Zmiany w marketingu TNT Express
Polski oddział TNT Express, światowego dostawcy ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych, powiększył dział marketingu.
Jeszcze w tym roku firma planuje rozpocząć szereg działań wzmacniających wizerunek, w tym nową kampanię marketingową.
Do zespołu TNT Express Poland dołączył Tomasz Nieborek, który objął funkcję Marketing Managera. Nowy kierownik działu marketingu jest odpowiedzialny za współtworzenie strategii i planu marketingowego, nadzór nad ich realizacją, opracowywanie kampanii reklamowych i promocyjnych, budowanie wizerunku TNT Express oraz zarządzanie działem marketingu.
Doświadczenia zawodowe w marketingu Tomasz Nieborek doskonalił podczas ośmioletniej pracy w DaimlerChrysler Automotive Polska, gdzie ostatnio pełnił funkcję Marketing Communication Managera. Wcześniej zajmował stanowisko Account Directora w agencji Corporate Profiles DDB, z którą związał się w 1993 roku. Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej; ukończył ponadto Europejskie Studia Zarządzania w Fachhochschule Bielefeld (Niemcy).
Objęcie funkcji Marketing Managera przez Tomasza Nieborka to ważny krok w realizowanej przez TNT Express strategii. W najbliższym czasie działania będą koncentrować się na umacnianiu wizerunku TNT Express jako lidera jakościowego w ramach międzynarodowych i krajowych przewozów ekspresowych na rynku polskim. Firma planuje szereg inicjatyw, w tym nową kampanię marketingową.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w marketingu TNT Express