„Żyje się lepiej” w kampanii Visa (wideo)
W całej Europie zaczęła się kampania reklamowa systemów płatniczych Visa. W Polsce za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Visa - żyje się lepiej”, odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi, Traktor i MEC.
Rozpoczęta właśnie kampania Visa prezentuje łatwość i wygodę nowych technologii płatniczych tej firmy na przykładzie emocjonującej podróży, w którą wybiera się staruszek, żeby świętować narodziny swojego wnuka. Dzięki korzystaniu z usług i produktów Visa bohater staje się nie tylko coraz szybszy i sprawniejszy, lecz również coraz młodszy.
Akcja ma zachęcać użytkowników kart Visa do płatności zbliżeniowych, mobilnych i internetowych oraz promować wizerunek tej firmy jako innowacyjnej.
Działania pod hasłem od początku czerwca są prowadzone w 19 krajach europejskich, m.in. Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Niemczech. W Polsce akcja obejmuje telewizję (30-, 60- i 90-sekundowe wersje spotu w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych TVN, Polsatu, TVP, Discovery i Atmediów), internet (Ipla, YouTube, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl), prasę (m.in. „Polityka”, „Newsweek”, „Wprost”, „Angora”, „Forum”, „Avanti”, „Logo”, „Stuff”, „Focus”, „National Geographic”, „Tele Tydzień”) oraz outdoor (nośniki wielkoformatowe w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Traktor, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Żyje się lepiej” w kampanii Visa (wideo)