„Zwrotka Żywca” - Podsiadło, Nosowska, Vienio reklamują Męskie Granie 2014 (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa tegorocznej trasy koncertowej Męskie Granie, obejmująca m.in. konkurs „Zwrotka Żywca”. Za jego realizację odpowiada agencja Gong, a za pozostałe działania marketingowe - firmy DDB Warszawa, Just, MediaVest i TBWA PR.
Kampania Męskiego Grania jest oparta na wizerunku muzyków, którzy wystąpią na tej trasie, m.in. Dawida Podsiadło, Katarzyny Nosowskiej, Marka Dyjaka i Andrzeja Smolika. Reklama telewizyjna nawiązuje do promującego trasę singla „Elektryczny” (obejrzyj go).
Akcja reklamowa obejmuje też outdoor (billboardy, plakaty i siatki wielkoformatowe w miastach, w których odbędą się koncerty) oraz punkty sprzedaży (limitowana edycja puszek oraz czteropaków piwa Żywiec, informujące o tym materiały POS).
Z kolei w internecie ruszył konkurs „Zwrotka Żywca”, w ramach którego użytkownicy w serwisie zwrotka.meskiegranie.pl mogą samodzielnie ułożyć zwrotkę singla „Elektryczny”, wybierając z zestawu kilku tysięcy dostępnych wyrazów. Do zdobycia codziennie i co tydzień są nagrody, a zwrotkę ułożoną przez każdego internautę wykonują na stronie wybrani artyści.
Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa (reklamy ATL-owe) i Just (materiały BTL), aktywności w internecie realizuje agencja Gong, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest. Działania public relations prowadzi agencja TBWA PR.
Dołącz do dyskusji: „Zwrotka Żywca” - Podsiadło, Nosowska, Vienio reklamują Męskie Granie 2014 (wideo)