Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-08-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Technologia nie buduje granic. Nowa kampania EB Accenture

 

Accenture w Polsce kontynuuje narrację zbudowaną na przesłaniu „Let there be change”. Z początkiem wakacji zaprezentowana została nowa kampania employer brandingowa promująca wartości organizacji. Lejtmotywem jest stwierdzenie, że ludzka pomysłowość w połączeniu z technologią ma nieograniczony potencjał, aby zmieniać świat na lepsze. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki wśród talentów z różnych branż, przekazanie kluczowych wartości organizacji i przedstawienie potencjalnym kandydatom z całej Polski, od Krakowa do Gdańska, miejsca pracy, w którym każdy ma równe szanse na wprowadzenie pozytywnej zmiany. Osią wielokanałowych działań jest film, który został nagrany z udziałem pracowników w biurach Accenture w Warszawie. Kampania, która jest już na półmetku, obejmuje promocję w mediach społecznościowych, w tym na TikToku, wspieraną przez działania programmatic i retargeting na ogólnopolskich portalach biznesowych. Planowane są także działania OOH, ambient i eventowe.

 Kampania „Technologia nie buduje granic” wystartowała 25 czerwca i potrwa do końca sierpnia. Opublikowany na oficjalnym profilu Accenture Poland na YouTube film, który jest esencją wartości organizacji, do końca lipca został wyświetlony blisko milion razy. W ramach kampanii realizowane są działania promocyjne na Linkedinie, Instagramie oraz Facebooku. W ślad za odbiorcami docelowymi Accenture wkroczyło również do świata TikTokerów, gdzie film cieszy się szczególną popularnością i do końca lipca został wyświetlony ponad 5,3 mln razy. Komunikacja w mediach społecznościowych została wsparta retargetingiem i działaniami programmatic. Kampania była wyświetlona w programmaticu prawie 2 mln razy przez ponad 1 milion osób. Udział użytkowników oglądających całe wideo w niektórych kanałach wynosi 54,80 proc., co świadczy o ciekawej treści oraz odpowiednie dobranym kierowaniu kampanii. Za pośrednictwem wszystkich kanałów do końca lipca kampanię wyświetlono w sumie prawie 11 mln razy.

 

 - Wiemy, że wartości, które pielęgnuje organizacja, są kluczowym czynnikiem w wyborze miejsca zatrudnienia. Ludzie potrzebują odpowiedniej kultury i środowiska pracy, aby się rozwijać. Accenture to przede wszystkim ludzie, dlatego inwestujemy w szkolenia, przestrzenie, technologie oraz narzędzia i na każdym kroku wspieramy nasz międzynarodowy, zróżnicowany zespół utalentowanych pracowników. Wkładamy dużo pracy w promowanie naszych wartości także na zewnątrz organizacji, ponieważ widzimy niegraniczony potencjał w połączeniu ludzkiej innowacyjności z technologią. W naszym filmie podkreślamy ekonomiczną i społeczną wartość osiąganą w zróżnicowanych zespołach i akceptującym środowisku pracy – komentuje Jakub Smarz, Poland Marketing and Communication Lead, Accenture.

 

Stworzenia koncepcji i realizacji materiału video na zlecenie Accenture podjęła się agencja Black Rabbit.

 - Realizacja spotu dla Accenture była dla nas wielką frajdą, ale i wyzwaniem, bo zależało nam, żeby przekazać ideę różnorodności nie tylko w warstwie scenariuszowej, lecz również formalnej. Chcieliśmy, by odbiorca nie tylko o niej usłyszał, ale zobaczył ją i poczuł. Dlatego stworzyliśmy filmowy patchwork uszyty z najrozmaitszych technik: od prostych grafik w różnych stylach, przez animacje, 3D, wykorzystanie stocków video oraz standardową realizację filmową. Wszystko po to, żeby powstał film, który na każdym poziomie mógł zaangażować odbiorcę i jak najlepiej oddać czym jest dla nas różnorodność – mówi Wojtek Jeżowski, CEO & Creative Head, Black Rabbit.

 

 Skierowany do potencjalnych pracowników przekaz bazuje na stwierdzeniu, iż technologia nie buduje granic, tak samo - jak Accenture. Organizacja systematycznie i konsekwentnie realizuje strategię inkluzywności i różnorodności poprzez dążenie do równości płci oraz różnorodności etnicznej i rasowej w miejscu pracy, wsparcie osób niepełnosprawnych i przedstawicieli społeczności LGBTQ+ oraz priorytetowe traktowanie zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia pracowników. Kampania była poprzedzona badaniami fokusowymi metodą wywiadów, podczas których skonfrontowano i zweryfikowano pomysł na kampanię z grupami docelowymi.

 

 - W Accenture tworzymy inkluzywne środowisko pracy, które wyzwala innowacje, pozwala naszym pracownikom osiągać najlepsze wyniki i stanowi podstawę kultury, w której każdy czuje, że ma równe szanse na przynależność i karierę. Liczy się zarówno to, co chcesz robić, jak i to kim chcesz się stać. Takie podejście pozwala osiągać korzyści synergii poprzez połączenie ciekawości odnośnie przyszłości i już posiadanych kompetencji. Jesteśmy dumni, że nasi pracownicy mogą wykorzystywać technologię i kreować pozytywne zmiany w każdym działaniu dla naszych klientów i społeczności, a jednocześnie i przede wszystkim - być sobą  – dodaje Katarzyna Krężel, Poland Talent Brand Lead, Accenture.

 

Wyniki badań Accenture potwierdzają pozytywny wpływ kultury równości i różnorodności na poziom innowacyjności pracowników. Firmy oferujące najbardziej równe i zróżnicowane środowiska pracy cieszą się 11 razy wyższym poziomem innowacyjności wśród pracowników w porównaniu do organizacji, które wypadają pod tym względem najgorzej. O ile zróżnicowanie kulturowe buduje podstawową przestrzeń dla innowacji, osiągnięcie równości, czyli środowiska, które pozwala wszystkim w identyczny sposób awansować na wyższe stanowiska, pomnaża skalę innowacyjności i wzrostu w firmie ponad sześciokrotnie. Accenture od lat tworzy środowisko pracy, w którym każdy ma równe szanse, dzięki czemu obecnie 47 proc. pracowników firmy na całym świecie to kobiety. Proporcja jest analogiczna wśród nowozatrudnionych osób. Już dzisiaj połowa członków zarządu Accenture to mężczyźni, a połowa kobiety.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS