Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Trwa II edycja MUSIC FOR LIFE! Do grona Ambasadorów kampanii dołączyła Magda Steczkowska z utworem „Droga”

150x110

 

Jeżeli lubisz słuchać dobrej muzyki, a pomaganie innym ludziom jest dla Ciebie ważne, to doskonale trafiłeś! Pobierz PIOSENKĘ Z SERCEM Magdy Steczkowsiej ze strony www.musicforlife.pl, wesprzyj II edycję MUSIC FOR LIFE i pomóż najmłodszym pacjentom z ośrodkowymi zaburzeniami słuchu Centrum Zdrowia Dziecka.

 „Kocham dzieci! Kocham muzykę! Dzięki Kampanii MUSIC FOR LIFE można pomóc dzieciom i młodym talentom! Pomagam z ogromną radością! – mówi Magda Steczkowska – „Droga” to ogromnie ważny dla mnie utwór. Napisanie tekstu do przepięknej muzyki Piotra Siejki nie było łatwe gdyż pisałam go z myślą o bliskich mi osobach. Każde wykonanie „Drogi” to dla mnie duże emocje”

 Kampanię wspomóc może każdy, wysyłając SMS o treści MFL na numer 72069. Koszt SMSa: 2zł/netto (2,46zł/brutto). PIOSENKA Z SERCEM to dar od artystów, którzy przekazują na rzecz Kampanii swój  autorski utwór lub komponują go specjalnie na tę okazję. Każdy w ten sposób pozyskany utwór to PIOSENKA Z SERCEM a jej autorzy otrzymują zaszczytny tytuł Ambasadora II edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE. Utwór jest dostępny do ściągnięcia z naszej strony i staje się przedmiotem konkursów oraz zabaw prowadzonych na platformie konkursowej musicforlife.pl oraz fan page’u Kampanii, których celem jest zebranie pieniędzy na zakup sprzętu dla chorych dzieci. Piosenki pozyskane w taki sposób wejdą też na specjalną składankę MUSIC FOR LIFE.

 „Udział Magdy w kampanii MUSIC FOR LIFE jest dla nas bardzo ważny - to nasza wspólna szansa nie tylko na udzielenie skutecznej pomocy potrzebującym, lecz także na wprowadzenie dobrej praktyki działalności charytatywnej w polskiej branży muzycznej – mówi Marzenna Szustkowska, prezes Fundacji ORIMARI.

Pomysłodawcą i organizatorem Kampanii jest Marzenna Szustkowska – prezes Fundacji ORIMARI (www.orimari.com). Fundacja od 2006 roku zajmuje się pomaganiem dzieciom, główne poprzez zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2008 roku prowadzi też kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci.

 Kampanię honorowo wsparli artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha, Paweł Kowalczyk, Beata Szałwińska – Ambasadorzy kampanii, a także: Maryla Rodowicz, Mietek Szcześniak, Halina Mlynkova, Lora Szafran i Michał Urbaniak.

Zwycięzcą konkursu I edycji kampanii MUSIC FOR LIFE w 2012 roku został zespół TUNE, który zebrał największą ilość głosów internautów i otrzymał pierwszą nagrodę.

Działania public relations oraz social media w ramach kampanii MUSIC FOR LIFE koordynują Weronika Nowak z agencji OPUS MEDIA oraz Krystian Szczodrowski z CONNECTION Agencja Kreatywna i Public Relations.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS