Żubrówka odświeża swój wizerunek
Żubrówka w nowym opakowaniu jest dostępna na polskim rynku od początku kwietnia.
Wprowadzono nowoczesną, przezroczystą etykietę, która ma zwrócić na Żubrówkę uwagę nowych konsumentów.
– Siła tej marki tkwi w tradycji, w ogromnym uznaniu, jakim darzą ją konsumenci – mówi Paweł Królikowski, Product Group Manager w CEDC. – Dlatego odświeżamy wizerunek Żubrówki poprzez delikatne zabiegi, które mają przypomnieć i pokazać w pełnym świetle wszystkie jej walory. Chcemy, by Żubrówka stała się bardziej prestiżowa i przesunęła się do segmentu wódek premium.
W punktach sprzedaży detalicznej pojawią się materiały POS, specjalne ekspozytory i promocje konsumenckie. W supermarketach i sklepach bezcłowych będą prowadzone promocje z udziałem hostess. Specjalny zestaw materiałów POS powstał również z myślą o lokalach serwujących alkohol. Przygotowano cykl szkoleń barmańskich oraz imprez klubowych pod nazwą „Źdźbło inna noc”, które tej wiosny zagoszczą w najmodniejszych klubach Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Białegostoku. Gama zupełnie nowych drinków z Żubrówką będzie promowana w całym kraju podczas animacji klubowych z udziałem hostess.
Nowe oblicze Żubrówki poznają na razie tylko konsumenci w Polsce. Central European Distrubution Corporation – właściciel Polmosu Białystok produkującego Żubrówkę – planuje odświeżenie marki również na zagranicznych rynkach, na których marka odnosi sukcesy od wielu lat. Żubrówka należy do czołówki marek premium we Francji, Japonii i Wielkiej Brytanii. Jej sprzedaż bardzo szybko rośnie również w Hiszpanii, Irlandii, Belgii. Żubrówka jest także eksportowana do Australii, Kanady i Meksyku.
Dołącz do dyskusji: Żubrówka odświeża swój wizerunek