Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

PMPG wspiera Towarzystwa Biznesowe. Inwestujemy w polskie przedsięwzięcia

150x110

PMPG Polskie Media (GPW: PMPG) została partnerem Towarzystw Biznesowych. To element strategii spółki, która wspiera przedsięwzięcia polskiego kapitału i działające na rzecz rozwoju polskiej przedsiębiorczości.

„Bardzo się cieszę, że zarząd PMPG SA zdecydował o zainwestowaniu w naszą spółkę. Nie tylko świetnie wspominam nasze dotychczasowe współprace reklamowe, ale i wiem, że odbiorcy tygodnika „Do Rzeczy” to z reguły osoby zainteresowane misją, którą pełnią Towarzystwa Biznesowe SA. Dlatego też podejrzewam, że szybko znajdziemy synergie, które zadowolą czytelników, członków Towarzystw Biznesowych, jak i akcjonariuszy obu firm! Tego nam życzę” – mówi Maciej Gnyszka, twórca i założyciel Towarzystw Biznesowych.

Towarzystwa  Biznesowe działają od 6 lat w całej Polsce. Podstawą ich działalności są spotkania networkingowe, które wspierają przedsiębiorców w budowaniu i podtrzymywaniu kontaktów i relacji biznesowych. Członkowie TB przywiązują szczególną uwagę do wartości chrześcijańskich. W ich spotkaniach regularnie uczestniczą przedstawiciele fundacji, dzieł miłosierdzia oraz innych NGO’sów, którzy mają okazję opowiedzieć o swojej działalności. „Nie odnajdą się tu sprzedawcy, chcący na siłę sprzedać wszystkim swój produkt w 5 minut. To spotkania dla przedsiębiorców, którzy w biznesie stawiają na profesjonalizm i trwałość wzajemnych kontaktów” – podkreśla Gnyszka.

„Małe i średnie przedsiębiorstwa, które przede wszystkim są członkami Towarzystw Biznesowych, są motorem rozwoju polskiej gospodarki. Jako średnia firma z polskim kapitałem, wspieramy przedsięwzięcia, które służą polskim przedsiębiorcom i działają na ich rzecz” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes zarządu PMPG Polskie Media. Dodaje, że dla niego ważne jest również, że Towarzystwa Biznesowe działają w oparciu o bliski mu system wartości, który powinien być integralnym elementem polskiej kultury biznesowej. „Dzięki współpracy PMPG z Towarzystwami Biznesowymi będziemy mogli bardziej efektywnie promować model prowadzenia biznesu w  oparciu o wzajemny szacunek i zaufanie” – podkreśla. Rekomenduje innym polskim przedsiębiorcom zaangażowanie w działalność Towarzystw.

PMPG Polskie Media to spółka holdingowa działająca na rynku mediów. Do Grupy PMPG należą Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST, wydawca najbardziej opiniotwórczego polskiego tygodnika - tygodnika "Wprost" oraz spółka Orle Pióro, wydawca „Tygodnika Do Rzeczy” i magazynu „Historia Do Rzeczy”. Prezesem PMPG jest Michał M. Lisiecki, członeki prestiżowej międzynarodowej YPO (Young Presidents Organization), laureat specjalnego wyróżnienia Instytutu im. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego – Stowarzyszenia Historyczno-Społecznego oraz Nagrody From The Depths im. Leopolda Tyrmanda.

Więcej informacji o Towarzystwach Biznesowych: http://www.towarzystwobiznesowe.pl. Emisja akcji TB trwa do 25 lipca. Akcje można nabyć na  stronie www.AkcjaTowarzystwa.pl.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS