Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-12-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Getin Noble Bank ponownie doceniony za najlepszą zdalną jakość obsługi

W trzeciej fali badania w ramach projektu „Instytucja Roku” organizowanego przez portal Moje Bankowanie Getin Noble Bank zajął drugie miejsce za najlepszą zdalną jakość obsługi. Eksperci przebadali proces zdalnej obsługi Klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi aż w 16 bankach.

 

Badanie przeprowadzono oceniając 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami. Całość projektu zakończy czwarta tura badań, po której w I kwartale 2020 r. ogłoszeni zostaną zwycięzcy rankingu „Instytucja Roku” w kategorii Najlepsza Jakość Obsługi w Zdalnych Kanałach Kontaktu. 

 

- Nieustannie dążymy do tego, żeby każdy kontakt Klienta z bankiem był dla niego satysfakcjonujący, aby już w trakcie pierwszego kontaktu rozwiązał sprawę, z którą się do nas zgłasza. Skupiamy się na tym, aby pomagać naszym Klientom zarówno w codziennym bankowaniu, jak i w wyborze najlepszych produktów bankowych. Każde wyróżnienie za jakość obsługi jest dla nas potwierdzeniem, że nasze działania są skuteczne i odpowiadają na potrzeby Klientów. Jesteśmy z tego dumni i jeszcze bardziej motywuje nas to do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania naszych usług. – mówi Tomasz Siara, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Getin Noble Banku 

 

Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami - czat, wideo, 
e-mail/formularz kontaktowy. Eksperci zrealizowali łącznie 430 kontaktów telefonicznych, 
e-mailowych, czat oraz wideo. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS