Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-03-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Triple PR w służbie optymalizacji marketingu

150x110
BrandMaker, lider wśród europejskich dostawców oprogramowania do zarządzania zasobami marketingowymi, powierzył agencji Triple PR wsparcie komunikacyjne wejścia na polski rynek i obsługę PR.

Agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie i wdrożenie strategii działań komunikacyjnych, Media Relations i doradztwo strategiczne.

BrandMaker posiada 14-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań IT dla biznesu. Firma łączy kompetencje z zakresu marketingu i IT, wspierając klientów w optymalizacji zarządzania działaniami marketingowymi. BrandMaker zatrudnia ponad 200 pracowników w centrali w Karlsruhe, w Niemczech i pozostałych lokalizacjach. Poza rynkiem niemieckim, jest również obecny we Francji, Rosji, Norwegii i na rynku amerykańskim, a od 2013 roku – również na polskim.

Oprogramowanie BrandMaker jest rozbudowanym, modularnym rozwiązaniem MRM, które optymalizuje cały proces łańcucha marketingowego, czyni marketing operacyjny łatwiejszym i znacząco zwiększa produktywność w marketingu. Z usług firmy skorzystali dotychczas m.in.: Bayer AG, Siemens, Axel Springer, Schenker Deutschland, Commerzbank, Ernst&Young, GLS, SaraLee.

Triple PR specjalizuje się w działaniach Public Relations, zarządzaniu wizerunkiem marek w Internecie i zintegrowanej komunikacji dla marek. Agencja realizuje projekty z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego. W portfolio Agencji znajdują się realizacje m.in. dla: C-date.pl, Monster Worldwide Polska, Vinderen, Ringier Axel Springer, Mail-Media.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS