[nieci ot][dev][test] hejka gracze

Data ostatniej zmiany: 2011-10-30 07:22:25

[nieci ot][dev][test] hejka gracze

2011-10-29 15:34:50 -

hejka gracze,
ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:

dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip

(elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx

grunge fighter fir


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze

2011-10-29 16:11:24 - jacki

W dniu 2011-10-29 15:34, fir@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> hejka gracze,
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
>
> grunge fighter fir
>
>

40-41
Phenom II x4 3,2Ghz, Win7



Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze

2011-10-29 19:12:58 - Saiko Kila

Proces zwrócił błąd:
> hejka gracze,
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
>
> grunge fighter fir

Ponieważ w tej chwili dużo testuję (kilka tygodni miałem uszkodzony
komputer z powodu padu płyty głównej i dopiero ją wymieniłem) to
wrzuciłem i ten test. Chyba nie jest zbyt obciążający, bo proces nie
wykorzystuje na maxa przydzielonego sobie rdzenia.

Q9650 na nominalnej (3 GHz), win vista x64: wygląda jakby migało w
zakresie 33-37, a czasem popup wyskakuje z informacją typu frame time:
33996499 ns.

Mała uwaga: ja bym zablokował to okno, bo można je sobie niechcący
zwiększyć/zmniejszyć, a to ma wpływ na wydajność. I dlaczego nie zrobić
zrzutu wyników do pliku po jakimś czasie, typu min, max, średnia czy co
tam się liczy? No i ten popup nie bardzo wiem jak uzyskać, bo cyferki
nie są przesadnie czytelne ;) a wygląda że on wyskakuje dopiero jak się
program zastopuje.

--
Saiko Kila
I merely remarked that in my harem she would be the third or even the
second wife! What is wrong with these Russian women?



Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze

2011-10-29 22:34:00 - Mroziu

On 2011-10-29 15:34, fir@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
> hejka gracze,
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx

Q9550 @ 3.4Ghz, WinXP - 33,2ms

--
Pozdrawiam
Mroziu




Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze

2011-10-29 23:25:11 - .Peeter

wrote:
> (elementy prostego raytracera

27-28ms - i5 750 @ 3.8GHz, Win7 x64.

Pozdrawiam
..Peeter



Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze

2011-10-30 00:33:04 - jacki

W dniu 2011-10-29 15:34, fir@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx


Odbiegając chwilę od testu... Kiedy planujesz renderowanie grafiki
przydzielić karcie graficznej a nie procesorowi?




Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze

2011-10-30 07:22:25 - Potocki Passion & Adventure

Użytkownik wrote:
> hejka gracze,
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
>
> grunge fighter fir

Windows XP
Athlon 64 3200+
wynik ~ 68ms

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl
www.DogsPassion.pl
GG: 3121891




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS