Zmiany w Marquard
Marquard ujednolica brandy Prasy Sportowej i promuje odświeżony 'Przegląd Sportowy'
Wydawnictwo Marquard Media Polska przeprowadziło dawno zapowiadaną zmianę struktury brandów dzienników sportowych. Od 11 marca w całym kraju ukazywać się będzie „Przegląd Sportowy”. Nazwę „Tempo” przyjmie dotychczasowy „Magazyn Sportowy” – piątkowy dodatek. Tego dnia „Przegląd Sportowy” pojawi się także z zupełnie nowym, nowoczesnym layoutem i odświeżonym logo - poinformowano oficjalnie w komunikacie prasowym, potwierdzając nasze wczorajsze informacje.
Unifikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która potrwa co najmniej do końca marca 2005 i której budżet wyniesie ok. 3,5 mln zł. Kampania obejmie telewizję (TVP, Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN 7, TVN24, TV 4, Canal Plus), outdoor ( ok. 600 bilboardów), Radio Zet, RMF FM, Radio WaWa i rozgłośnie lokalne.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Marquard