„Ż jak nigdy dotąd” w reklamach piwa Żywiec 0,0% (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca bezalkoholowe warianty piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec). Za akcję, pod hasłem „Ż jak nigdy dotąd”, odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Opus Film, Televisor, Ztudio&Burza, Starcom i Hope.
Reklamy z kampanii są utrzymane w konwencji kreatywnej „Chce się Ż”, która od kilku lat jest obecna w komunikacji marketingowej piwa Żywiec. Nowy spot pokazuje kolejne niestandardowe rozrywki: jazdę samochodem w morzu, grę w tenisa pod wodą oraz rozbicie przez karatekę cegieł po wybiciu się z ogromnej trampoliny.
W kampanii promowane są trzy bezalkoholowe warianty piwa Żywiec: Żywiec Białe 0,0%, Żywiec Sesyjne IPA 0,0% i Żywiec 0,0%.
Tegoroczna kampania alkoholowych wersji Żywca trwa od połowy marca, obejmuje też loterię pod hasłem „W Ż wygrywaj codziennie”.
Akcja reklamowa trwa od 10 czerwca, obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internet (serwisy VoD i społecznościowe) oraz outdoor.
Za kreację reklam oraz działania w internecie odpowiada 2012 Agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania public relations - agencja Hope. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, produkcja zajął się Opus Film, postprodukcją obrazu - Televisor, a postprodukcją dźwięku - Ztudio&Burza.
Dołącz do dyskusji: „Ż jak nigdy dotąd” w reklamach piwa Żywiec 0,0% (wideo)
Nigdy nie widziałem bardziej łagodnego komentarza w kategorii piwnej. (Prawdziwy) Pav gdzie jesteś?