SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życiowy przepis” w kulinarnej kampanii promującej samobadanie piersi (wideo)

Firma Affidea Polska wspólnie z agencją reklamową Grey Group Poland zaczęły akcję społeczną „Życiowy przepis” zachęcającą kobiety do profilaktyki nowotworowej w formie samobadania piersi.

Na potrzeby kampanii przygotowano spot pokazujący warsztaty wspólnego pieczenia naturalnego i zdrowego chleba zorganizowane dla siedmiu par (m.in. youtuberów Martina Stankiewicza i Laury Nadolskiej). Początkowo uczestnicy kursu nie wiedzieli, że tak naprawdę ruchy wykonywane podczas przygotowywania chleba mogą służyć do szybkiego wykrycia nowotworu piersi u kobiety.

Ponadto uruchomiono serwis Życiowyprzepis.pl będący kompendium wiedzy na temat profilaktyki raka piersi. Dostępne są tam m.in. najważniejsze informacje dotyczące samobadania piersi, np. poradnik edukujący jak prawidłowo je wykonać.

- Postanowiliśmy udowodnić, że szczęśliwy związek to nie tylko wspólne zamiłowanie do zdrowego stylu odżywiania. To również wzajemna troska o swoje życie. To na czym nam zależało to pokazanie, że ochrona zdrowia powinna być nieodłączną częścią codzienności każdego związku, że zarówno kobiety jak i mężczyźni nie powinni bać się badania i w codziennym życiu powinni zaufać swoim dłoniom - komentuje Rafał Ryś, deputy creative director w Grey Group Poland. - Jesteśmy przekonani, że zbliżające się walentynki to idealny pretekst do edukacji w temacie dbania o zdrowie swoje i ukochanej osoby. Akcję społeczną będziemy kontynuowali również w późniejszym okresie - zapowiada Joanna Borczak, dyrektor marketingu w Affidea Polska.

W kampanię zaangażowali się też Elżbieta Kozik, prezes Polskich Amazonek Ruchu Społecznego, oraz Barbara Jobda, prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych.

Dołącz do dyskusji: „Życiowy przepis” w kulinarnej kampanii promującej samobadanie piersi (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl