Minecraft again

Mateusz Ludwin Data ostatniej zmiany: 2010-10-17 14:39:36

Minecraft again

2010-10-13 11:55:46 - Mateusz Ludwin

Kurczę obejrzałem trochę yt i fajne to jest, naprawdę fajne... Jednoosobowy
Dwarf Frotress.
--
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-13 12:56:35 - WRonX

W dniu 2010-10-13 11:55, Mateusz Ludwin pisze:
> Kurczę obejrzałem trochę yt i fajne to jest, naprawdę fajne...
> Jednoosobowy Dwarf Frotress.

Z przykroscia musze stwierdzic, ze ciut zaczal mnie nudzic po parunastu
godzinach grania... No ale jak bede mial wiecej czasu i szybsza maszyne
(krzaczy strasznie czasem), z pewnoscia sprobuje ponownie :/


Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]
[= !o-- K-? w++$ !O !M- !V-- PS+ PE !Y !PGP !t !5 X++ R++ =]
[= tv+ b+++ DI++ D+ G+ e+++ h--->---- r+++ y? =]



Re: Minecraft again

2010-10-13 13:05:39 - Hikikomori San

Użytkownik WRonX napisał:
> W dniu 2010-10-13 11:55, Mateusz Ludwin pisze:
>> Kurczę obejrzałem trochę yt i fajne to jest, naprawdę fajne...
>> Jednoosobowy Dwarf Frotress.
>
> Z przykroscia musze stwierdzic, ze ciut zaczal mnie nudzic po parunastu
> godzinach grania...

Mnie wiekszosc gier meczy ostatnio w kilka minut...



Re: Minecraft again

2010-10-13 13:22:09 - Mateusz Ludwin

WRonX wrote:

> Z przykroscia musze stwierdzic, ze ciut zaczal mnie nudzic po parunastu
> godzinach grania...

A zbudowałeś wypaśny domek? Zrobiłeś wszystko co się dało?
--
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-13 13:30:58 - kamil



Mateusz Ludwin wrote in message
news:i944no$g8k$2@inews.gazeta.pl...
> WRonX wrote:
>
>> Z przykroscia musze stwierdzic, ze ciut zaczal mnie nudzic po parunastu
>> godzinach grania...
>
> A zbudowałeś wypaśny domek? Zrobiłeś wszystko co się dało?

A nowe Simsy juz masz? :)


Pozdrawiam
Kamil




Re: Minecraft again

2010-10-14 09:38:53 - WRonX

W dniu 2010-10-13 13:22, Mateusz Ludwin pisze:

>> Z przykroscia musze stwierdzic, ze ciut zaczal mnie nudzic po
>> parunastu godzinach grania...
>
> A zbudowałeś wypaśny domek? Zrobiłeś wszystko co się dało?

Nie wszystko, ale domek mam przytulny, z duzym brodzikiem, mnostwem
swiatla, duza iloscia szkla, zrobilem taras przez pierdyliard
kilometrow, przejscie na wlasna plaze, nawet drogowskaz, zebym sie nie
zgubil (taki ogromny slup na 64 klocki z pochodniami zrodelkiem lawy na
szczycie) i... no i w sumie po co...

:)


Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]
[= !o-- K-? w++$ !O !M- !V-- PS+ PE !Y !PGP !t !5 X++ R++ =]
[= tv+ b+++ DI++ D+ G+ e+++ h--->---- r+++ y? =]



Re: Minecraft again

2010-10-14 09:41:30 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 09:38:53 +0200, WRonX wrote:

> W dniu 2010-10-13 13:22, Mateusz Ludwin pisze:
>
>>> Z przykroscia musze stwierdzic, ze ciut zaczal mnie nudzic po
>>> parunastu godzinach grania...
>>
>> A zbudowałeś wypaśny domek? Zrobiłeś wszystko co się dało?
>
> Nie wszystko, ale domek mam przytulny, z duzym brodzikiem, mnostwem
> swiatla, duza iloscia szkla, zrobilem taras przez pierdyliard
> kilometrow, przejscie na wlasna plaze, nawet drogowskaz, zebym sie nie
> zgubil (taki ogromny slup na 64 klocki z pochodniami zrodelkiem lawy na
> szczycie) i... no i w sumie po co...

Ty się nie przejmuj. Co mają powiedzieć ci kolesie?

www.escapistmagazine.com/forums/read/7.238502-This-EVE-Online-Space-Battle-Cost-15-000

Tyle czasu straconego. Min. to mnie odrzuca od Eve.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 10:16:23 - WRonX

W dniu 2010-10-14 09:41, Michał Gancarski pisze:

> Ty się nie przejmuj. Co mają powiedzieć ci kolesie?
>
> www.escapistmagazine.com/forums/read/7.238502-This-EVE-Online-Space-Battle-Cost-15-000

....a mnie zona chciala zabic za wydanie 10 ojro na gre... :)

(dobrze, ze jeszcze tej gry nie widziala, bo by mnie rzeczywiscie zabila :D)

No ale ja tak mam. Dlatego jeszcze gram na Arkadii, bo czasem grafika to
nie wszystko :)



Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]
[= !o-- K-? w++$ !O !M- !V-- PS+ PE !Y !PGP !t !5 X++ R++ =]
[= tv+ b+++ DI++ D+ G+ e+++ h--->---- r+++ y? =]



Re: Minecraft again

2010-10-14 10:30:13 - Jader

W dniu 10/14/2010 09:41 AM, Michał Gancarski pisze:
>
> Ty się nie przejmuj. Co mają powiedzieć ci kolesie?
> www.escapistmagazine.com/forums/read/7.238502-This-EVE-Online-Space-Battle-Cost-15-000

Przynajmniej emocje były autentyczne ;)

Jader



Re: Minecraft again

2010-10-14 10:36:33 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 10:30:13 +0200, Jader wrote:

> W dniu 10/14/2010 09:41 AM, Michał Gancarski pisze:
>>
>> Ty się nie przejmuj. Co mają powiedzieć ci kolesie?
>> www.escapistmagazine.com/forums/read/7.238502-This-EVE-Online-Space-Battle-Cost-15-000
>
> Przynajmniej emocje były autentyczne ;)

Moje też były autentyczne gdy po dwóch tygodniach dorobiłem się pierwszego,
stareńkiego niszczyciela, który został zmiażdżony po wylocie z bazy przez
dwa krążowniki czychające na łatwą zdobycz. W *bezpiecznej przestrzeni*.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 11:37:38 - Jader

W dniu 10/14/2010 10:36 AM, Michał Gancarski pisze:
>
> Moje też były autentyczne gdy po dwóch tygodniach dorobiłem się pierwszego,

No widzisz :)

> stareńkiego niszczyciela, który został zmiażdżony po wylocie z bazy przez
> dwa krążowniki czychające na łatwą zdobycz. W *bezpiecznej przestrzeni*.

Nie byłeś ubezpieczony?

Jader



Re: Minecraft again

2010-10-14 11:40:06 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 11:37:38 +0200, Jader wrote:

> W dniu 10/14/2010 10:36 AM, Michał Gancarski pisze:
>>
>> Moje też były autentyczne gdy po dwóch tygodniach dorobiłem się pierwszego,
>
> No widzisz :)
>
>> stareńkiego niszczyciela, który został zmiażdżony po wylocie z bazy przez
>> dwa krążowniki czychające na łatwą zdobycz. W *bezpiecznej przestrzeni*.
>
> Nie byłeś ubezpieczony?

Ale co mi to da? Mam od nowa składać cały statek z wyposażeniem? Zresztą
ubezpieczenie kosztowało jedną trzecią statku. Nie chodzi o kasę tylko o
czas. No fun. Gra to nie życie.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 12:48:00 - Jader

W dniu 10/14/2010 11:40 AM, Michał Gancarski pisze:
>
> Ale co mi to da? Mam od nowa składać cały statek z wyposażeniem? Zresztą
> ubezpieczenie kosztowało jedną trzecią statku. Nie chodzi o kasę tylko o
> czas. No fun. Gra to nie życie.

No ale chyba właśnie ten czas w grze to przyjemność... Zresztą, co kto lubi.

Jader



Re: Minecraft again

2010-10-14 13:05:55 - kamil



Jader wrote in message
news:i96n50$pn$1@inews.gazeta.pl...
> W dniu 10/14/2010 11:40 AM, Michał Gancarski pisze:
>>
>> Ale co mi to da? Mam od nowa składać cały statek z wyposażeniem? Zresztą
>> ubezpieczenie kosztowało jedną trzecią statku. Nie chodzi o kasę tylko o
>> czas. No fun. Gra to nie życie.
>
> No ale chyba właśnie ten czas w grze to przyjemność... Zresztą, co kto
> lubi.

Dla nolifow chyba :)



Pozdrawiam
Kamil




Re: Minecraft again

2010-10-14 14:17:39 - Jader

W dniu 10/14/2010 01:05 PM, kamil pisze:
>> No ale chyba właśnie ten czas w grze to przyjemność... Zresztą, co kto
>> lubi.
>
> Dla nolifow chyba :)

Znaczy umiesz grać w grę nie spędzając w niej czasu, czy granie w tym
czasie nie sprawia Ci przyjemności? ;)

Jader



Re: Minecraft again

2010-10-14 15:04:21 - kamil



Jader wrote in message
news:i96sd3$i9j$1@inews.gazeta.pl...
> W dniu 10/14/2010 01:05 PM, kamil pisze:
>>> No ale chyba właśnie ten czas w grze to przyjemność... Zresztą, co kto
>>> lubi.
>>
>> Dla nolifow chyba :)
>
> Znaczy umiesz grać w grę nie spędzając w niej czasu, czy granie w tym
> czasie nie sprawia Ci przyjemności? ;)

Raczej nie widze nic przyjemnego w poswieceniu 2 tygodni zycia na dobieranie
kafelkow w kiblu na statku, ktory jakis pryszczers rozpieprzy mi w minute po
wylocie. ;)


Pozdrawiam
Kamil




Re: Minecraft again

2010-10-14 15:09:22 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 14:04:21 +0100, kamil wrote:

> Jader wrote in message
> news:i96sd3$i9j$1@inews.gazeta.pl...
>> W dniu 10/14/2010 01:05 PM, kamil pisze:
>>>> No ale chyba właśnie ten czas w grze to przyjemność... Zresztą, co kto
>>>> lubi.
>>>
>>> Dla nolifow chyba :)
>>
>> Znaczy umiesz grać w grę nie spędzając w niej czasu, czy granie w tym
>> czasie nie sprawia Ci przyjemności? ;)
>
> Raczej nie widze nic przyjemnego w poswieceniu 2 tygodni zycia na dobieranie
> kafelkow w kiblu na statku, ktory jakis pryszczers rozpieprzy mi w minute po
> wylocie. ;)

No właśnie o to chodzi. Polowałem na lasery itp., a tu się okazuje, że
jakiś krążownik dwoma salwami mnie niszczy. Ja jednak w grach lubię opcję
load/save albo choć rozwiązanie jak z Guild Wars - niewielka kara na expie.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-18 09:09:13 - Jader

W dniu 10/14/2010 03:09 PM, Michał Gancarski pisze:
> albo choć rozwiązanie jak z Guild Wars - niewielka kara na expie.

Ke? Na expie to w AO była kara, w GW tylko ta czasowa na parametrach.

Jader



Re: Minecraft again

2010-10-18 22:19:03 - Michał Gancarski

On Mon, 18 Oct 2010 09:09:13 +0200, Jader wrote:

> W dniu 10/14/2010 03:09 PM, Michał Gancarski pisze:
>> albo choć rozwiązanie jak z Guild Wars - niewielka kara na expie.
>
> Ke? Na expie to w AO była kara, w GW tylko ta czasowa na parametrach.
>
> Jader

Fakt. W każdym razie nie boli. Zresztą niechby bolało ale nie tak jak w
Eve.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 15:53:56 - Mateusz Ludwin

kamil wrote:

>>> Ale co mi to da? Mam od nowa składać cały statek z wyposażeniem? Zresztą
>>> ubezpieczenie kosztowało jedną trzecią statku. Nie chodzi o kasę tylko o
>>> czas. No fun. Gra to nie życie.
>>
>> No ale chyba właśnie ten czas w grze to przyjemność... Zresztą, co kto
>> lubi.
>
> Dla nolifow chyba :)

Mamy w pracy gościa który gra w Eve... Jak dzwonisz do niego o 17:00, to nigdy
nie wiesz, czy akurat pracuje, czy śpi, a wstanie do pracy o 20:00 :)))
--
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 16:01:59 - kamil

Mateusz Ludwin wrote in message
news:i97213$7ot$3@inews.gazeta.pl...
> kamil wrote:
>
>>>> Ale co mi to da? Mam od nowa składać cały statek z wyposażeniem?
>>>> Zresztą
>>>> ubezpieczenie kosztowało jedną trzecią statku. Nie chodzi o kasę tylko
>>>> o
>>>> czas. No fun. Gra to nie życie.
>>>
>>> No ale chyba właśnie ten czas w grze to przyjemność... Zresztą, co kto
>>> lubi.
>>
>> Dla nolifow chyba :)
>
> Mamy w pracy gościa który gra w Eve... Jak dzwonisz do niego o 17:00, to
> nigdy nie wiesz, czy akurat pracuje, czy śpi, a wstanie do pracy o 20:00
> :)))

Tez takiego mialem w poprzedniej firmie. Prowadzilismy helpdesk 24/7 dla
ludkow na roznych platformach wiertniczych itp, generalnie fajna robota bo
wiekszosc zalatwial support 1 linii, a my z 2 spalismy w domu za 150% stawki
godzinowej i raz na dwa dni ktos zadzwonil. Jeden facet bral tylko nocki, bo
mial kumpli w nowej zelandii z ktorymi gra w WoWa. U nich srodek dnia, on
cala nocke tlukl w to, szedl spac i wieczorem wstawal 'do pracy'.

Stereotypowy brodaty informatyk z brzuchem, zacny koles. :)

Pozdrawiam
Kamil





Re: Minecraft again

2010-10-14 00:52:06 - Mateusz Ludwin

Rzecze WRonX:

> Z przykroscia musze stwierdzic, ze ciut zaczal mnie nudzic po parunastu
> godzinach grania... No ale jak bede mial wiecej czasu i szybsza maszyne
> (krzaczy strasznie czasem), z pewnoscia sprobuje ponownie :/

www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=14998
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-13 13:01:13 - Yakhub

Dnia Wed, 13 Oct 2010 11:55:46 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

> Kurczę obejrzałem trochę yt i fajne to jest, naprawdę fajne... Jednoosobowy
> Dwarf Frotress.

Brakowało mi zdecydowanie jakiegoś tekstowego opisu poszczególnych
materiałów. Bo jak w inventory widać tylko szary kwadrat, brązowy kwadrat,
szary kwadrat z brązowym maźnięciem i brązowy kwadrat z szarym maźnięciem,
to ciężko mi to było rozróżnić.

--
Yakhub



Re: Minecraft again

2010-10-13 18:20:04 - Mateusz Ludwin

Rzecze Yakhub:

> Brakowało mi zdecydowanie jakiegoś tekstowego opisu poszczególnych
> materiałów. Bo jak w inventory widać tylko szary kwadrat, brązowy kwadrat,
> szary kwadrat z brązowym maźnięciem i brązowy kwadrat z szarym maźnięciem,
> to ciężko mi to było rozróżnić.

Są jakieś texture packi.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 09:34:30 - WRonX

W dniu 2010-10-13 13:01, Yakhub pisze:

> Brakowało mi zdecydowanie jakiegoś tekstowego opisu poszczególnych
> materiałów. Bo jak w inventory widać tylko szary kwadrat, brązowy kwadrat,
> szary kwadrat z brązowym maźnięciem i brązowy kwadrat z szarym maźnięciem,
> to ciężko mi to było rozróżnić.

Jedna z tych rzeczy, ktorych mi najbardziej brakowalo. Ale po jakims
czasie sie nauczylem, co jest co :)


Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]
[= !o-- K-? w++$ !O !M- !V-- PS+ PE !Y !PGP !t !5 X++ R++ =]
[= tv+ b+++ DI++ D+ G+ e+++ h--->---- r+++ y? =]



Re: Minecraft again

2010-10-15 00:55:03 - Neo[EZN]

?Użytkownik Yakhub napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:udemdxefratw.dlg@wazzenon.pl...

> Brakowało mi zdecydowanie jakiegoś tekstowego opisu poszczególnych
> materiałów. Bo jak w inventory widać tylko szary kwadrat, brązowy kwadrat,
> szary kwadrat z brązowym maźnięciem i brązowy kwadrat z szarym maźnięciem,
> to ciężko mi to było rozróżnić.

Tu jest wszystko ładnie opisane - minecraftwiki.net/wiki/Main_Page

--
fotopolska.eu - Polska na fotografii
dolnoslaskie.fotopolska.eu - Dolny Śląsk na fotografii
wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii




Re: Minecraft again

2010-10-15 07:45:09 - Yakhub

Dnia Fri, 15 Oct 2010 00:55:03 +0200, Neo[EZN] napisał(a):

> ?Użytkownik Yakhub napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:udemdxefratw.dlg@wazzenon.pl...
>
>> Brakowało mi zdecydowanie jakiegoś tekstowego opisu poszczególnych
>> materiałów. Bo jak w inventory widać tylko szary kwadrat, brązowy kwadrat,
>> szary kwadrat z brązowym maźnięciem i brązowy kwadrat z szarym maźnięciem,
>> to ciężko mi to było rozróżnić.
>
> Tu jest wszystko ładnie opisane - minecraftwiki.net/wiki/Main_Page

No i co z tego, że w wiki przeczytam sobie, który kwadrat to węgiel, a
który ruda, skoro w grze i tak mi się będą mylić brązowe kwadraty z mazami?

--
Yakhub



Re: Minecraft again

2010-10-13 21:11:37 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

> Kurczę obejrzałem trochę yt i fajne to jest, naprawdę fajne... Jednoosobowy
> Dwarf Frotress.

Kupiłem, na razie rozgryzam.

Gra jest napisana w Javie :S
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 00:47:49 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

> Kurczę obejrzałem trochę yt i fajne to jest, naprawdę fajne... Jednoosobowy
> Dwarf Frotress.

HELP!!!

www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 01:02:27 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 00:47:49 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze Mateusz Ludwin:
>
>> Kurczę obejrzałem trochę yt i fajne to jest, naprawdę fajne... Jednoosobowy
>> Dwarf Frotress.
>
> HELP!!!
>
> www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits

To właśnie dzięki temu zrobiony został ten procesor w Minecraft.


--
Troskliwy Miś

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 01:37:38 - Mateusz Ludwin

Rzecze Michał Gancarski:

>> www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits
>
> To właśnie dzięki temu zrobiony został ten procesor w Minecraft.

Link!!!

Znam tylko komputer z DF.
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 01:44:15 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 01:37:38 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze Michał Gancarski:
>
>>> www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits
>>
>> To właśnie dzięki temu zrobiony został ten procesor w Minecraft.
>
> Link!!!
>
> Znam tylko komputer z DF.

www.bit-tech.net/blog/2010/09/30/16-bit-math-alu-made-in-minecraft/


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 02:36:05 - diuka

Am Thu, 14 Oct 2010 01:37:38 +0200 schrieb Mateusz Ludwin:

> Rzecze Michał Gancarski:
>
>>> www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits
>>
>> To właśnie dzięki temu zrobiony został ten procesor w Minecraft.
>
> Link!!!
>
> Znam tylko komputer z DF.

a to?


--
pozdrawiam
diuka



Re: Minecraft again

2010-10-14 08:57:18 - Mateusz Ludwin

Rzecze diuka:

> a to?
>

:|

Freaks.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 09:04:12 - Jader

W dniu 10/14/2010 02:36 AM, diuka pisze:
>>> To właśnie dzięki temu zrobiony został ten procesor w Minecraft.
>

Yup, minecrafta czeka jeszcze dużo lizania butów df'owi. Swoją drogą,
ciekawa się ostatnio jakby nisza dla hadcore'owych gier utworzyła. A
może była zawsze, tylko nikt nam tego nie nagarniał na grupę ;)

Jader



Re: Minecraft again

2010-10-14 09:06:18 - Mateusz Ludwin

Rzecze Jader:

> Yup, minecrafta czeka jeszcze dużo lizania butów df'owi. Swoją drogą,
> ciekawa się ostatnio jakby nisza dla hadcore'owych gier utworzyła. A
> może była zawsze, tylko nikt nam tego nie nagarniał na grupę ;)

Ale będzie maks, jak kiedyś będzie można grać w MC w świecie wygenerowanym w
DF :)
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 09:23:15 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 09:04:12 +0200, Jader wrote:

> W dniu 10/14/2010 02:36 AM, diuka pisze:
>>>> To właśnie dzięki temu zrobiony został ten procesor w Minecraft.
>>
>
> Yup, minecrafta czeka jeszcze dużo lizania butów df'owi. Swoją drogą,
> ciekawa się ostatnio jakby nisza dla hadcore'owych gier utworzyła. A
> może była zawsze, tylko nikt nam tego nie nagarniał na grupę ;)

W ogóle to się dzieje z grami. Mamy coraz wyraźniejszy podział na gry
niezależne i superprodukcje, z opróżniającym się środkiem (jak w filmie,
gdzie produkcji typu Chuck Norris od razu na video już się nie robi).
Podobnie z charakterem gier - jeśli inwestuje się 100 mln dolców to idzie
się bezpiecznie, jeśli klepie się z pasji w dwuosobowym studiu to robi się
h/c.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 09:34:30 - Mateusz Ludwin

Rzecze Michał Gancarski:

> W ogóle to się dzieje z grami. Mamy coraz wyraźniejszy podział na gry
> niezależne i superprodukcje, z opróżniającym się środkiem (jak w filmie,
> gdzie produkcji typu Chuck Norris od razu na video już się nie robi).
> Podobnie z charakterem gier - jeśli inwestuje się 100 mln dolców to idzie
> się bezpiecznie, jeśli klepie się z pasji w dwuosobowym studiu to robi się
> h/c.

No i bardzo dobrze, pisałem o tym kiedyś, wreszcie wracamy do gier robionych
przez kilku pasjonatów, jak w latach 90, a to oznacza nowe pomysły i
miodność. I kiepską grafikę, ale jako weteran C64 na szczęście nie zwracam
na nią uwagi :)
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 10:20:52 - WRonX

W dniu 2010-10-14 09:34, Mateusz Ludwin pisze:

> No i bardzo dobrze, pisałem o tym kiedyś, wreszcie wracamy do gier robionych
> przez kilku pasjonatów, jak w latach 90, a to oznacza nowe pomysły i
> miodność. I kiepską grafikę, ale jako weteran C64 na szczęście nie zwracam
> na nią uwagi :)

IMHO w przypadku MC grafika akurat jest na korzysc z prostej przyczyny -
ciezko byloby zorganizowac toto w lepszej graficznie formie. Tzn. od
strony samej grafy by sie dalo, ale od strony mechaniki? No kopiesz te
ziemie, za kazdym razem ubywa Ci X gramow, dziura jest nieregularna jak
cholera, a potem jak budujesz? Przez rysowanie mysza? :)

OK, wszystko sie da, ale dla mnie klocki to swietna rzecz z punktu
widzenia grywalnosci, a skoro tak, to i grafy nie ma co zmieniac, bo
byloby to groteskowe - wszystkie moby wychuchane z antyaliasingiem,
okragle slonce i... szescienne klocki :D


Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]
[= !o-- K-? w++$ !O !M- !V-- PS+ PE !Y !PGP !t !5 X++ R++ =]
[= tv+ b+++ DI++ D+ G+ e+++ h--->---- r+++ y? =]



Re: Minecraft again

2010-10-14 10:26:08 - Jader

W dniu 10/14/2010 10:20 AM, WRonX pisze:
>
> OK, wszystko sie da, ale dla mnie klocki to swietna rzecz z punktu
> widzenia grywalnosci, a skoro tak, to i grafy nie ma co zmieniac, bo
> byloby to groteskowe - wszystkie moby wychuchane z antyaliasingiem,
> okragle slonce i... szescienne klocki :D

Może jakby się Lego za to wzięło... ;)

Jader



Re: Minecraft again

2010-10-14 11:45:46 - Mateusz Ludwin

WRonX wrote:

> OK, wszystko sie da, ale dla mnie klocki to swietna rzecz z punktu
> widzenia grywalnosci, a skoro tak, to i grafy nie ma co zmieniac, bo
> byloby to groteskowe - wszystkie moby wychuchane z antyaliasingiem,
> okragle slonce i... szescienne klocki :D

Klocki to model danych, a wizualizacja to inna sprawa. Da się to zrobić ślicznie.
--
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 11:47:28 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 11:45:46 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> WRonX wrote:
>
>> OK, wszystko sie da, ale dla mnie klocki to swietna rzecz z punktu
>> widzenia grywalnosci, a skoro tak, to i grafy nie ma co zmieniac, bo
>> byloby to groteskowe - wszystkie moby wychuchane z antyaliasingiem,
>> okragle slonce i... szescienne klocki :D
>
> Klocki to model danych, a wizualizacja to inna sprawa. Da się to zrobić ślicznie.

No nie wiem. Gracze nie myślą modelami danych tylko wizualizajcą. Chyba, że
są Tobą :-)


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 15:50:52 - Mateusz Ludwin

Michał Gancarski wrote:

> No nie wiem. Gracze nie myślą modelami danych tylko wizualizajcą. Chyba, że
> są Tobą :-)

Da się to zrobić ślicznie. Voxele nie muszą być reprezentowane jako kostki,
można np. generować fraktal oparty o podstawę z voxeli.
--
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 15:03:42 - Cezar Matkowski


Użytkownik Michał Gancarski napisał w
wiadomości news:1gjz6np3ti8pa.89ye4rfzw6py$.dlg@40tude.net...
> W ogóle to się dzieje z grami. Mamy coraz wyraźniejszy podział na
> gry
> niezależne i superprodukcje, z opróżniającym się środkiem

Ja tam bym powiedział, że prosta konsekwencja renesansu gier
logicznych. Przecież znaczna część gier robionych przez małe studia
czy nawet pojedynczych ludzi to nie gry dla żołnierzy hardkoru, ale
całkiem przeznaczone choćby dla graczy niedzielnych (vide Braid et
consortes). A że zawsze znajdą się pasjonaci, to i od czasu do czasu
będą pojawiać się gry naprawdę złożone.

> (jak w filmie,
> gdzie produkcji typu Chuck Norris od razu na video już się nie
> robi).

Nie do końca. W obecnych czasach rolę filmów DtV przejęły seriale,
więc to trochę inny mechanizm.

> Podobnie z charakterem gier - jeśli inwestuje się 100 mln dolców to
> idzie
> się bezpiecznie, jeśli klepie się z pasji w dwuosobowym studiu to
> robi się
> h/c.

To ja jeszcze poproszę hardkorowe cRPG :8P

Pozdrawiam




Re: Minecraft again

2010-10-14 15:24:27 - Yakhub

Dnia Thu, 14 Oct 2010 15:03:42 +0200, Cezar Matkowski napisał(a):

> Użytkownik Michał Gancarski napisał w
> wiadomości news:1gjz6np3ti8pa.89ye4rfzw6py$.dlg@40tude.net...
>> W ogóle to się dzieje z grami. Mamy coraz wyraźniejszy podział na
>> gry
>> niezależne i superprodukcje, z opróżniającym się środkiem
>
> Ja tam bym powiedział, że prosta konsekwencja renesansu gier
> logicznych. Przecież znaczna część gier robionych przez małe studia
> czy nawet pojedynczych ludzi to nie gry dla żołnierzy hardkoru, ale
> całkiem przeznaczone choćby dla graczy niedzielnych (vide Braid et
> consortes). A że zawsze znajdą się pasjonaci, to i od czasu do czasu
> będą pojawiać się gry naprawdę złożone.
>
>> (jak w filmie,
>> gdzie produkcji typu Chuck Norris od razu na video już się nie
>> robi).
>
> Nie do końca. W obecnych czasach rolę filmów DtV przejęły seriale,
> więc to trochę inny mechanizm.
>
>> Podobnie z charakterem gier - jeśli inwestuje się 100 mln dolców to
>> idzie
>> się bezpiecznie, jeśli klepie się z pasji w dwuosobowym studiu to
>> robi się
>> h/c.
>
> To ja jeszcze poproszę hardkorowe cRPG :8P

ADOM?

--
Yakhub



Re: Minecraft again

2010-10-14 15:51:48 - Mateusz Ludwin

Cezar Matkowski wrote:

> To ja jeszcze poproszę hardkorowe cRPG :8P

Diuka zna jakieś niemieckie.
--
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-14 16:07:31 - Michał Gancarski

On Thu, 14 Oct 2010 15:51:48 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Cezar Matkowski wrote:
>
>> To ja jeszcze poproszę hardkorowe cRPG :8P
>
> Diuka zna jakieś niemieckie.

Ale to chyba nie cRPG...


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Minecraft again

2010-10-14 16:27:23 - Mateusz Ludwin

Michał Gancarski wrote:

>> Cezar Matkowski wrote:
>>
>>> To ja jeszcze poproszę hardkorowe cRPG :8P
>> Diuka zna jakieś niemieckie.
>
> Ale to chyba nie cRPG...

Nie ta parodia, tylko takie inne. Są takie izometryczne erpegi 2D.
--
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Minecraft again

2010-10-16 20:38:11 - diuka

Am Thu, 14 Oct 2010 16:27:23 +0200 schrieb Mateusz Ludwin:

>>>> To ja jeszcze poproszę hardkorowe cRPG :8P
>>> Diuka zna jakieś niemieckie.
>> Ale to chyba nie cRPG...
> Nie ta parodia, tylko takie inne. Są takie izometryczne erpegi 2D.

Ej no, Drakensang to nie hardkor (i nie izometryczny 2D).

Co to w ogóle jest ten cały hardkor?

Bo sądzę, że odrobinkę przesadzacie w wypadku DF. Owszem, początki mogą
być trochę trudne dla ZU przyzwyczajonego do myszy i lepiej najpierw
coś o grze i jej świecie poczytać, te są bardziej skomplikowane niż
przeciętne. Ale hardkor? Ludzie, przecież nie musicie budować
komputera lub symulacji obozu koncentracyjnego, możecie przedsionek
raju Mahometa (a przynajmniej próbować). Dla mnie znacznie większym
hardkorem są np. papierowe erpegi, serio.

--
pozdrawiam
diuka, która w życiu geekiem nie była, nie jest i nie ma zamiaru



Re: Minecraft again

2010-10-17 14:39:36 - Artur Jachacy

On Wed, 13 Oct 2010 11:55:46 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Kurczę obejrzałem trochę yt i fajne to jest, naprawdę fajne...
> Jednoosobowy Dwarf Frotress.

Oczywiście są zombie.

A.



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS