Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rodzinne Zupy WINIARY docenione w konkursie na Najlepszy Produkt 2016

Kolejny rok z rzędu marka WINIARY znalazła się w gronie laureatów plebiscytu konsumenckiego, organizowanego przez miesięcznik Wiadomości Handlowe. Tym razem srebrnym medalem za najbardziej udaną premierę na rynku spożywczym zostały docenione Rodzinne Zupy WINIARY, w kategorii dania gotowe instant. To wyróżnienie to dowód na to, że produkty marki WINIARY gwarantują doskonały smak i najwyższą jakość i od lat są doceniane przez polskich konsumentów.

Tytuł „Najlepszy produkt 2016 – Wybór Konsumentów” jest przyznawany w ogólnopolskim badaniu konsumenckim, którego celem jest wyłonienie na podstawie opinii konsumentów najlepszych produktów FMCG. Badanie obejmuje zarówno nowe produkty jak i produkty, które zostały w sposób znaczny odświeżone lub wzbogacone. Laureatów wyłonił Instytut GfK w toku przeprowadzonego w grudniu 2015 roku badania konsumenckiego na reprezentatywnej próbie 1100 osób. Nagroda przyznana linii Rodzinnych Zup WINIARY jest, więc szczególnym dowodem na zaufanie, jakim konsumenci darzą markę WINIARY, a także wyjątkową rekomendacją dla przyszłych konsumentów.

Jesteśmy dumni z przyznanego srebrnego medalu. Wyraz uznania w postaci przyznanego tytułu cieszy nas tym bardziej, iż wyboru dokonali sami konsumenci, którzy są najważniejszymi recenzentami. Przyznanie tego zaszczytnego tytułu w tak ważnej kategorii, jaką są zupy to dla nas nagroda za dotychczasową pracę i jednocześnie motywacja do dalszej pracy w 2016 roku. – mówi Beata Bednarek Group Product Manager odpowiedzialna za kategorię zup WINIARY.

Polacy cenią markę WINIARY za połączenie domowej kuchni z inspirującymi pomysłami. Dzięki ciągłemu rozwojowi marka nieustannie odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, oferując produkty, dzięki którym można w szybki i prosty sposób przyrządzić pyszne posiłki dla całej rodziny. Dlatego w 2014 roku do portfolio produktów marki dołączyła wyróżniona w badaniu linia Rodzinnych Zup, dostępna na rynku aż w pięciu lubianych smakach: Kartoflanka, Żurek, Barszcz Biały, Grochówka i Krupnik. Dzięki nim można z łatwością ugotować pyszną i pożywną zupę dla całej rodziny, a do jej przygotowania wystarczą świeże warzywa, które zazwyczaj są w domu, czyli ziemniaki i marchewka. Zupę można przygotować według przepisu podstawowego, w wersji regionalnej umieszczonej na opakowaniu albo dodając składniki, które lubi cała rodzina. Jedno opakowanie to aż 6 porcji w bardzo atrakcyjnej cenie, co sprawia, że produkt idealnie odpowiada na potrzeby rodzin 2+2 i większych.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS