Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-05-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kraków europejską stolicą marketingu! Rusza Marketing Summit 2016

60 ekspertów światowej klasy, którzy dyskutować będą o sposobach dynamicznego wzrostu firm i marek, dostęp do najistotniejszych trendów marketingowych i praktycznej wiedzy to główne punkty programu nadchodzącego Marketing Summit. Ta najważniejsza w regionie CEE impreza marketingowa odbędzie się w dniach 6-7 czerwca w Krakowie.

Podczas tegorocznego Marketing Summit prezentowane będą najbardziej efektywne sposoby na rozwój firm i marek. Dwa dni spędzone na Marketing Summit będą szansą do wysłuchania ponad 60 ekspertów, którzy podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem, przedstawią inspirujące historie najlepszych światowych marek. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest słowo „GROWTH”, oznaczające wzrost. I właśnie o sposobach, dzięki którym firmy i marki mogą się lepiej rozwijać, będą w czasie Marketing Summit dyskutować przedstawiciele branży.

Wśród prelegentów znajdą się międzynarodowi eksperci z obszaru komunikacji marketingowej, m.in.:

  • John Tylor, Chief Client Officer Publicis Group, 
  • Martin Wolf, CEO Labstore, 
  • Alemsah Ozturk, CEO 4129Grey, 
  • Justin Billingley, Chief Operating Officer Saatchi&Saatchi, 
  • Dian Warsosumarto, Executive Creative Director Vice Group, 
  • Michael DerkitsChief Business Development Officer CEE Vice, 
  • Barbara Koch, Social Communication Leader & Special Projects IBM.

Swoim doświadczeniem z uczestnikami Marketing Summit podzielą się również polscy marketerzy oraz członkowie zarządów. W czasie wydarzenia będzie można posłuchać m.in.: 

  • Anny Jakubowski, General Manager The Coca-Cola Company Poland, 
  • Jacka Furmana, Prezes Aflofarm, 
  • Sebastiana Mikosza - Prezes ESKY, 
  • Anny Rawskiej-Kupczyńskiej - Enterprise Group Marketing Manager HP Enterprise Polska, 
  • Tomasza Marszałła - Marketing and Communication Director TVN, 
  • Pawła Barskiego - Marketing Director Ricoh, 
  • Arkadiusza Trzcińskiego - Marketing Manager KROSS, 
  • Michała Rogowskiego - Regional Dicertor CEE & Client Service Director TNS, 
  • Macieja Kujawy - Marketing Director Skarbiec TFI, 
  • Igora Bielobradeka - Head of Digital Marketing Deloitte, 
  • Moniki Bis - Procurement & Administration Director Medicover, 
  • Michała Groniewskiego - Managing Director Faktoria Win (Grupa EuroCash), 
  • Pawła Lenarczyka - Web&Digital Channel Specialist IKEA Retail Poland,
  • Barbary Pasterczyk - Dyrektor Marketingu ING Bank Śląski.

Polska branża komunikacji marketingowej będzie reprezentowana przez najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. wystąpią m.in: 

  • Tomasz Pawlikowski - President Leo Burnett CEE, 
  • Adam Nowakowski - Head of Startegy Leo Burnett Warsaw, 
  • Piotr Piętka - Prezes Starcom Mediavest Group, 
  • Sebastian Hejnowski - CEO MSLGROUP CEE
  • Arkadiusz Łoś - Brand Consulting & CI Director Dragon Rouge, 
  • Michał Sadowski - Prezes Brand24, 
  • Dorota Bigo - Programmatic Ekpspert Google, 
  • Krzysztof Małecki - Prezes FFW Communication, 
  • Kuba Kalicinski - Prezes Fog Content Agency, współwłaściciel Grupy Kalicinscy.com, 
  • Marzena Witczyńska Prezes Brave Hearts, 
  • Miłosz Wójcik Prezes - Appchance,
  • Jan Kisielewski - Dyrektor Stratosfera by Delloite.

Expo najnowocześniejszych rozwiązań

Uczestnicy Marketing Summit będą mogli odwiedzić stoiska najciekawszych firmy z branży. Będą mogli również wziąć udział w warsztatach, gdzie zdobędą praktyczną wiedzę o innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych.

Liderzy marketingu

Marketing Summit to wydarzenie skierowane do osób odpowiedzialnych za rozwój firm i marek – zarówno tych działających na polskim rynku, jak i na innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Ciekawe i inspirujące treści znajdą na niej również przedstawiciele działów marketingu, sprzedaży, działów customer experience, jak również członkowie zarządu firm, którzy rozumieją, jak ważna w rozwoju biznesu jest skuteczna i nowoczesna komunikacja marketingowa.

Najlepsi z najlepszych

Marketing Summit to rozszerzona formuła Kongresu Dyrektorów Marketingu, który od lat jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży komunikacji marketingowej w Europie Centralnej.

Ważnym punktem imprezy będzie uroczysta Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015,
na której nagrody odbiorą najlepsi polscy marketerzy. W czasie Gali zostanie także wręczona nagroda dla najbardziej Promarketingowego Prezesa 2015 roku, aktywnie wspierającego swój zespół marketingu w osiąganiu ponadprzeciętnych efektów.

Organizator

Organizatorem Marketing Summit jest mediarun.com, który od kilkunastu lat organizuje Konkurs Dyrektor Marketingu Roku dyrektormarketinguroku.pl, tworzy wydarzenia skupiające branżę komunikacji marketingowej.

Partnerzy Marketing Summit

Partnerami głównymi wydarzenia są: MSLGROUP, Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, Publicis, ICE Kraków Congress Centre, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Kantar, T-Mobile, Deloitte.

Partnerami wydarzenia są: TNS, Millward Brown, FFW Communication, Dragon Rouge, Superbrands Polska, Akademia Leona Koźmińskiego, Indrems.

Patronat nad wydarzeniem objęli: TVN, Grupa Onet-RAS Polska, Media Impact Polska, Multikino Media, NaTemat.pl, Grupa Wirtualna Polska.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS