Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna
Marzec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży.
Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 339 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 121 646 egz. (spadek o ponad 41 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 110 644 egz.(spadek o 15,4 proc.).
marzec | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 157339 | 142423 |
Popcorn | 121646 | 171059 |
Dziewczyna | 110644 | 127298 |
Fun Club | 99103 | 122520 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 71931 | 58468 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.
2007 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 157339 | 157902 |
Dziewczyna | 121646 | 124247 |
Popcorn | 110644 | 132124 |
Fun Club | 99103 | 107610 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 71931 | 80880 |
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:
- "Fakt" traci, zyskuje "Gazeta Wyborcza"
- Dzienniki regionalne w dół
- Miesięcznik "Joy" wyprzedził "Twój Styl"
- Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze
- "M jak mieszkanie" goni "Cztery Kąty"
- "Playboy" liderem, zyskuje Forbes
Dołącz do dyskusji: Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna