SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zwolnienia w dziale reklamy Burdy

Burda Media Polska zwolniła ostatnio trzy osoby z działu reklamy. Wydawnictwo rozstało się też z kilkoma współpracownikami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W biurze reklamy zlikwidowano w sumie trzy etaty, na których pracowali handlowcy. Poza tym wydawnictwo rozstało się m.in. z jednym współpracownikiem działu marketingu i z jednym działu online.

- Osoby, z którymi się rozstaliśmy, pracowały przy projektach specjalnych, które się zakończyły albo przy projektach, które nie weszły w fazę realizacji - mówi nam Michał Helman, odpowiedzialny w Grupie Burda za kontakty z mediami. Zapewnia, że zwolnienia nie mają związku z przejęciem przez Burdę spółki G+J Polska, które ma zostać sfinalizowane w najbliższych tygodniach (więcej na ten temat).

Grupa Burda w Polsce zatrudnia około 180 osób. Spółka wydaje m.in. magazyny “Elle”, “InStyle”, “Dobre Rady” i “Chip”.

Dołącz do dyskusji: Zwolnienia w dziale reklamy Burdy

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znafca
Dobrze wiadomo, że najlepsze dopiero nadejdzie na koniec roku. Nastąpi wysyp działalności gospodarczych jednoosobowych, ze hej.
odpowiedź
User
optymista albo pesymista inaczej
jedni się zwijają a inni rozwijają. Nawet na trudnym rynku prasowym można wydawać nowe, duże tytuły, które przyciągają czytelników unikalnym pomysłem.
odpowiedź
User
stary wyga
co nie zmienia faktu, że nie wszyscy się ostaną, i niektórzy to już dobrze wiedzą.
odpowiedź