Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-03-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Continental otrzymał tytuł Superbrands

Continental, światowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, został uznany za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrands 2014/15. Firma zwyciężyła także w rankingu z okazji 50-lecia testów przeprowadzanych przez „auto motor und sport” i została nagrodzona tytułem „Generalnego Zwycięzcy”.

 

Superbrands to prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez środowisko marketingowe markom, które osiągnęły rynkowy sukces. Tytuł nadawany jest przez niezależną organizację The Superbrands Ltd., działającą w ponad 80 krajach już od 20 lat. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest promocja sukcesów odnoszonych przez najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki konsumenckie i biznesowe, będące liderami w swoich kategoriach.

 Tytuł Superbrands jest przyznawany na podstawie analizy ponad 2 400 marek konsumenckich w 110 kategoriach pod kątem ich znajomości i skłonności do polecania przez konsumentów, wielkości sprzedaży czy wysokości budżetów reklamowych. Badanie prowadzi ARC Rynek i Opinia na ogólnopolskiej próbie ponad 15 tys. respondentów. Następnie marki poddawane są ocenie Rady Marek – niezależnej grupy ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy, którzy określają wizerunkową siłę marki.

 Otrzymany tytuł Superbrands potwierdza silną pozycję Continental w gronie najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek w Polsce. Jesteśmy dumni, że eksperci rynku docenili nasze działania w zakresie budowania wizerunku Continental – powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media and Communication Manager Continental Opony Polska.

Najlepsza w Polsce i w Europie

Marka Continental zwyciężyła w rankingu redakcji „auto motor und sport” przygotowanym z okazji 50. rocznicy przeprowadzania przez magazyn testów opon. Redakcja podliczyła punkty zdobyte w każdym z testów, przyznając 3 punkty dla zwycięzcy, 2 punkty za drugie miejsce i 1 punkt  za trzecie. Opony marki Continental aż 41 razy stanęły na podium, w tym 15 razy zwyciężyły testach, a 16 razy zajęły 2. miejsce.

 * * *

 

Continental AG

Z osiągniętymi w 2014 roku obrotami w wysokości 34,5 miliarda euro (według wstępnych wyników finansowych), Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 190 000 pracowników w 49 krajach.

www.continental-corporation.com

 Dział Opon

Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.

 Opony do pojazdów ciężarowych

Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.

www.continental-truck-tires.pl

 Sponsoring

Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.

 

www.ContiSoccerWorld.com.





Słowa kluczowe:Continental, Superbrands

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS