Zmiany w magazynie „Coaching”, nowe treści i warstwa graficzna okładki
Od 7 marca w kioskach ukaże się nowy numer magazynu „Coaching” (Burda Media Polska) po zmianach. Pojawią się w nim nowe treści oraz działy, odświeżono także warstwę graficzną okładki.
Nowy „Coaching” został podzielony na część poświęconą pracy i budowaniu pozycji zawodowej, a także edukacji i życiu prywatnemu. Dodatkowo skupiono się na prezentowaniu narzędzi, które zmienią wiedzę teoretyczną w realne działanie. Zwrócono uwagę, żeby pismo stało się bardziej eksperckie.
- Chcemy inspirować do rozwoju, to się nie zmieniło - mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy Focus. - Chcemy też zaoferować czytelnikom narzędzia pozwalające osiągnąć cel w życiu zawodowym i prywatnym - podkreśla.
Piotr Kościelniak zaznacza też, że pismo ma zamiar trzymać się jak najdalej od „pseudotrenerów, którzy wylewają się z każdego zakątka internetu”, a chce, by mówiło przede wszystkim psychologii, nauce i rzetelnych badaniach.
- Do współpracy zaprosiliśmy wybitnych ekspertów akademickich i praktyków, którzy to, o czym piszą, znają z własnego doświadczenia, a nie z filmików na YouTube – zaznacza.
Odświeżona została również część wizualna „Coachingu”. Zmianie uległ język graficzny okładki. W ten sposób chciano skupić się na oszczędnych środkach wyrazu i przez to podkreślić praktyczny wymiar magazynu. Za te aspekty odpowiada Michał Janicki, dyrektor artystyczny grupy Focus. Pismo współpracuje z ilustratorami m.in. Katarzyną Bogdańską i Igorem Morskim.
Radę programową magazynu tworzą Joanna Chmura (psycholog, coach, trener), Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (psycholog, p.o. dyrektora Centrum Coachingu i Mentoringu Akademii Leona Koźmińskiego), Dorota Minta (psycholog) i dr Marcin Capiga (coach, mentor, trener biznesu, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego). Z magazynem „Coaching” współpracują również psycholog i mentor Jacek Santorski i filozof Marcin Fabjański.
Pojawienie się nowej wersji pisma zostało wsparte kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce, a także w tytułach własnych Burdy, serwisach internetowych (WP.pl, serwisach Burdy) i w social mediach wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w magazynie „Coaching”, nowe treści i warstwa graficzna okładki