Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-03-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Węgrzy inwestują w polską markę Nocleg.pl

Nocleg.pl to serwis rezerwacyjny należący do węgierskiego potentata turystycznego Szallas.hu. Od połowy 2015 roku portal działał w Polsce pod nazwą Noclegguru.pl. W lutym br. właściciel serwisu zdecydował się na rebranding i zakup domeny Nocleg.pl.

- Mamy nadzieję, że nazwa Nocleg.pl będzie łatwiejsza do zapamiętania dla naszych klientów i przyciągnie większą liczbę partnerów - ocenia Peter Sziebig, Expansion Manager w firmie Szallas.hu.

- Na podobny rebranding zdecydowaliśmy się na Węgrzech w 2009 roku, zmieniając nazwę serwisu Szallasguru.hu na Szallas.hu. (Nazwa „Szallas” w języku węgierskim oznacza „Nocleg”). Wprowadzenie nowej marki na rynku węgierskim przełożyło się na wzrost konwersji i liczby rezerwacji - dodaje.

Zmiana nazwy domeny to jeden z elementów strategii marketingowej węgierskiej spółki, która w 2016 roku stawia przed sobą ambitne cele.

- Planujemy podwojenie naszej bazy noclegowej w Polsce do rozpoczęcia sezonu letniego. Obecnie koncentrujemy się przede wszystkim na osobach podróżujących z rodzinami, które latem zdecydują się pozostać w kraju i tutaj szukać interesującej oferty wypoczynku - mówi Sziebig.

Na stronie Nocleg.pl użytkownik może znaleźć i zarezerwować nocleg w jednym ze 175 krajów na świecie. W 2016 roku firma Szallas.hu chce znacznie zwiększyć udział rezerwacji krajowych. - Obecnie 80% polskich użytkowników naszego serwisu dokonuje rezerwacji obiektów na Węgrzech. Chcielibyśmy te proporcje zmienić na korzyść hoteli, apartamentów i pensjonatów w Polsce - podkreśla Peter Sziebig.

Firma Szallas.hu jest najszybciej rozwijającą się platformą rezerwacyjną we wschodniej Europie. W 2014 i 2015 roku operator serwisu Nocleg.pl znalazł się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej, zdobywając w rankingu Deloitte odpowiednio pierwsze i trzecie miejsce. Węgierska spółka jest też finalistą prestiżowego konkursu European Business Awards.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS