"Zostań Ecoistą" - zachęca Renault
Pod hasłem "Zostań Ecoistą" startuje kampania reklamująca ekologiczną promocję wprowadzaną przez Renault. W jej ramach firma będzie dopłacać klientom, którzy kupią wersję wybranego modelu przyjazną dla środowiska.
Kampania Renault Polska pod hasłem "Zostań Ecoistą. Kup ecoauto z ecodopłatą" reklamuje promocję, w której ekologiczne wersje samochodów tej marki można kupić na korzystniejszych warunkach. Osobom, które kupią przyjazne dla środowiska modele Nowego Renault Thalia, Clio, Clio Grandtour, Nowego Renault Megane lub Nowego Renault Megane Coupe, firma oferuje specjalną premię, kredyt w RCI Bank Polska, którego oprocentowanie przez dwa lata wynosi 2 proc, oraz roczne ubezpieczenie w cenie 2 proc. wartości auta. Ekologiczne wersje tych samochodów emitują nie więcej niż 140 g CO2/km, a 95 proc. ich masy nadaje się do powtórnego wykorzystania.
Rozpoczęta 9 marca akcja reklamowa jest prowadzona w prasie, radiu i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: "Zostań Ecoistą" - zachęca Renault