Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-06-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Renata Kim i Aleksandra Pawlicka w tygodniku WPROST

150x110

Renata Kim i Aleksandra Pawlicka wzmocnią zespół tygodnika WPROST. Dołączą do działu krajowego tygodnika.

Renata Kim była m.in. szefem działu opinie i działu społeczeństwo w „Dzienniku” oraz „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Wcześniej pracowała m.in. w Sekcji Polskiej BBC oraz w Programie III Polskiego Radia.

Aleksandra Pawlicka jest reporterką polityczną, zajmuje się polityką krajową. Ostatnio była związana z tygodnikiem „Przekrój”. Wcześniej była m.in. korespondentką Sekcji Polskiej BBC w Brukseli w okresie negocjacji dotyczących członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Pracowała również w dziennikach „Metro” i „Nowy Dzień”. Karierę dziennikarską rozpoczynała w Super Expressie na początku lat 90-tych.

Kim i Pawlicka to nie jedyne wzmocnienia redakcji WPROST. Od początku czerwca na łamach tygodnika ukazują się felietony kulinarne Magdy Gessler oraz „Bajki polityczne” Grzegorza Markowskiego, dziennikarza związanego m.in. ze „Szkłem kontaktowym”. Od bieżącego numeru do grona felietonistów tygodnika dołączyli Zbigniew Hołdys, były lider zespołu Perfect oraz Jan Wróbel, komentator polskiego życia politycznego, który na co dzień jest dyrektorem liceum. Od kilku wydań z WPROST współpracuje również dziennikarz „Wydarzeń”  telewizji Polsat, Tomasz Machała.

 

*****

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Według Instytutu Monitorowania Mediów, w 2009 r. tygodnik WPROST był wśród dziesięciu mediów najczęściej cytowanych przez inne media mediów, jako pierwszy z tygodników.  Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Od czerwca tygodnik wrócił do historycznego logo, pod którym święcił największe triumfy i cieszył się opinią najpoczytniejszego tygodnika opinii w Polsce.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS