakieś 2% gier jest tak wyrównanych żeby na remisie
> > przejść prze 20stą minutę. JA bym sobie życzył 98% takich
>
> Nie grałem już z rok w QL, ale takich problemów nie pamiętam szczerze
> mówiąc..

No co się dzieje z tym GG, wysłałem tu odpowiedź i się nie pojawiła...
--
Mateusz Ludwin



Re: UT sławię

2012-03-14 17:28:25 - Goomich

Mateusz Ludwin naskrobał/a w
news:9444096.250.1331739099399.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbgp2:

> No co się dzieje z tym GG, wysłałem tu odpowiedź i się nie
> pojawiła...

Pewnie nie przepuszczają niezawiniętych.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: UT sławię

2012-03-13 11:53:01 - Marklar

Mateusz Ludwin napisał(a):

> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi,

10 lat temu tluklismy w to ze znajomymi w biurze na wieczornej zmianie.
Szefostwo zwijalo sie ok 18. i po 5 minutach stal juz serwer. W porywach
kilkanascie osob na planszy, ku..y i f..ki na lewo i prawo (w skrocie emocje).
Po UT browarek i mozna bylo konczyc prace :).

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: UT sławię

2012-03-13 12:52:03 - shivar

Marklar napisał(a):

> 10 lat temu tluklismy w to ze znajomymi w biurze na wieczornej zmianie.
> Szefostwo zwijalo sie ok 18. i po 5 minutach stal juz serwer. W porywach
> kilkanascie osob na planszy, ku..y i f..ki na lewo i prawo (w skrocie emocje).
> Po UT browarek i mozna bylo konczyc prace :).

mialem podobnie, ale jednak nic tak nie podnosilo adrenaliny jak multi w Rune:
O KUR.. OBCIAL MI REKE!!! O KUR... OBCIAL MI DRUGA REKE!!!...SPIER..LAM!!

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: UT sławię

2012-03-13 14:01:02 - Sławomir Szczyrba

Don't underestimate the power of Mateusz Ludwin...
> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz, pierwszy
> na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje niepobita pod
> względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak Nigella Lawson, widok
> Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na Morpheusie miażdży nawet
> Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery przeminą, ale UT będzie wieczne,
> diaboli perfectum!!!
>
+1 :)
Sam się mocno dziwiłem gdy się okazało, że więcej osób jest na serwerach
UT niż UT3 (czego żałuję, bo na UT3 jeszcze czasem da się grać, a na UT
siedzą sami mutanci :))

Sławek
--
________
_/ __/ __/ Obviously, you are mistaken. -- Rhineheart
\__ \__ \_______________________________________________________________
/___/___/ Sławomir Szczyrba A granie padem ssie i już :>



Re: UT sławię

2012-03-13 18:42:11 - bufi

Mateusz Ludwin wrote:

> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz,
> pierwszy na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje
> niepobita pod względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak
> Nigella Lawson, widok Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na
> Morpheusie miażdży nawet Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery
> przeminą, ale UT będzie wieczne, diaboli perfectum!!!

Ja tam pół życia spędziłem na deck16. Fajnie, że w to ktoś jeszcze gra.

P.




Re: UT sławię

2012-03-13 19:21:12 - kiszony

W dniu 2012-03-13 18:42, bufi pisze:
> Mateusz Ludwin wrote:
>
>> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz,
>> pierwszy na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje
>> niepobita pod względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak
>> Nigella Lawson, widok Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na
>> Morpheusie miażdży nawet Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery
>> przeminą, ale UT będzie wieczne, diaboli perfectum!!!
>
> Ja tam pół życia spędziłem na deck16. Fajnie, że w to ktoś jeszcze gra.
>
> P.
>
A może by tak... no wiecie... ktoś machnął jakiś serwer gdzieś kiedyś?



Re: UT sławię

2012-03-13 19:48:53 - Mateusz Ludwin

On Tuesday, 13 March 2012 18:42:11 UTC+1, bufi wrote:
> Mateusz Ludwin wrote:
>
> > Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz,
> > pierwszy na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje
> > niepobita pod względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak
> > Nigella Lawson, widok Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na
> > Morpheusie miażdży nawet Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery
> > przeminą, ale UT będzie wieczne, diaboli perfectum!!!
>
> Ja tam pół życia spędziłem na deck16. Fajnie, że w to ktoś jeszcze gra.

Nienawidzę tej kur**skiej mapy!!!
--
Mateusz Ludwin



Re: UT sławię

2012-03-13 23:02:38 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

>> Ja tam pół życia spędziłem na deck16. Fajnie, że w to ktoś jeszcze gra.
>
> Nienawidzę tej kur**skiej mapy!!!

....chyba że gramy instagiba, wtedy jestem predatorem :)))))
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-14 06:47:06 - bufi

Mateusz Ludwin wrote:

> >> Ja tam pół życia spędziłem na deck16. Fajnie, że w to ktoś jeszcze
> gra.
> >
> > Nienawidzę tej kur**skiej mapy!!!
>
> ...chyba że gramy instagiba, wtedy jestem predatorem :)))))

Ale w instagibie nie ma Radka ;)

Ale czemu jej nie lubisz? ;)
Toż to najlepsza mapka ever. Są tam i ciasne korytarze, duuża arena,
jakieś zbiorniki z kwasami, miejsce do snajperkowania, a nawet dwa.

P.



Re: UT sławię

2012-03-14 09:50:47 - Mateusz Ludwin

Rzecze bufi:

> Ale czemu jej nie lubisz? ;)
> Toż to najlepsza mapka ever. Są tam i ciasne korytarze, duuża arena,
> jakieś zbiorniki z kwasami, miejsce do snajperkowania, a nawet dwa.

Głównie wkurza mnie kwas, który nie ma żadnego konkretnego zastosowania.
Nie mogli tam zrobić płaskiej areny?
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-13 20:00:32 - flower

Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości
news:jjm3i0.46g.1@teren.hamstera.pl...
> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz,
> pierwszy
> na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje niepobita pod
> względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak Nigella Lawson, widok
> Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na Morpheusie miażdży nawet
> Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery przeminą, ale UT będzie
> wieczne,
> diaboli perfectum!!!

O w mordę. Czas umierać. Naprawdę długie dziesiątki sekund zajęło mi dojście
do tego co to jest za skrót: UT. Na usprawiedliwienie mam że w to nie grałem
(mój komp wtedy tego nie ciągnął).





Re: UT sławię

2012-03-13 23:02:48 - Mateusz Ludwin

Rzecze flower:

> O w mordę. Czas umierać. Naprawdę długie dziesiątki sekund zajęło mi dojście
> do tego co to jest za skrót: UT. Na usprawiedliwienie mam że w to nie grałem
> (mój komp wtedy tego nie ciągnął).

Lama.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-14 20:49:09 - venioo@interia.pl

W dniu 2012-03-13 20:00, flower pisze:
> O w mordę. Czas umierać. Naprawdę długie dziesiątki sekund zajęło mi dojście
> do tego co to jest za skrót: UT. Na usprawiedliwienie mam że w to nie grałem
> (mój komp wtedy tego nie ciągnął).
>
>

No nie pitol. Toz to chodzilo na kazdym MMX z VooDoo i 64MB RAM... A
nawet S3 na upartego w trybie software!

--
venioo -> GG:198909
What a wonderful wooooorld! :)



Re: UT sławię

2012-03-14 01:19:02 - Mateusz Ludwin

Rzecz o grafice jeszcze, wystarczy ustawić DetailTextures=True w konfigu,
żeby włączyły się mikrotekstury na zbliżeniach i gra zaczyna wyglądać
obłędnie:

postimage.org/image/5n16ldvi3/
postimage.org/image/3jvcrgl2z/
postimage.org/image/pkbp833qz/
postimage.org/image/5qzlfdqd7/
postimage.org/image/z7f7hswqj/
postimage.org/image/xtnkmhxh7/
postimage.org/image/m5tiry8cb/
postimage.org/image/y8yufijej/
postimage.org/image/9tqmegkhn/
postimage.org/image/rxtmz3i63/
postimage.org/image/v5y4c54fv/
postimage.org/image/6quhotuwr/
postimage.org/image/5d2utivnf/
postimage.org/image/eywf9tmt7/

Nawet Skyrim wymaga wgrywania specjalnych packów HD, żeby uzyskać takie
detale tekstur na zbliżeniach. A to jest zestaw standardowy, który działał
jeszcze na moim Voodoo Banshee. To powyżej to 100% vanilla z detalami
ustawionymi na maksimum, a gra ma 13 lat. Natomiast w grze zaszyte są
jeszcze specjalne tekstury S3TC, które mają już totalnie zabijającą
rozdzielczość.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-14 01:26:19 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

> Natomiast w grze zaszyte są
> jeszcze specjalne tekstury S3TC, które mają już totalnie zabijającą
> rozdzielczość.

www.nvnews.net/reviews/evgatwinview/benchmarks2.shtml

Niestety nie da się tego używać po stronie serwera, a to ja stawiam...
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: UT sławię

2012-03-14 06:35:32 - bufi

Mateusz Ludwin wrote:

> Natomiast w grze zaszyte są jeszcze specjalne tekstury S3TC, które
> mają już totalnie zabijającą rozdzielczość.

Afair to S3TC działało tylko na niektórych kartach.
Aa i jeszcze pamiętam, że gra wygląda duużo lepiej w trybie OpenGL.

P.




Re: UT sławię

2012-03-14 16:28:05 - Mateusz Ludwin

On Wednesday, 14 March 2012 06:35:32 UTC+1, bufi wrote:
> Mateusz Ludwin wrote:
>
> > Natomiast w grze zaszyte są jeszcze specjalne tekstury S3TC, które
> > mają już totalnie zabijającą rozdzielczość.
>
> Afair to S3TC działało tylko na niektórych kartach.
> Aa i jeszcze pamiętam, że gra wygląda duużo lepiej w trybie OpenGL.

S3TC nigdy nie widziałem na swoim komputerze, ale takiego efektu mikrotekstur jak w UT nie widziałem w żadnej innej grze ani wcześniej, ani później.
--
Mateusz Ludwin



Re: UT sławię

2012-03-15 18:37:09 - Thomas


Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości
news:28664163.4058.1331738885722.JavaMail.geo-discussion-forums@vbux23...
>
>S3TC nigdy nie widziałem na swoim komputerze,
>ale takiego efektu mikrotekstur jak w UT nie widziałem w żadnej innej grze
>ani wcześniej,
>ani później.

S3TC to taki JPG dla textur. Spadala ich jakosc i to widocznie, ale mozna
bylo za to wrzucic teksture wiekszej rozdzielczosci co nadrabialo braki
spowodowane kompresja.
Dzialalo mi to na V3000 calkiem skladnie.
Mikrrotekstury zas to sprytny pomysl. Na zwykle tekstury nakladany byl
wzorek matematyczny. Takie cos jak tekstura parametryczna - sloje drewna,
wzory na kamieniach. Fakt wygladalo to naprawde fajnie i dalej wyglada
niezle.

Abstarhujac od tektur morpheus z instagibem byl chyba najfajniejszaopcja w
UT :)

T.




Re: UT sławię

2012-03-14 17:07:09 - piorun

Dnia 2012-03-13 00:14:56 w wiadomości
użytkownik *Mateusz Ludwin* napisał:
> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz, pierwszy
> na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje niepobita pod
> względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak Nigella Lawson, widok
> Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na Morpheusie miażdży nawet
> Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery przeminą, ale UT będzie wieczne,
> diaboli perfectum!!!

Pełna zgoda, choć ostatnio grałem chyba w zeszłym roku. Ale mimo wszystko
gra cały czas była miodna i jakoś wątpię by teraz to się zmieniło.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: UT sławię

2012-03-14 20:51:42 - venioo@interia.pl

W dniu 2012-03-13 00:14, Mateusz Ludwin pisze:
> Właśnie zakończyłem rundkę ze znajomymi, gra absolutny arcymistrz, pierwszy
> na świecie tytuł multiplayer-only i do tej pory pozostaje niepobita pod
> względem miodu, 13 lat, grafika zestarzała się jak Nigella Lawson, widok
> Ziemi na Face ciągle urywa dupę, instagib na Morpheusie miażdży nawet
> Q3DM17, przegenialna muzyka, Modern Łorfery przeminą, ale UT będzie wieczne,
> diaboli perfectum!!!

Ja mialem to szczescie, ze kumpel byl wlascicielem kafejki, to jak sie
zebralismy w weekend, to koc, kubki i duzo kawy + bułki z pasztetem na
cały weekend trzeba było zabrać ;) Złocisty płyn do tego i ciupaliśmy
całe dnie i noce.

TO KIEDY GRAMY GRUPOWO?

--
venioo -> GG:198909
What a wonderful wooooorld! :)



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS