Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-09-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Aspiro zmienia się w mFinanse

150x110

Świadcząca usługi doradztwa finansowego spółka Aspiro zmienia nazwę, logo i identyfikację wizualną. Będą one nawiązywać do marki mBanku.

Aspiro – marka firmy pośrednictwa finansowego z Grupy mBanku – w październiku br. zmieni się w mFinanse. Nowy będzie także logotyp, a we wszystkich placówkach firmy pojawią się elementy identyfikacji wizualnej zgodne z marką mBanku, czyli charakterystyczne kolorowe „pasy”.

– Liczymy, że przemiana w mFinanse pozwoli umocnić naszą pozycję na rynku finansowym dzięki wykorzystaniu potencjału marki mBanku – tłumaczy Tomasz Gryglewski, Prezes Zarządu Aspiro SA.

Zmiana marki pośrednika jest zgodna ze strategią jednej marki. Dzisiaj wszystkie spółki z Grupy mBanku, które świadczą usługi dla klientów, wykorzystują przedrostek „m”.

Badania przeprowadzone przez firmę Millward Brown (BrandZ) wskazują, że mBank jest najcenniejszą marką na polskim rynku finansowym. mBank to także jedna z najszybciej rozwijających się i największych instytucji finansowych w Polsce, od 25 lat notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, obsługująca już ponad 5 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Nowa nazwa nie oznacza zmian w funkcjonującym modelu obsługi klientów.

O SPÓŁCE

Spółka Aspiro powstała w czerwcu 2009 roku z połączenia sieci sprzedaży mBanku oraz mobilnej sieci d. MultiBanku. Aspiro oferuje produkty klientom indywidualnym i firmowym, od rachunków poprzez kredyty i leasing. Dzięki współpracy z wiodącymi bankami, spółka może oferować wiele produktów i usług kilku instytucji finansowych w jednym miejscu.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS