Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-11-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kampania LINK 4 autorstwa OgilvyInteractive

Trwa najnowsza kampania LINK4 realizowana przez zespół Ogilvy Interactive. Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej główny przekaz oparty został na wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji konsumentów w zakresie likwidacji szkód. Kampania USTERKI LINK4 zwraca uwagę na ten istotny aspekt obsługi klienta. Agencja Ogilvy Interactive przygotowała koncepcję kreatywną oraz komplet materiałów wykorzystywanych w kampanii ubezpieczyciela.

Główny przekaz kampanii LINK4 „Podnieś swój poziom zadowolenia” podkreśla atuty oferty ubezpieczyciela. W wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji klientów w zakresie likwidacji szkód, to właśnie LINK4 zajął pierwsze miejsce. Jako najchętniej polecany ubezpieczyciel w tym zakresie LINK4 zachęca do dołączenia do grona zadowolonych klientów.
Wszystkie przygotowane przez Ogilvy Interactive kreacje zawierają informacje o benefitach dla każdego klienta: taniej nawet o 420 zł, 12% zniżki dla kupujących on-line i gwarancja pomocy w ciągu 30 minut.
Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii banerowej oraz projekty landing page i kreacje na stronę główną serwisu Link4.
- W kreacjach internetowych znalazło się wybrakowane auto, z hasłem „Podnieś swój poziom zadowolenia” oraz interaktywnym suwakiem. Użytkownik może przesunąć suwak tak, aby samochód „się naprawił”. W ten prosty sposób staraliśmy się zobrazować korzyść dla konsumenta, klienci nie muszą się godzić na standardową likwidację szkód, z której nie koniecznie są zadowoleni, wystarczy, że w tej kwestii zaufają LINK4 – mówi Artur Pluta z Ogilvy Interactive.
LINK4 to klient współpracujący na stałe z agencją OgilvyInteractive od 2010 roku.
Agencja odpowiada głównie za tworzenie nowych kreatywnych pomysłów służących osiąganiu celów sprzedażowych klienta, jak również za rekomendację skutecznych form używanych w działaniach realizowanych przez agencję w Internecie.
Kampanie sprzedażowe wspierane są spotami emitowanymi w TV, dla których strategię tworzy Gruppa66 Ogilvy. Za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Redworks.
.…….…………………………………………………………………………………………………………………
W Polsce OgilvyInteractive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz OgilvyInteractive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego OgilvyAction, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
OgilvyInteractive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. 



Patrycja Sawicka

BLACK&WHITE PR/PRimoloko

ul. Bracka 25/B8

Warszawa 00-028

tel. 22 692 16 10

mobile. 506 181 076




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS