Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-03-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Agencja INSIGNIA dla ORSALIT® plus smektyn

Agencja INSIGNIA rozpoczęła współpracę z IBSS BIOMED i przeprowadzi kampanię w 2016 roku dla marki ORSALIT® plus smektyn.

Obsługa jest wynikiem wygranego przetargu, a kampania ruszy w marcu i podzielona będzie na 2 etapy. Celem kampanii jest edukacja oraz zwiększenie świadomości produktu na polskim rynku. Strategia działań obejmuje sukcesywną budowę jakościową bazy contentu poprzez współpracę z blogosferą, spot reklamowy, kampanię edukacyjną oraz mocne wsparcie mediowe.

Współpraca z influencerami

Elementem kampanii jest współpraca z blogerami parentingowymi. Działania digitalowe produktu wesprą tacy influencerzy, jak: Szczęśliva (www.szczesliva.pl), Oczekując (oczekujac.pl), Mum and the City (mumandthecity.pl), Kinderki (kinderki.eu), a także Matka Wariatka (matkawariatka.pl). W ramach kampanii powstanie poradnik, będący praktycznym źródłem informacji dla każdego rodzica. Nadzór merytoryczny nad poradnikiem obejmie ekspert ORSALIT® plus smektyn, a jego współtwórcami będą blogerzy.

Aktywacja konkursowa

Jednym z działań będzie również organizacja prostego, ale jednocześnie angażującego konkursu dla dzieci, w którym będą mogły pokazać swoją kreatywność oraz pomysłowość. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone.

Zdrowe podejście

Kampania zakłada stworzenie filmu o potencjale viralowym oraz spotu z udziałem dzieci.

 

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS