Zmiany w ZSRR
Rafał Parczewski - Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych - ProMarka został powołany w skład Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR).
„Jako członek Zarządu ZSRR dołożę wszelkich starań, aby przyczynić się do dalszego rozwoju idei samoregulacji rynku reklamy w Polsce. Zachęcam wszystkich konsumentów, którzy są bezpośrednimi odbiorcami przekazów reklamowych, do informowania ZSRR o łamaniu norm etycznych w komunikacie reklamowym” mówi Rafał Parczewski.
Podstawowym celem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy jest zapewnienie najwyższych standardów reklamy w Polsce i ochrona konsumentów i konkurencji przed nieuczciwym i nieetycznym przekazem reklamowym. Wszystkie skargi na reklamy nieprzestrzegające zasad Kodeksu Etyki Reklamy są rozpatrywane przez Komisję Etyki Reklamy. KER jest organem w pełni niezależnym, składającym się z wybitnych ekspertów w dziedzinie reklamy. Za naruszenia Kodeksu Etyki Reklamy może nałożyć odpowiednie sankcje na reklamodawców.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w ZSRR