Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-11-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Prąd na życzenie

Właścicieli domków letniskowych czy  osoby wynajmujące mieszkania z pewnością ucieszy nowa oferta Energi, umożliwiająca zamówienie licznika przedpłatowego. Urządzenie to działa podobnie jak telefony na kartę – prąd kupujemy w „porcjach”.

Energa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów pragnących kontrolować zużycie energii – tym razem proponując instalację licznika przedpłatowego na życzenie odbiorcy. Usługa „Rozliczenie Pre-paid” jest odpłatna – opłatę instalacyjną można wnieść jednorazowo lub w niewielkich ratach miesięcznych (od 5,99 zł).

- System ten pozwala na dowolną częstotliwość zakupów porcji energii – mówi Ireneusz Kulka, wiceprezes ENERGI-OBRÓT. - Klient sam decyduje, czy chce kupować porcję energii wystarczającą na kilka dni, tydzień, miesiąc. To doskonałe rozwiązanie dla osób wynajmujących mieszkania ,czy garaże lub okresowo korzystających z domków letniskowych albo zimowych.

Obecnie produkt będzie dostępny na terenie oddziałów  w Gdańsku , w Słupsku i w Płocku, a do końca roku na całym obszarze obsługiwanym przez Grupę ENERGA, poza Oddziałem w Toruniu, gdzie usługa będzie dostępna w I kwartale przyszłego roku.

Jak kupić porcję prądu:

  • Przez Internet.
    Dzięki temu rozwiązaniu każdy klient może w prosty sposób kupić energię do swojego licznika przedpłatowego oraz otrzymać kody na jego doładowania przez pocztę e-mail lub sms (http://www.energa.pl/obsluga_klienta_platnosci_doladowanie_energii).
  • Doładowanie w punktach płatności VIA Moje doładowania.
    Usługa ta pozwala na wygodny zakup doładowania energii w kasie sklepu w której jest dostępna usługa sieci VIA. Zakupu energii można dokonać na dowolną kwotę i co najważniejsze skorzystać z tej możliwości przy okazji codziennych zakupów (http://www.energa.pl/gdzie_kupic_mapa)
  • Poprzez Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta.
    Klient wybierając w Biurze Obsługi Klienta produkt „Polecenia Zapłaty” musi poinformować o zamiarze doładowań przez tBOK. Po dokonaniu tych czynności klient otrzymuje w BOK unikatowe hasło. W tym momencie może już korzystać z usługi przez tBOK podając każdorazowo hasło. Usługa dostępna we wszystkich rejonach  - wkrótce też w Gdańsku.
  • Zakup energii w Biurze Obsługi Klienta.
    Klient posiadający licznik przedpłatowy może dokonać zakupu energii elektrycznej bezpośrednio w kasie.

Rozliczenie pre-paid jest kolejną ofertą ENERGI-OBRÓT wspomagającą zarządzanie i kontrolę zużycia energii elektrycznej, obok wprowadzonej w październiku br. usługi Rozliczenia Rzeczywiste, pozwalającej na regulowanie opłat za energię zużytą, a nie – za prognozowaną.

***

Smart Eco

Projekt zbudowany jest na pakietach dedykowanych: dla odbiorców indywidualnych Energetyczny Dom oraz dla instytucjonalnych – Energetyczne Osiedle, Energetyczną FirmęEnergetyczny Urząd. W ramach oferty dostępne są innowacyjne rozwiązania: audyt, rozliczenia, technologie (m.in. turbiny wiatrowe, pompy ciepła i kolektory słoneczne), energia elektryczna oraz reklama. Rozwiązania te pozwalają na tańsze korzystanie i efektywne zarządzanie energią (audyt, rozliczenia), jej wytwarzanie (technologia), a nawet wykorzystywanie do celów promocyjnych (reklama).

Zakup i instalacja urządzeń do wytwarzania energii to często konieczność poniesienia dodatkowych nakładów, Grupa Energa wspiera klienów  w pozyskaniu finansowania dla  tych inwestycji, zapewnia preferencyjne warunki kredytowe i pomaga w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej przy składaniu wniosków kredytowych.

Więcej informacji o Smart Eco na stronie http://www.smarteco.pl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS