Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-04-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

BIO szaleństwo czy dobry kierunek?

150x110

Rynek ekologiczny wzrasta. Rynki surowców i artykułów spożywczych produkowanych metodami ekologicznymi nadal rozwijają się dynamicznie i pomimo kryzysu finansowego i obaw przed stagnacją obserwowany jest ponad 10% wzrost. Nie dziwi nas coraz większe zainteresowanie produktami BIO.

Zakupy Eko, zakupy Bio – dla jednych to tylko trend, a dla innych już styl życia. Nie można zaprzeczyć, że  co raz trudniej znaleźć sklepy z dobrą żywnością, prostą, nie przetwarzaną, naturalną, ze składników, które pochodzą z ekologicznych upraw. Nie dziwi też fakt, że za taką żywność przychodzi nam więcej zapłacić, jeśli perspektywą jest nasze zdrowie i dobre samopoczucie, któż się temu oprze? A jeśli jeszcze nasze decyzje zakupowe dotyczą dzieci – tym bardziej zwracamy uwagę na wartość odżywczą kupowanych produktów, na ich pochodzenie, bezpieczeństwo. W badaniach przeprowadzonych na początku ubiegłego roku, gdy zaczynaliśmy odczuwać nadchodzący kryzys – respondenci  pytani na czym nie będą oszczędzać odpowiadali jednomyślnie – na dzieciach. To co kupujemy dla dziecka powinno być najlepsze, najzdrowsze i najbezpieczniejsze.

Właśnie wchodzi na polskie ekrany przerażający film „Zanim przeklną nas dzieci” w reżyserii Jean – Paul Jaud ; film który ukazuje prawdę o produkowanej obecnie żywności i zagrożeniach jakie niosą naszpikowane chemią produkty.  Nie mamy świadomości jak wiele preparatów używanych jest np. w hodowli jabłek – francuski rolnik używa około 30 środków chemicznych zanim zbierze plon.

Coraz większa liczba świadomych konsumentów wraca do żywności ekologicznej z określonych obszarów i hodowli. Wraca, gdyż kiedyś zdrowe dobre produkty były częścią naszej codzienności.  Dziś wiadomo, że za jakość nie tylko trzeba więcej zapłacić, ale też niejednokrotnie trzeba się sporo naszukać by znaleźć to, co można nazwać prawdziwym chlebem, serem, wędliną.

Kiedy myślimy o dzieciach i ich przyszłości – o polisach, szkołach, wyborach życiowych – nie zapominajmy, że to co dziś jest w menu małego konsumenta – jutro będzie stanowiło o jego zdrowiu. "Warto inwestować w produkty BIO dla dzieci, taka inwestycja na pewno się zwróci, a dzieci będą nam kiedyś wdzięczne. Z takim właśnie przeświadczeniem marka Humana rozszerzyła swój asortyment o produkty Humana BIO - BIO Obiadki, BIO Soczki i BIO Deserki. Produkty te zawierają wyselekcjonowane składniki BIO, pochodzące tylko z ekologicznych upraw" - mówi Product Manager Agata Chodakowska.

 

###

Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce. Humana Milchunion eG, spółka „matka“ całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca – mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.

Więcej informacji w serwisie www.humana.pl.


Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesny suplement diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – preparat PregnaPLUS, suplement diety skutecznie uzupełniający profilaktykę leczenia infekcji dróg moczowych - Femisept URO testy owulacyjne i testy ciążowe Averco i As 100. Nowością w ofercie jest organiczny olejek do kąpieli z serii naturalnych kosmetyków do pielęgnacji niemowląt i dzieci - MIA organic care.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS