Zmiany w strukturze MPG Media Planning
Wczoraj poinformowano o sporych zmianch w strukturze firmy MPG Media Planning związanych z rozwojem firmy.
Jak wynika z komunikatu prasowego zdecydowano się na:
- Tomasz Ramza, zajmie nowo utworzone stanowisko, Media Director; przy czym zostaje nadal zaangażowany w obsługę Klientów Agencji
- Piotr Bieńko, oprócz zajmowanej dotąd funkcji TV Director, będzie pełnił funkcję Group Account Director i będzie zarządzał zespołem klienckim
- Michał Daniluk, zajmie stanowisko Media Manager i będzie zarządzał zespołem klienckim
- Michał Kowaszewicz, Group Account Director, będzie odpowiadał za koordynację kontaktów Agencji ze stacjami radiowymi.
- Maria Bielecka, zajmie stanowisko Media Manager i oprócz dotychczasowych obowiązków będzie odpowiadała za koordynację kontaktów Agencji z wydawcami prasowymi
- Anna Geryło, zatrudniona ostatnio w Optimedia, która dołączyła do zespołu MPG Media Planning 1 października, zajmie stanowisko Media Manager
- Do zespołu MPG Media Planning w ostatnim czasie dołączyło pięć osób, które nie były wcześniej związane z branżą i będą wspierały pracę zespołów dla bieżących Klientów Agencji.
"Przeprowadzone zmiany są związane ze wzrostem MPG Media Planning, który jeżeli chodzi o obroty wyniesie co najmniej 65%. Obecna struktura zapewni wyższą wydajność operacyjną, co przełoży się z pewnością na jeszcze lepszy serwis Agencji wobec obecnych i przyszłych Klientów."- powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w strukturze MPG Media Planning