[dev] typologia skoków

fir Data ostatniej zmiany: 2010-11-11 21:41:50

[dev] typologia skoków

2010-11-10 09:45:55 - fir


[na pl.comp.lang.programing i gamedev.pl] [rowniez na pl.rec.gry.komputerowe
i konsole - jakby jakis gracz powiedzial cos fajnego to dzięks]

ostatnio krytykowalem na grupie pl.lang.programming czy pl.comp.lang.c
demo devil may cry 4 bo mimo grafy na 1000% postac skrecala przy bieganiu
zupelnie dennie, tak samo np trzymanie sie pó³ek skalnych czy scie¿ek
w wielu grach jest glupie - z tego mozna by powiedziec ze input i/lub aspekty
dynamiczne kulej± we wspolczesnych grach (ktorych zbyt szeroko nie znam
a do niedawna nie znalem prawie wcale z braku dobrej karty) ostatnio
jednak obejrzalem kilka wiecej gierek (np spodobaly mi sie quadro racing
i transformers ) i moge powiedziec ze jednak te gry sa zarabiste i
technika w niech jest zarabista i jednak to chyba bardziej kuleje input
niz dynamika

dynamika (ruchu, tutaj w zastosowaniu do dynamiki ruchu postaci czy
obiektow w grze 3D) mnie jednakowoz bardzo interesuje i chcialbym wyrobic
sobie jaka¶ wiedzê i teorie na ten temat: np mysle ze mozna by probowac
zbudowac sobie typologiê skoków i o tych poszczegolnych skokach pogadac
a skoki (choæby same zeskoki) mog± byæ ro¿ne miekkie twarde, z
wyciszeniem na koncu (tak jak w hardsucker proxy o ile pamietam gdzie
postac zatrzymala sie metr od ziemi przy skoku z wiezowca) z kilkoma stopami
posrednimi (taki rwany) z obrotem itp (np znany wiekszosci hulk skacze
calkiem porzadnie)

zachecam do powiedzenia jak najwiecej na ten temat, czy to od strony
matematycznej (moze jakies wzorki na ruchy z przyspieszeniami w 3d)
czy to od strony filmowej (wszystkie domeny: marvel/karate/fantasy/sf itd)

fir



--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: niusy.onet.pl



Re: [dev] typologia skoków

2010-11-10 14:47:48 - lukawar

>(...)tak jak w hardsucker proxy (...)

too much porn ...



Re: [dev] typologia skoków

2010-11-10 20:52:23 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Wed, 10 Nov 2010 14:47:48 +0100, lukawar poslal/a
taka oto wiazanke na
newsy:

> too much porn ...

Z definicji niemozliwe.

--
chotnik



Re: [dev] typologia skoków

2010-11-10 21:29:29 - Saiko Kila

Proces chotnik zwrócił błąd:

>> too much porn ...
>
> Z definicji niemozliwe.

Jeśli ktoś od tego umrze, to chyba właśnie przekroczył swój limit.

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: [dev] typologia skoków

2010-11-11 21:41:50 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Wed, 10 Nov 2010 21:29:29 +0100, Saiko Kila poslal/a
taka oto wiazanke na newsy:

>>> too much porn ...
>>
>> Z definicji niemozliwe.
>
> Jeśli ktoś od tego umrze, to chyba właśnie przekroczył swój limit.

A umarl?

--
chotnik



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS