Zwolnienia w dziale reklamy Burdy
Burda Media Polska zwolniła ostatnio trzy osoby z działu reklamy. Wydawnictwo rozstało się też z kilkoma współpracownikami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W biurze reklamy zlikwidowano w sumie trzy etaty, na których pracowali handlowcy. Poza tym wydawnictwo rozstało się m.in. z jednym współpracownikiem działu marketingu i z jednym działu online.
- Osoby, z którymi się rozstaliśmy, pracowały przy projektach specjalnych, które się zakończyły albo przy projektach, które nie weszły w fazę realizacji - mówi nam Michał Helman, odpowiedzialny w Grupie Burda za kontakty z mediami. Zapewnia, że zwolnienia nie mają związku z przejęciem przez Burdę spółki G+J Polska, które ma zostać sfinalizowane w najbliższych tygodniach (więcej na ten temat).
Grupa Burda w Polsce zatrudnia około 180 osób. Spółka wydaje m.in. magazyny “Elle”, “InStyle”, “Dobre Rady” i “Chip”.
Dołącz do dyskusji: Zwolnienia w dziale reklamy Burdy