Zofia Smełka-Leszczyńska odeszła z Hill&Knowlton, stawia na własną działalność
Zofia Smełka-Leszczyńska odeszła z agencji Hill&Knowlton Poland, gdzie od 2020 roku pracowała jako chief creative strategist. Będzie rozwijać własną działalność consultingową.
Zofia Smełka-Leszczyńska jest psycholożką z doktoratem z kulturoznawstwa, absolwentką studiów podyplomowych w zakresie projektowania usług. W ramach własnej butikowej działalności będzie tworzyć strategie komunikacji marek oparte na danych. Zamierza wykorzystywać swoje wieloletnie doświadczenie z pracy strateżki marketingowej, twórczyni wielu kampanii reklamowych, społecznych i PR, badaczki jakościowej i kulturoznawczyni.
Od września 2020 roku była związana z Hill&Knowlton (wcześniej Hill+Knowlton Strategies Poland). Jako chief creative strategist sprawowała nadzór nad procesami strategicznymi w obszarze budowania marek i wsparcie klientów agencji w wyborze i wdrożeniu pozycjonowania kulturowego.
Wcześniej pracowała w agencji Stratosfera jako strategy consultantka. Od 2007 roku zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała w agencjach K2, Team One, G7, McCann, Havas.
Wspierała Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich przy strategii kampanii „16 dni przeciw przemocy wobec kobiet”, a Stowarzyszenie Lambda Warszawa – w opracowaniu kampanii społecznej „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”.
Dołącz do dyskusji: Zofia Smełka-Leszczyńska odeszła z Hill&Knowlton, stawia na własną działalność