'Życie poznaje się smakiem'
5 października w telewizji pojawił się nowy spot reklamowy,promujący markę soków Hortex Classic.
Film nakręcono w formie teledysku z wykorzystaniem aranżacjiprzeboju "Love is in the Air" J.P. Younga.
Reklama opowiada o tym, jak ważny w życiu jest smak - naprzykład smak wiatru na ustach, smak śniegu, owoców, i dlaczegowśród smaków warto wybierać tylko najlepsze, takie jak HortexClassic. Hortex Classic jest dla tych, którzy poszukują w życiuprawdziwych, najlepszych smaków i nie odmawiają sobie przyjemnościdelektowania się oraz wierzą, że życie jest za krótkie, abyrezygnować ze smaku - czytamy w komunikacie.
Spoty możemy oglądać m.in. w głównych stacjach telewizyjnych:TVP, TVN i Polsat.
Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw i z jej strony:Paweł Krzemński - Dyrektor Kreatywny, Michał Jura - DyrektorArtystyczny oraz Wojtek Ciszkiewicz - Copywriter.
Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: 'Życie poznaje się smakiem'