„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2016 roku względem lipca 2015 roku zmalała o 7,78 proc. i wyniosła 553 998 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,51 proc. do 327 424 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 232 302 egz., po wzroście o 4,23 proc.
Ostatnią pozycję zajął tygodnik „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 8,07 proc. do 180 166 egz.
lipiec | Dynamika | ||||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 736 117 | 553 998 | 553 998 | 774 840 | 600 718 | 600 718 | -7,78% |
Twoje Imperium | 450 429 | 327 424 | 327 424 | 449 771 | 322 559 | 322 559 | 1,51% |
Rewia | 351 164 | 232 302 | 232 302 | 332 952 | 222 869 | 222 869 | 4,23% |
Na Żywo | 292 911 | 188 552 | 188 552 | 291 315 | 188 211 | 188 211 | 0,18% |
Świat & Ludzie | 295 645 | 187 854 | 187 854 | 304 705 | 190 751 | 190 751 | -1,52% |
Dobry Tydzień | 286 454 | 180 166 | 180 166 | 271 411 | 166 718 | 166 718 | 8,07% |
W porównaniu do czerwca br. wszystkie tygodniki yellow zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „Na Żywo” - było to 9,55 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 736 117 | 553 998 | 553 998 | 704 812 | 530 061 | 530 061 | 4,52% |
Twoje Imperium | 450 429 | 327 424 | 327 424 | 434 406 | 317 434 | 317 434 | 3,15% |
Rewia | 351 164 | 232 302 | 232 302 | 328 536 | 223 565 | 223 565 | 3,91% |
Na Żywo | 292 911 | 188 552 | 188 552 | 268 722 | 172 112 | 172 112 | 9,55% |
Świat & Ludzie | 295 645 | 187 854 | 187 854 | 282 730 | 181 902 | 181 902 | 3,27% |
Dobry Tydzień | 286 454 | 180 166 | 180 166 | 266 936 | 167 871 | 167 871 | 7,32% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem