Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-11-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej

Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, głównym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

Bohaterami ośmiosekundowych billboardów sponsorskich są najbardziej popularne produkty z oferty Delecty: ciasto Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach telewizyjnych, między innymi, w TVN przed serialem „Na Wspólnej”. 

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych mieszanek ciast, dodatków do pieczenia i deserów. 

Za realizację kampanii odpowiadają: dom mediowy Starcom, który zaplanował media oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:

Czas trwania: 1 listopada - 31 grudnia 2014 r.

Klient: Rieber Foods Polska S.A.

Produkt: ciasta i desery Delecta

Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa

Media: TV

Kreacja spotu: DDB Warszawa

Produkcja spotu: DDB Warszawa

Dom mediowy: Starcom

PR: Kolterman Media Communications

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS