SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Zet i Jedynka

Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych umacniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także radiowa Trójka i Radio Maryja. Traci Zetka i Jedynka - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2008).

W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu proc. - do poziomu 23 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które straciło 0,9 punktu procentowego (18,4 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 12,6 proc. (spadek o 1 punkt proc.).

Udział w rynku

Wrzesień - listopad 2008 Wrzesień - listopad 2007 Wrzesień - listopad 2006
Stacje ogólnopolskie
RMF FM 23,00% 22,40% 22,00%
Radio ZET 18,40% 19,30% 19,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,60% 13,60% 13,40%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,50% 5,80% 5,80%
Radio Maryja 1,90% 1,80% 1,90%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,80% 0,60% 0,70%
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio 0,30% 0,30% 0,70%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych: 22709.

Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to widać, że największy wzrost zanotowało radio RMF FM.

Udział w czasie słuchania% Wrzesień - listopad 2008 Sierpień - październik 2008
Radio RMF FM 23,00% 22,2%
Radio ZET 18,60% 18,7%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,60% 12,7%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,50% 6,4%
Radio Maryja 1,90% 1,9%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,80% 0,7%
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio 0,30% 0,3%

Dołącz do dyskusji: Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Zet i Jedynka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl