Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Guarda BRD dla RedBelt od Kamikaze

150x110
GUARDA Brand Reputation Defender to narzędzie umożliwiające skuteczne monitorowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem portali takich jak Facebook, Nasza Klasa, czy GoldenLine. Rozbudowane narzędzie GUARDA Brand Reputation Defender, powstało we współpracy RedBelt Sp. z o.o. i Agencji Kamikaze.

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych stwarza wiele możliwości związanych z promocją firmy. Jednak ich ogromna popularność może przynieść firmie tyle samo korzyści, ile strat. Często reputacja firmy ulega zachwianiu w wyniku negatywnych lub nieprzemyślanych aktywności pracowników na wspomnianych wyżej portalach.

„Zachodzące zmiany doprowadziły do tego, że nie wystarczy już zadbać o wizerunek pracownika mającego bezpośredni kontakt z klientem. W tej chwili również wypowiedzi i zachowania pracowników w mediach społecznościowych mogą negatywnie wpływać na postrzeganie każdej organizacji, zmniejszenie jej wiarygodności i reputacji” - mówi prezes i pomysłodawca projektu Piotr Krawczyk. Dzięki narzędziu GUARDA Brand Reputation Defender można zminimalizować ryzyko utraty reputacji związanej z funkcjonowaniem firmy, marki lub instytucji w szerszym otoczeniu informacyjnym.”

Aplikacja GUARDA Brand Reputation Defender powstała w wyniku ścisłej współpracy Kamikaze i firmy RedBelt. Kamikaze opracowało także system identyfikacji wizualnej oraz serwis www.guarda.pl.

Maria Skwarek, Interactive Producition Director, Kamikaze: Cieszymy się, że firma RedBelt zaprosiła nas do współpracy przy tak ciekawym projekcie. GUARDA Brand Reputation Defender jest niewątpliwie innowacyjnym, praktycznym i rozbudowanym pod względem technologicznym narzędziem, umożliwiającym skuteczne monitorowanie aktywności pracowników na portalach społecznościowych. Stworzenie aplikacji GUARDA Brand Reputation Defender wymagało przeprowadzenia dogłębnej analizy przedwdrożeniowej, a także zastosowania modelu programowania zwinnego.

Więcej informacji na temat GUARDA Brand Reputation Defender można znaleźć na stronie http://www.guarda.pl/


KAMIKAZE to agencja interaktywna zajmująca się tworzeniem kompleksowych strategii obecności marek w internecie i ich realizacją. Firma obsługuje m.in. takie marki jak: Agros Nova (Pysio, Łowicz, Fortuna, Tarczyn), Telefonia Dialog, Kamis, Pawo, Polfarmex czy Centrum Nauki Kopernik. Więcej na www.kamikaze.com.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS