Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Live Marketing Concept ponownie dla Mercedes–Benz Polska.

150x110

Kolejny raz Mercedes – Benz powierzył organizację wiosennych  spotkań  z  kluczowymi klientami agencji Live Marketing Concept (ICP Group). Eventy odbywają się  w 11 miastach, w miesiącach maj – czerwiec i są dedykowane serwisowi pojazdów dostawczych Mercedes–Benz Vans Service Center.

Wydarzenia będą miały charakter pikników naukowych. Zaproponowane atrakcje to m.in.   doświadczenia chemiczne i  fizyczne,  pokazy robotyki jak również coraz bardziej  popularna  kuchnia  molekularna. 

Głównym celem spotkań będzie możliwość poznania serwisu Mercedes-Benz w formie niecodziennych  pokazów „pit stop” oraz dzięki uczestnictwu w  specjalnie  przygotowanych z tej okazji quizach i prezentacjach merytorycznych   związanych   z   marką   i  usługami  serwisu Mercedes–Benz.

Spotkania, poza dobrą zabawą, podkreślą kompleksowość, jakość i innowacyjność   samej   marki   jak   również  usług świadczonych przez Autoryzowany Serwis Mercedes–Benz.

Projekt wymaga od Live Marketing Concept koordynacji logistyki, gdyż eventy realizowane są  w terminach weekendowych równocześnie w różnych regionach kraju.  Doświadczenie i zaplecze, którym dysponuje Agencja pozwalają realizować i obsługiwać zarówno kompleksowe jednorazowe wydarzenia, jak  koordynować cykle wielu wydarzeń rozłożonych w czasie typu Road Show.  





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS