[OT] Problem z zakupami na Steamie

jackob Data ostatniej zmiany: 2010-10-29 21:14:27

[OT] Problem z zakupami na Steamie

2010-10-29 20:36:52 - jackob

Witam

Z racji świątecznej promocji postanowiłem zakupić Wormsy. Przy próbie
zakupu (wcześniej dawno temu miałem tylko orange box'a) okazało się,
że mail z zamówieniem nie dochodzi. Podobnie nie mogę zweryfikować
adresu e-mail. Zmiana adresu nic nie dała - taki sam efekt.W spamie
jakby co też nic nie było.
Nie wiem czy to istotne, ale podczas zamówienia dostaje info:
---
Sprawdź teraz swój e-mail op.pl, następnie kliknij
link otrzymany w wiadomości od obsługi klienta Steam...
Proces zakupów może być dokończony, po powrocie do tego ekranu.

Nie masz już dostępu do swojego konta e-mail op.pl?
---
Specjalnie ucinają tak adres do op.pl czy co ?

Dzięki za wszelkie sugestie i pozdrawiam. J.



Re: [OT] Problem z zakupami na Steamie

2010-10-29 20:43:40 - Wojciech Bancer

On 2010-10-29, jackob <12jacko34@gmail.com> wrote:

[...]

> Z racji świątecznej promocji postanowiłem zakupić Wormsy. Przy próbie
> zakupu (wcześniej dawno temu miałem tylko orange box'a) okazało się,
> że mail z zamówieniem nie dochodzi. Podobnie nie mogę zweryfikować
> adresu e-mail. Zmiana adresu nic nie dała - taki sam efekt.W spamie
> jakby co też nic nie było.
> Nie wiem czy to istotne, ale podczas zamówienia dostaje info:
> ---
> Sprawdź teraz swój e-mail op.pl, następnie kliknij
> link otrzymany w wiadomości od obsługi klienta Steam...
> Proces zakupów może być dokończony, po powrocie do tego ekranu.
>
> Nie masz już dostępu do swojego konta e-mail op.pl?
> ---

support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5151-RUAS-1543#verify ?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl



Re: Problem z zakupami na Steamie

2010-10-29 21:14:27 - jackob

On 29 Paź, 20:43, Wojciech Bancer wrote:
> On 2010-10-29, jackob <12jack...@gmail.com> wrote:
>
> [...]
>
> > Z racji świątecznej promocji postanowiłem zakupić Wormsy. Przy próbie
> > zakupu (wcześniej dawno temu miałem tylko orange box'a) okazało się,
> > że mail z zamówieniem nie dochodzi. Podobnie nie mogę zweryfikować
> > adresu e-mail. Zmiana adresu nic nie dała - taki sam efekt.W spamie
> > jakby co też nic nie było.
> > Nie wiem czy to istotne, ale podczas zamówienia dostaje info:
> > ---
> > Sprawdź teraz swój e-mail op.pl, następnie kliknij
> > link otrzymany w wiadomości od obsługi klienta Steam...
> > Proces zakupów może być dokończony, po powrocie do tego ekranu.
>
> > Nie masz już dostępu do swojego konta e-mail op.pl?
> > ---
>
> support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5151-RUAS-1543#ve....?
>
> --
> Wojciech Bańcer
> prot...@post.pl

Zmieniłem jeszcze raz adres, tym razem na gmail'a i poszło. Dziwne
bardzo, że o2 i onet coś się pogryzły.
Mimo wszystko dzięki za szybką reakcję.
--
J



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS