Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-09-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Don’t Worry dla Nowego Citroëna C4 Picasso Technospace

150x110

Prezentacja Nowego Citroëna C4 Picasso Technospace odbyła się w dniach 4-7 września w  Grand Hotelu Tiffi w Iławie. Warsztaty, jazdy testowe oraz możliwość aktywnego spędzenia czasu - to tylko kilka z wielu punktów imprezy przygotowanych dla zaproszonych gości - sieci dealerskiej Citroën Polska, dziennikarzy i klientów flotowych. Za organizację wydarzenia odpowiedzialna była Agencja Don’t Worry.

Każdy z trzech dni premiery Nowego Citroëna C4 Picasso Technospace podzielono na trzy części – konferencję wraz z prezentacją auta, jazdy testowe oraz wieczorną galę wraz ze strefą chillout z widokiem na malownicze Jezioro Jeziorak. W evencie, w roli eksperta motoryzacyjnego, wziął udział aktor Artur Żmijewski, wieloletni klient Citroën Polska. Wśród zaproszonych gości byli przedstawiciele sieci dealerskiej Citroën Polska, dziennikarze i klienci flotowi, którzy mogli korzystać z wielu hotelowych atrakcji - relaksu w SPA, wycieczek rowerowych czy rejsów łodzią, a także wziąć udział w specjalnie dla nich przygotowanych warsztatach pod tytułem "Kobiety są z Wenus, a Mężczyźni z Marsa" prowadzonych przez Andrzeja Depko.

Koncepcja eventu bazowała na haśle reklamowym Citroëna C4 Picasso Technospace - „Cały świat w Twoim samochodzie”- które odzwierciedlono w niezwykłej „gwiezdnej” scenografii. Goście mogli podziwiać wielkoformatowe, panoramiczne obrazy przedstawiające kosmos, a wielkie okrągłe ledowe kule tworzyły pozaziemski klimat. Duże wrażenie na zgromadzonych zrobiło odsłonięcie przez astronautów auta, które schowane było pod specjalnie skonstruowaną na tę okazję planetą „Ziemią”. 

- W poprzednich latach agencja Don’t Worry organizowała również premiery innych modeli samochodów Citroën: DS3, DS4 i DS5, DS3 Cabrio oraz C-Elysee. Czujemy się wyróżnieni zaufaniem jakim zostaliśmy obdarzeni, jednak nie spoczywamy na laurach – mówi Norbert Kabaczyński, Dyrektor Zarządzający w agencji Don’t Worry i dodaje: - Dokładamy wszelkich starań, aby nasza współpraca z firmą Citroën Polska układała się pomyślnie i przynosiła satysfakcję obu stronom. Staramy się, by każda nasza realizacja zawierała zaskakujące rozwiązania kreatywne.

W trakcie realizacji w Grand Hotelu Tiffi w Iławie Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za kompleksową koordynację wydarzeń, która obejmowała: logistykę, scenografię, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki.

 

 

***

 

 

Informacje o Don’t Worry:

Agencja Don’t Worry powstała w drugiej połowie 2009 roku. Jej założycielem i właścicielem jest Norbert Kabaczyński, który posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Don’t Worry dzieli się na działy Event, PR oraz Creative. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o, Skanska Property Poland, Citoën Polska, Croma – Pharma Polska, IKEA Trading Services, Yareal Polska, Nestle Polska, Nestle Polska SA - oddział Nespresso w Warszawie, PGT Healthcare.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS