Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Provident z blogerami szuka przyszłych gwiazd blogosfery

Badania pokazują, że młodzi ludzie niewiele wiedzą o finansach i codziennym zarządzaniu pieniędzmi. Ale nie lubią „edukacji” – czyli nauczania i nudnych, przemądrzałych dorosłych „przekazujących wiedzę”. Czy można więc znaleźć sposób na edukację finansową młodych ludzi, z której chcieliby skorzystać i autentycznie się nią zainteresowali?

Taką próbę podejmuje Provident Polska. Właśnie rozpoczął projekt, w którym stara się połączyć ogień z wodą – upowszechniać praktyczną wiedzę o codziennej ekonomii, ale w taki sposób, aby nie było to nudne i zniechęcające. „Młodzież jest bardzo wyczulona na fałsz. Nie lubi nawet samego pojęcia edukacji. A dorośli eksperci są nudni i niewiarygodni. Postanowiliśmy więc podejść do problemu z zupełnie innej strony” – wyjaśnia Małgorzata Domaszewicz, kierownik ds. CSR w Providencie – „Pomyśleliśmy, że autentyczne i szczere będzie to tylko wtedy, kiedy do młodych ludzi będą mówili inni młodzi ludzie, dokładnie tacy sami jak oni. I nie będą stać wyżej i pouczać, tylko po prostu dzielić się swoimi codziennymi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Postanowiliśmy zrobić to w formie bloga – medium, które młodzi ludzie doskonale znają i rozumieją”.

W ten sposób narodziła się idea bloga coztymhajsem.pl – trójka młodych ludzi będzie dzieliła się swoimi codziennymi przygodami z pieniędzmi. Opiszą problemy i sukcesy, rzeczy które ich zaskoczyły i których się przy okazji nauczyli. A czytelnicy – czyli inni młodzi ludzie - będą mogli to sledzić, dyskutować, poddawać wlasne pomysły i dzielić się swoimi doświadczeniami. Na blogu od czasu do czasu gościć też będą zaproszeni autorzy. Będzie też sporo konkursów i akcji angażujących czytelników.

Kluczem do powodzenia projektu jest oczywiście wybór dobrych autorów – z talentem, potencjałem i energią. Dlatego to zadanie Provident postanowił powierzyć już działającym, doświadczonym blogerom. Do współpracy firma zaprosiła trzech popularnych autorów blogów z trzech zupełnie różnych tematów: Jakuba Prószyńskiego - piszącego na www.pijarukoksu.pl o nowoczesnym public relations, marketingu i mediach społecznościowych, Tomasza Lacha - prowadzącego popularny blog kulinarny www.zajadam.pl oraz Patryka Siedlińskiego – autora lifestylowego www.ohmydeer.pl.

„Daliśmy im absolutną swobodę w sposobie wyboru zwycięzców. Po prostu każdy bloger prowadzi swój casting i wyznacza jednego zwycięzcę – przyszłego autora coztymhajsem.pl” wyjaśnia Domaszewicz. Zwycięzców Provident zaprosi do prowadzenia bloga, ale da też znaczne wsparcie – będzie każdemu z autorów wypłacał co miesiąc 1000 zł wynagrodzenia, zapewni opieke nad całością doświadczonego redaktora, zorganizuje szkolenia z popularnymi blogerami itd.

Poszukiwania już ruszyły – trójka blogerów-jurorów ogłosiła swoje castingi. W ciągu tygodnia zgłosiło się ponad 30 kandydatów na przyszłe gwiazdy blogosfery! Szansa jest jeszcze do 31.07, bo wtedy kończy się zbieranie zgłoszeń.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS