Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-04-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rafał Borkowski Dyrektorem Marketingu mBanku

W kwietniu 2010 r. Rafał Borkowski objął funkcję Dyrektora Marketingu mBanku.

Będzie odpowiedzialny za działania związane z komunikacją marki - reklamę, identyfikację wizualną i merchandising, marketing internetowy oraz sprzedaż za pośrednictwem internetu. Do jego obowiązków należeć będzie także dbanie o spójność wizerunkową mBanku na rynkach czeskim i słowackim.

Nowy dyrektor od lat jest częścią zespołu budującego wizerunek marki. Do mBanku dołączył jeszcze w 2001 roku, wspierając poszczególne obszary - od sprzedaży po wizerunek. mBank zna „od podszewki" - rozpoczynał pracę przy budowaniu unikalnego projektu Cyber Cafe - sieci co-brandowych kafejek internetowych, później wspierał rozwój sieci sprzedaży naziemnej i internetowej.

Pasję życiową łączy z pracą - internet to dla niego nie tylko narzędzie pracy, ale także hobby. Budowanie i realizacja projektów internetowych to najsilniejsza strona nowego Dyrektora Marketingu. Rafał Borkowski przez wiele lat zajmował się bowiem rozwojem sprzedaży internetowej w Wydziale Portali Internetowych mBanku, którym kierował aż do kwietnia 2010 r.

Wśród głównych zadań postawionych przed Rafałem Borkowskim będzie więc utrzymanie spójności komunikacyjnej marki oraz zintensyfikowanie działań wizerunkowych w internecie przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego dla mBanku sposobu komunikacji.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi" „Dziennika Gazety Prawnej", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.", przyznany w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS