Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Zet i Jedynka
Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych umacniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także radiowa Trójka i Radio Maryja. Traci Zetka i Jedynka - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2008).
W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu proc. - do poziomu 23 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które straciło 0,9 punktu procentowego (18,4 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w
rynku 12,6 proc. (spadek o 1 punkt proc.).
Udział w rynku | |||
Wrzesień - listopad 2008 | Wrzesień - listopad 2007 | Wrzesień - listopad 2006 | |
Stacje ogólnopolskie | |||
RMF FM | 23,00% | 22,40% | 22,00% |
Radio ZET | 18,40% | 19,30% | 19,80% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 12,60% | 13,60% | 13,40% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,50% | 5,80% | 5,80% |
Radio Maryja | 1,90% | 1,80% | 1,90% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,80% | 0,60% | 0,70% |
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio | 0,30% | 0,30% | 0,70% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych: 22709. |
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to widać, że
największy wzrost zanotowało radio RMF FM.
Udział w czasie słuchania% | Wrzesień - listopad 2008 | Sierpień - październik 2008 |
Radio RMF FM | 23,00% | 22,2% |
Radio ZET | 18,60% | 18,7% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 12,60% | 12,7% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,50% | 6,4% |
Radio Maryja | 1,90% | 1,9% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,80% | 0,7% |
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio | 0,30% | 0,3% |
Dołącz do dyskusji: Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Zet i Jedynka